![]() |
Quote:
Belg of geen Belg, ik heb alle begrip voor de beslissing van Citroën. Dit in schril contrast met de beslissing destijds bij Peugeot over Loix. |
Quote:
|
Colsoul op één TT.
Wat Colsoul betreft, vind ik hem een grote meneer wat betreft de pilotenkeuzes voor zijn wagens. Ook als tuner is hij top... Dat hijniet verlegen is voor straffe en gedurfde uitspraken weet ik ook, al doet hij deze uitspraken niet dikwijls. Misschien gaat idd ook Prevot niet vrijuit... Alw as het reeds vorige rally duidelijk dat Prevot niet tevreden wat met de "aktie" van Duval. Quote:
Quote:
C U |
Zeg dat de Guy het gezegd heeft. :D
Ik denk dat het allemaal wat rap gegaan is voor de swa! Zeg nu zelf, iedereen zat te wachten op zijn eerste overwinning! Bij Ford was de prestatiedruk lang zo groot niet! Misschien omdat hij daar meer ontspannen kon rijden dat hij minder fouten maakte en dat hij zich beter amuseerde! greetz |
Quote:
|
Citroën heeft aan Duval anders toch duidelijk gesteld dat aankomen belangrijker was dan winnen.
Zéker in Cyprus was het niet meer zo moeilijk om nog fabriekspunten te pakken, nadat bijna alle genomineerden uit de rally waren verdwenen. Het was duidelijk : voor hun mocht hij er gerust 8ste zijn, zolang hij maar constructeurs punten zou verzamelen, en dààr is hij zwaar in de fout gegaan. |
op www.sporza.be onder auto/motor kan je het interview met Colsoul herbeluisteren ;)
|
Quote:
Hij reed toch dacht ik mooi 6e ? (alleszinds in de punten). Dan zou ik op safe gereden hebben. Dan sprokkel je toch nog enkele punten en wat krediet van Citroën. |
Quote:
Nee? Oei ... :confused: |
Volgens www.pitstop.tv is Duval toch al terug aan het testen in Corsica. Dus Sennake : hij zit al terug aan het stuur van een Citroën :)
|
heb gelezen dat dudu zegt dat ze geen jonge gast vinden met zijn talent om hem te vervangen.
daarom gebruiken ze nu sainz. |
Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze iemand zoeken met het talent van Duval, maar daar méér verstand aan gekoppeld. Met Sainz hebben ze al terug verstand gevonden.
Ik heb die beelden van de crash in turkije nu nog eens bekeken en hij had maar wat te vertragen ... (hiervoor moest hij natuurlijk eerst nadenken hé) Ik ben een paar jaar geleden naar de Duistland geweest : in 2002 was dat en toen was Citroën daar met Loeb, en ook Puras en Bugalski. Misschien eens bij Puras informeren? |
dat ze bugalsi oproepen is daar toch test piloot .
en is puras niet gestopt met rijden ????? |
Quote:
|
Of met zo'n Citroën... om zijn wrakken te gaan ophalen
http://www.cargolifting.be/images/autoselect2.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 13:36. |