De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Fia GT 1/24 Slotmeeting - Technisch Reglement voor de modelbouwers - en teamvorming. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11821)

MFahrer 09-12-2005 23:25

Update team en carlist:

* Jo - Gunther: Ferrari 575 GTC Giesse
* Bram - Kristof: Nissan Skyline R34 JGTC
* Pieter - Slim: Chevrolet Corvette C5R
* Juha - Huudo: Rallyfoto.be - Huudo.com Mugen NSX

Prachtige aanvulling aan het startveld heren! Geen VIper Huudo?

G.

Guido 09-12-2005 23:45

Ik heb even de team omschrijving aangepast. ;)

Geen Viper! Om de kosten wat te drukken zouden we ons willen beperken tot een standaarkit. Eentje die goed past en waar geen conversiesets moeten bijgekocht worden om ze om te bouwen, met alle extra werk van dien. Dus een kosten/tijd analyse gemaakt en tot deze gemeenschappelijke conclusie gekomen.

Bovendien is een Viper nog altijd geen Merc, en mij volgende zou wel weer eens een Honda kunnen zijn. ;) Ge ziet, hij heeft voor alles een uitleg. :D :D

MFahrer 10-12-2005 00:04

Hehe... enfin... ik vind het sjiek... en ik weet uit ervaring... een NSX is snel op slotgebied... zeeeer laag en lekker breed...

Trouwens jammer van de facilities... ik had nu echt gehoopt dat jullie daar (evt. gezamelijk) een "De Paddock" paddock gemaakt hadden... snif snif...

Ik had het graag gezien!

Trouwens... spooky... volgende week zie'k julle in levende lijve!

G.

Dominique 10-12-2005 00:09

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Trouwens... spooky... volgende week zie'k julle in levende lijve!

Ja, pas maar op! Het zou nog wel eens lelijk kunnen tegenvallen :D
Ik dacht er aan om een Nissan 350Z in te zetten. De Calsonic 2004 lijkt me wel wat. Iemand die me hier in kan volgen? (Ik heb nog geen team-mate).

Juha 10-12-2005 00:28

Huudo en ik hebben zo'n beetje last van "tijd te kort", dus niks facilities. :(

Sennake 10-12-2005 00:34

Quote:

Originally Posted by Dominique
Ja, pas maar op! Het zou nog wel eens lelijk kunnen tegenvallen :D
Ik dacht er aan om een Nissan 350Z in te zetten. De Calsonic 2004 lijkt me wel wat. Iemand die me hier in kan volgen? (Ik heb nog geen team-mate).

Count me in :)

MFahrer 10-12-2005 10:08

Als ik het goed voor heb is dit nu de correcte lijst.

Updadte van team en carlist:

* Jo - Gunther: Ferrari 575 GTC Giesse
* Bram - Kristof: Nissan Skyline R34 JGTC
* Pieter - Slim: Chevrolet Corvette C5R
* Juha - Huudo: Rallyfoto.be - Huudo.com Mugen NSX
* Dominique - Sennake: Nissan 350Z Calsonic

Er zijn vijf van de zeven teams gekend en er is nog geen enkele Porsche ingeschreven...Wat is Fia gt nu zonder Porsches?

Verder heb ik via via vernomen dat het laatste team van bij ons (Ben en Koen) met een Vitaphone Saleen S7R aan de start zouden willen komen... maar dit is nog niet bevestigd...

Zou Dragonfly de eer van de Stuttgartse paarden hoog houden?

G.

Dragonfly 10-12-2005 15:56

Ik zal dat deel wel op mij pakken. Zal ofwel met GT3RS ofwel met 993 GT2 starten, moet nog ff kiezen :) nen GT1 mag ni zeker ?? ;)

MFahrer 10-12-2005 18:19

Nopez... GT1 is een klasse te hoog en is ouder dan heeft tussen 2001 en 2005 niet mee gereden...

Ben benieuwd... please maak nen GT3RS!

G.

Dragonfly 11-12-2005 00:41

nog 1 stom vraagske :) moet de livery echt bestaan en in FIAGT hebben meegedaan of mag je zelf een ontwerpen :D (nog niet zeker maar normaal start ik met een RS :gas: )

MFahrer 11-12-2005 09:36

Moet geen echte zijn... al vind ik echte liveries persoonlijk altijd leuker... er zijn tegenwoordig zo veel mooie echte liveries te krijgen! Denk maar aan Seikel, Chereau, Freisinger...

G.

Guido 11-12-2005 21:37

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Moet geen echte zijn... al vind ik echte liveries persoonlijk altijd leuker... er zijn tegenwoordig zo veel mooie echte liveries te krijgen! Denk maar aan Seikel, Chereau, Freisinger...

G.

euh, toch even wat het enthoesiame temperen misschien. Wat je zegt klopt natuurlijk wel allemaal... vanuit het standpunt van een echte slotter. Waar wij als bouwers nu tegenaan kijken, is een investering van een kit - vermits niet te halen uit eigen stock. Als we daarenboven ook nog eens moeten investeren in een conversie-set, een decalsheet enz. dan wordt loopt het allemaal erg snel op. Zeker omdat het voor ons om een eenmalige race zal gaan en de kit quasi niet te recupereren zal zijn achteraf in een gewoon model.

Laten we het concept vrijdag maar eens ten gronde uitdiepen. ;)

MFahrer 12-12-2005 08:26

Je bent uiteraard compleet vrij om te doen wat je wil hé met die decals... alleen vind ik persoonlijk echte liveries leuker... da's alles hoor!

Misschien ook omdat ik niet echt eigen kleuren heb...

We klappen vrijdag wel! Als er nog vragen zijn... waar ik best op voorhand iets van weet... laat het me maar weten hé!

Groeten

G.

MFahrer 15-12-2005 09:59

Jaja... morgen is't zo ver... ben toch eens benieuwd ze...

Ik breng wat materiaal mee... losse chassis, losse interieurschaaltjes... en een paar lichtsetjes als ik er vanavond kan kopen in Jette...

Ik breng natuurlijk ook wat complete wagens mee...

Brengen jullie ook een beetje lekkers mee? Gewoon om me eens te doen kwijlen?

G.

Clubman 15-12-2005 10:07

heb ik effe spijt dat ik niet kan komen kijken

All times are GMT +2. The time now is 17:29.