De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar race 4: Brands Hatch, trainingen en kwalificaties (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10889)

Scapa 26-06-2005 16:58

Om 17u10 korte samenvatting op Sporza!

Scapa 26-06-2005 17:27

Uitslag van de race:

http://www.msttiming.com/result.asp?...d=brandsgp.gif

In TA slechts twee wagens aan de start :confused:

lotuzzz 26-06-2005 17:32

Wat een service weer van Sporza!

Zalig, die 2 rondjes onboard bij de Corvette... Die sound, die snelheid...!
Lange versie van Brands Hatch best een mooi circuit. Wat anders dan de tilke-gedrochten in elk geval :D

De uitslag is mooi voor't kampioenschap... Kuismanen en co rijden weer ongelooflijk regelmatig (podiumplaatsen) dit jaar en dat kan wel eens lonen!

teun{crg} 26-06-2005 18:44

zwak optreden van de TA's zeg :S
en TB zijn ook nog maar een paar wagens :(

PorscheGT 26-06-2005 19:04

zouden die onboard beelden ook bij het pitstop.tv verslag voorkomen??
spijtig da ik die gemist heb :(

EDIT: Ik mis GS en G&A op de uitslag?? die zijn niet van start gegaan zo te zien? wat is daar gebeurd misschien??

teun{crg} 26-06-2005 19:51

GS van de TB ?? of TA ??

PorscheGT 26-06-2005 19:58

de TA wagen bedoelde ik ...

teun{crg} 26-06-2005 20:34

in de kwalificatie was die 8ste ! maar staat idd nergens !
raar :S:S

Mark 26-06-2005 23:01

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Belcarorganisatie AMATEURS!
http://www.watbenjedan.nl/

Het is zo te zien allemaal met een sisser afgelopen maar dit is nou niet bepaald een pluspunt voor de organisatie. E.e.a. komt nogal slordig over .............je zult als team maar enkele (tien?)duizenden euro's aan zo'n tripje spenderen om er dan achter te komen dat zo'n rooie jas zijn werk niet goed heeft gedaan.

Maar 30 wagens over de meet na een sprintje van 125 minuten? Pfffff, dat gaat hard naar beneden. Zie dat overigens maar 34 wagens gebruik hebben gemaakt van de warm-up.........was het soms te vroeg voor de rest?

Weet je wat ik overigens heb gemist? Een supportersreis naar Brands Hatch. Naar mijn bescheiden mening is de Belcar een van de weinige klassen waar je fans van kunt vinden. Dus geen fans van een team, wagen of coureur maar van de klasse zelf. Busje huren, hotel boeken............. heren van de rooie jassen brigade, dat is het werk niet hé? ;)

P De Sonville 27-06-2005 00:42

Tussenstanden na Brands Hatch www.belcar.com

Bart.Vandecavey 27-06-2005 01:31

Quote:

Originally Posted by Mark
Het is zo te zien allemaal met een sisser afgelopen maar dit is nou niet bepaald een pluspunt voor de organisatie. E.e.a. komt nogal slordig over .............je zult als team maar enkele (tien?)duizenden euro's aan zo'n tripje spenderen om er dan achter te komen dat zo'n rooie jas zijn werk niet goed heeft gedaan.

Quote:

Originally Posted by Mark
Maar 30 wagens over de meet na een sprintje van 125 minuten? Pfffff, dat gaat hard naar beneden. Zie dat overigens maar 34 wagens gebruik hebben gemaakt van de warm-up.........was het soms te vroeg voor de rest?

Weet je wat ik overigens heb gemist? Een supportersreis naar Brands Hatch. Naar mijn bescheiden mening is de Belcar een van de weinige klassen waar je fans van kunt vinden. Dus geen fans van een team, wagen of coureur maar van de klasse zelf. Busje huren, hotel boeken............. heren van de rooie jassen brigade, dat is het werk niet hé? ;)

Sorry Mark maar dat vind ik HARD, in Engeland waren ze gewoon zot dat de Belcar naar hen kwam, en dan zeggen dat het een aanfluiting was???

1. is inderdaad jammer dat er zo weinig mensen de eindstreep hebben gehaald maar het is nog altijd meer dan dat er deelnemers zijn bij de britcar.
2. Ik heb ook geprobeerd om er te raken, maar het is me niet gelukt. Maar op de Nurburgring was er ook geen enkele support; so what's the fuzz?

IK vond dit wel een geslaagd weekend, gewoon jammer dat ze bij de Thiersen problemen hadden met hun motor, was een mooi gevechtje met Maes-Verbist

HHugo 27-06-2005 10:37

De speakers waren in elk geval vol lof, en volgens hen was dit het grootste startveld dat ze in jaren op Brands Hatch gezien hebben. Britcar heeft idd een veel kleiner startveld.
Anderzijds was de publieke opkomst niet echt denderend, maar ik weet niet hoe dat daar tijdens andere weekends is qua bezoekersaantallen.
(straks volgen de foto's ;) )

Chauffeur 27-06-2005 11:28

De echte autosportliefhebbers waren er, en dat was meer dan voldoende. Diegene die aanwezig waren zullen het beamen dat de sfeer nog nooit zo los en aangenaam was. 2 Engelse ponden inkom, rustig de handdoek uitrollen en op de banking naar de races kijken, mooier kan toch niet. Wat de klasse Britsport betreft wil ik maar 1 ding kwijt: zou die jongens wel eens naar de TC willen zien komen. Diverse wagens (2000 cc) reden sneller dan 30% van de Belcarwagens. Een prachtig circuit, zeer gastvrije mensen en iedereen vol lof over de prachtige wagens die daar reden.
Heb even met de organisator staan praten en ik kan je zeggen dat deze fier waren om de Belcar te mogen ontvangen.
Ook alle piloten waren vol lof over het circuit, de mentaliteit van de baanposten :applaus: , enz...het enige minpunt waren de dure prijzen voor de hamburgers.
Van 43 ingeschreven wagens die de plas oversteken zullen de meeste organisatoren wel dromen, anderen denken daar dan weer anders over. Wat betreft de verplaatsingen. Het is niet aan Zolder om zoiets te organiseren, maar wel aan clubs en verenigingen. Waarom hebben jullie niets gedaan? Trouwens, er waren wel mensen die iets gedaan hebben, en die waren 3 maanden op voorhand uitverkocht.

Raceboy 27-06-2005 11:53

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
2 Engelse ponden inkom, rustig de handdoek uitrollen en op de banking naar de races kijken,

Quote:

Tickets for the Belcar meeting cost £12 per adult per day, with children aged 12 and under going free.
:confused:

Chauffeur 27-06-2005 12:08

2 ponden was volgens mij de prijs die je moest betalen om op de west banking te gaan kijken, zo stond het toch op het bord, OF, de 1 was weggevallen op het bord, daar kan ik je geen uitsluitsel over geven.

All times are GMT +2. The time now is 18:17.