De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   DTM round 3:Spa-Francorchamps (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10615)

gwyllion 16-05-2005 11:02

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Wel raar, want Abt en Kaffer zaten in het begin vooraan. Toen heeft Paffett Kaffer omgedraaid en kwam hij er niet meer aan te pas...

Abt was zo stom om over de witte meet te rijden na zijn eerste pitstop. Stomme fout :confused:

TOM 16-05-2005 17:55

Heb voor de eerste maal een dtm race in het echt gezien en het vond het zeer zeker de moete waard. Ik vond het een leuke race voor volgen. Alleen had ik veel meer volk verwacht. Na de race over het circuit terug naar de camping aan les combes gewandeld en bovenaan de raidillon zag je de banden van Schneider in het rode doek staan. Die was er nu wel hard afgegaan ook. Van mij mag de dtm zeker terug komen volgend jaar naar Spa.

Ottooke 16-05-2005 21:17

Quote:

Originally Posted by alain
Lewis Hamilton bewees gisteren nochtans dat het wel ging en zelfs langs de buitenkant :worship: :worship: :worship:

Ik heb ook niet gezegd dat het onmogelijk is. Alleen dat het in het geval van Schneider verkeerd is afgelopen ;) De actie van Hamilton heb ik ook op tv gezien, schitterend van die jongen! :gas:

ICEMAN 16-05-2005 23:01

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
Ik heb in Spa nog nooit een overwinningsronde geweten eigenlijk, ook niet met de F1 bv. Ik vind het ook een jammere zaak, is anders altijd sfeer zo'n uitloopronde.

Belcar, 24 uur, F 3000, ... Die doen allemaal een uitloopronde

Mark 16-05-2005 23:46

De klucht DTM @ Spa gaat vrolijk door. Op het lokale Nederlandse Limburgse TV Kanaal L1 was er een interview met Roger Peeters. Volgens hem was het een doorslaand succes..............maar hoorde ik niet enkele onjuiste feiten en rare opmerkingen in zijn verhaal?

* Volgens hem waren er 24.000 toeschouwers aanwezig, 9000 meer dan waar men op gehoopt had. Dus hij gokte op 15.000 toeschouwers.........waarom waren er dan tribunes voozien voor veel meer mensen. Dit geldt ook voor de rest van de infrastructuur. Gokken op 15.000 man en de kosten maken voor 60.000 tot 100.000 mensen. Zere rare gedachtenkronkel.

Kan me overigens zeer moeilijk inbeelden dat ITR/DTM tevreden is met een bezoekers-target van 15.000 toeschouwers. In die Heimat zijn 100.000 toeschouwers eerder regel dan uitzondering. Trouwens ligt Spa niet in de Heimat? Weleens gekekeken naar het achterland? Agglomeraties zoals Aken en Keulen (en eigenlijk de gehele provincie Nordrhein-Westfalen) liggen op een steenworp afstand.

Daarnaast is het getal van 24.000 niet helemaal zuiver, er moeten daar nog enkele duizenden vanaf. Dat zijn genodigden, relaties en medewerkers van de DTM.

*Volgens die meneer Peeters was DTM onbekend in België. Een van de redenen dat er maar 24.000 mensen aanwezig waren. Hmmm, Roger.........zelfs de presentator van de ARD wist te vertellen dat de DTM reeds 15!! keer in België is geweest. Weliswaar Zolder............maar daar kwam wel die massa Duitsers uit Aken en omstreken op af. Kan me de files bij ons op de autoweg nog levendig herinneren.

*Organisatie was zijn inziens perfect gelopen, tja ik zal dan maar zwijgen over weglopende marshals en security-volk die het weekend in Verviers hebben doorgebracht.

Nee, Roger gaat morgen weer beginnen aan de organisatie van DTM 2006 @ Spa. Sterkte jongen, je zult het nodig hebben ;)

John Winter 17-05-2005 01:40

Tis een Nederlander, nietwaar? ;)

Serre 17-05-2005 09:43

Vroeger ging ik soms een 4 tal weken op voorhand naar de testen van de DTM in Zolder. Ik weet nog dat ik het met de bus deed vanaf Hasselt station.
Maar ja, tijden veranderen zegt men...DTM zo te zien ook, vroeger heb ik nog staan praten met J. Winkelhock in de eerste linkse terwijl er andere aan het testen waren. Niks security in de buurt... een handtekening, geen probleem. Ik ben dit jaar begonnen aan m'n 19de jaar als baancommissaris, nog steeds met volle plezier en gewoon om in het weekend bij je maten te zijn, ondanks sommige omstandigheden, maar wat de DTM betreft zien ze mij er volgend jaar niet meer in " hun " Spa.

Serre

Mark 17-05-2005 19:20

Quote:

Originally Posted by John Winter
Tis een Nederlander, nietwaar? ;)

Nog erger :D Eentje bij mij in de buurt ;)

Gèrre 17-05-2005 20:23

Quote:

Originally Posted by TOM
Heb voor de eerste maal een dtm race in het echt gezien en het vond het zeer zeker de moete waard. Ik vond het een leuke race voor volgen. Alleen had ik veel meer volk verwacht. Na de race over het circuit terug naar de camping aan les combes gewandeld en bovenaan de raidillon zag je de banden van Schneider in het rode doek staan. Die was er nu wel hard afgegaan ook. Van mij mag de dtm zeker terug komen volgend jaar naar Spa.

die crash van Schneider was ook wel hard, maar dat je niet met twee door de Eau Rouge kunt gaan, zoals de duitse omroeper zei op ZDF, vind ik toch overdreven. In de Belcar is het perfect mogenlijk, maar ja zou dat aan de snelheid liggen ?

All times are GMT +2. The time now is 01:33.