![]() |
waarschijnlijk een probleem met de tank-installatie ... aangezien er tijdens beide stops (poging tot) getankt is
|
Idd, elektronisch probleem op JPM zijn tankinstallatie waardoor die in veiligheid ging.
|
Quote:
(cfr. Ron Dennis op ITV) |
Als Ferrari de schade in Monaco kan beperken en wat punten scoren met een deftige strategie...dan is het nog te doen. 34 punten inhalen lijkt veel, maar Alonso moet maar één keer pech hebben net als Fisico en dat kan al 24 zijn. De McLarens, Toyota's kunnen allebei punten afsnoepen van Alonso. Zelfs de BAR's. En daar kan Ferrari's belangrijke kans liggen. Ze moeten naar voor in de kwali, dan kunnen ze hun kansen gaan zoeken.
Vanaf Spa staat Schumacher op P1 in het WK. Mark my words. |
dit vond ik toch wel het moment van de race: http://www.crash.net/pictures/view/144350.jpg
hoezo brand? :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik kan ook gewoon zeggen dat het over en uit is maar stel je voor dat ze er toch in slagen van dit teboven te komen, wat een knaller van een titel zou me dat zijn! Hoop doet leven. In '99 had ook nooit niemand durven voorspellen dat Schumacher zoveel zou gaan winnen, dat leek toen ook onmogelijk... |
Trouwens, niet vergeten, die snelheid van Imola, die komt van ergens. Het kan gewoon niet dat dit enkel en alleen aan alle omstandigheden van die dag zou liggen. Op koelere circuits zoals Nurburg, Silverstone, Canada, Turkije, België, Japan,...en nog een hoopje moet het dus goed te doen zijn.
|
Quote:
(groot gelijk, trouwens! Het is pas gedaan als het gedaan is ;) ) |
Dit is wel op z'n minst geinig te noemen: Irvine bekritiseert Schumacher:
Quote:
Vooral dat deel van 'Michael is the most boring world champion ever'. hehe. Irvine heeft geluk dat hij niet meer in Jean Todts rangen zit :D |
Ik hoor hem toch graag bezig :D
En ik geef hem zeker deels gelijk, op het gebied van presteren onder druk. Het loopt dit seizoen niet meer zo vlot, en hij komt dus onder enorme druk te staan. Met toch wel enkele foutjes tot gevolg. En dan zeker tijdens de kwalificaties, waar hij voig jaar nog zo in uitblonk :eek: Volgens mij niet de laatste keer dat we hem zoiets zien doen dit jaar! (mja ik ben dan ook geen Schumi-fan :D) Ik schrijf Ferrari nog niet af, ze zullen zeker nog races winnen dit jaar. Maar in Monaco verwacht ik dat weer Kimi bovenaan zal staan. Ferrari heeft dit jaar echt nog niet goed gekwalificeerd, en dat is nu net zo belangrijk in Monaco. Goede tactiek kan helpen, maar terugkomen van startpositie 8 ofzo, lijkt me toch sterk in de straten van Monte Carlo. |
OOk Ralf zegt dat michael het wel kan vergeten :D
Quote:
|
OOk prost heeft een mening :D
ik wist niet dat het internationale ze*k is op Schumacher week was: Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 16:27. |