![]() |
Ik wou het al vragen waar ge er momenteel kon bestellen.
Ik heb ook al eens enkele sites van zo'n F1-reis-agentschappen bezocht, daar kunt ge voor elke GP, buiten die van België, tickets bestellen. Maar volgens een berichtje op pitstoptv.be van enkele dagen geleden, lijkt de deal toch nog lang niet rond te zijn... |
Quote:
Voor de andere tribune-kaarten? Zover ik weet is er nog geen promotor gevonden. Sterker nog, er is nog steeds geen accoord met Bernie E. Behalve de boete-clausule dan :D Dus kaarten bestellen zal nog niet tot de mogelijkheden behoren ;) |
Op www.f1-gpt.com kun je nochtans al kaarten bestellen. Voor de rest nog geen andere sites gevonden waar je al kaarten kan bestellen.
Ik vraag me af of er dit jaar weer kortingen worden gegeven op de brons tickets zoals de laatste jaren de laatste weken voor de grote prijs. |
Toch vreemd dat het lijkt alsof de gp van Spa al in kannen en kruiken is terwijl niemand lijkt te weten of die nu eigenlijk wel doorgaat.
Op vrt teletext staat ie er ook gewoon tussen op 17 september, alleen de gp van Brazilië is nog onder voorbehoud. Moest de Waalse regering deze maand de knoop niet doorhakken of heb ik het verkeerd voor ? |
Volgens mij gelden er andere wetten voor Spa. Nu weet ik niet of Bernie E. voor kerstman heeft gespeeld maar opeens geeft de kleine toe aan de wensen van het Waals kabinet.
De overeenkomst van 2010 (of 2015) wordt ingekort tot 2008. Daarnaast gaat het bedrag van 15 miljoen terug naar 6 miljoen. Ok, er zal wel nog 15 miljoen euro verspijkerd moeten worden aan Spa om het weer op peil te brengen met de gewenste F1-normen. Quote:
Of is hij bang dat zijn "wurgcontracten" in het openbaar komen? |
De F1 Grand-Prix zou inderdaad nog 3 jaar (2008) in Francorchamps zijn, Ecclestone en de Waalse overheid staan op het punt een contract hiervoor te tekenen.
Eerder was een contract door de Walen getekend tot 2015 maar nadien weer ontbonden, de ondertekenaar kon geen Engels :crazy: das nog es nen blooper ze....... http://www.rtl.nl/(/sport/grandprix/...ncorchamps.xml |
het gaat niet goed met de GP:
Quote:
|
En nu gaat het wel weer goed:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
De Standaard bericht dat er dit jaar geen Belgische GP zal zijn : http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20012006_024
|
in 2006 geen, in 2007-2012 wel.
Quote:
|
Quote:
2006 GP: Geen aanpassing aan het circuit, vergoeding volgens oude contract. Dus 15 miljoen euro voor Bernie 2007 - 2012: Aanpassen circuit (15-20 miljoen Euro). Per jaar 6 miljoen subsidie aan Bernie ( 30 miljoen ) plus een eenmailge subsidie van 18 miljoen. Dus tussen de 78 en 83 miljoen gaat het F1-grapje kosten in de komende jaren. |
:Offtopic: Een leuk alternatief voor degene die geen F1-race kunnen bezoeken dit jaar.http://www.hln.be/hln/cch/det/art_167403.html:crazy:
|
Na het DTM gaat de F1 definitief niet door in 2006:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:30. |