De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   BTCS race 2 'ADAC Rennen' (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13137)

Autosport.be 28-05-2006 20:18

Quote:

Originally Posted by smiley
De definitieve uitslag:
1. (#1) Motorsport International – Jaguar X-Type Silhouette – 54 ronden
2. (#72) Delahaye Racing – Renault Mégane Silhouette
3. (#2) Euromaster Racing – BMW Silhouette
4. (#5) Motorsport International – Jaguar X-Type Silhouette
5. (#21) KS Motorsport – BMW Silhouette
6. (#27) Monroe Racing/BPO – Ferrari 360 Modena (1e GT)
7. (#62) GS Motorsport – Porsche 996 GT3 Cup (2e GT)
8. (#22) KS Motorsport – BMW Silhouette
9. (#55) Garage Pino Racing – Porsche 997 (3e GT)
10. (#9) Objectif 2.30 – Peugeot 407 Silhouette

Er is helemaal nog geen definitieve uitslag. De uitslag van beide wedstrijden werd opgeschort. De komende dagen worden alle ronden met de hand herteld en wordt er later deze week een definitieve uitslag opgemaakt.

GertDP 28-05-2006 23:48

Spannend of niet, ik heb enorm genoten van de BTCS, en nog meer van de klassiekers. Jammer dat ik van die bmw m1 geen deftige foto's heb.
Iemand van jullie hem kunnen schieten?

P.S. moet ik een aantal posts gedaan hebben om attachments aan mijn reply toe te voegen?

Mark 28-05-2006 23:56

Quote:

Originally Posted by GertDP
P.S. moet ik een aantal posts gedaan hebben om attachments aan mijn reply toe te voegen?

Nee, dat is een "exclusiviteit" voor steunende leden van VZW De Paddock ;) Meer info hier: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11934

Welkom op het forum overigens ;)

GertDP 29-05-2006 12:26

Dank je Mark,
ik versta het, forums onderhouden kost veel geld.

Ik schrik er niet van dat er nog geen thread is met BTCS - de foto's.
Veel volk was er niet, hel ik dacht zelfs dat ik me vergist had van datum toen ik 's morgens aankwam.

Yvonne 29-05-2006 12:53

Hi,

Ik ben er 2 dagen geweest. En ik vond het bijzonder irritant dat ik nergens een uitslag kon zien. Op de tijdsregistratie schermen stond helaas geen klasse vermeldt. Aan een algemeen resultaat heb je niet zo ontzettend veel...

Wat ik helemaal raar vond, was de plek van de "verzamelen" van de wagens. Die was dus bij paddock 2, terwijl de BTCS ingedeeld was in paddock 5.

Voor de rest, ik heb er 2 leuke dagen gehad...

Yvonne 29-05-2006 12:55

Quote:

Spannend of niet, ik heb enorm genoten van de BTCS, en nog meer van de klassiekers. Jammer dat ik van die bmw m1 geen deftige foto's heb.
Iemand van jullie hem kunnen schieten?

Om welk wagen - nummer gaat het? Misschien heb ik hem ergens op een fotootje gezet...

Belle 29-05-2006 13:01

Quote:

Ik schrik er niet van dat er nog geen thread is met BTCS - de foto's.
Veel volk was er niet, hel ik dacht zelfs dat ik me vergist had van datum toen ik 's morgens aankwam.

Ik vond eigenlijk dat het gisteren nog meeviel qua opkomst. Er was meer volk dan dat ik had verwacht.

Mijn foto's zullen in de loop van deze week online komen daar ik vandaag en morgen moet vergaderen tot 21 uur. Ben trouwens ook aan het wachten voor de fotothread. ;)

wilmai 29-05-2006 13:04

BTCS heeft met de eerste vijftien wagens op de startgrid een mooi kampioenschap. De rest loopt er maar bij voor mee te doen aan de wedstrijd, hun wedstrijd in de wedstrijd. Maar deze wagens moeten er ook zijn want anders kan een kampioenschap niet leven. Wat mij zwaar opviel is dat men in Belcar met kleuren werkt bij de nummers om een onderscheid te maken in de klasse's. BTCS doet men maar wat met de nummer op een witte achtergrond, gouden nummers geen duidelijk onderscheid.

En wat mij betreft maak een fusie met de BELCAR en de vijftien snelsten uit de BTCS. En laat de rest samen met de BELCAR ENDURANCE samen gaan dan hebben we in België twee prachtige autosport wedstrijden. Wat moet een mens zich dan nog meer wensen.

GertDP 29-05-2006 13:42

Ik ben ook enkel op zaterdag geweest, allicht is er op zondag meer volk, het weer was ook beter. Jammer dat er ik niet geraakte.

@yvonne: 't was nummer 340, een bmw M1 van de jaren 70-80, wit met de strepen van bmw dwars eroverheen. En een lekker geluid dat er uit kwam. :drewl:

Mark 29-05-2006 17:44

Quote:

Originally Posted by Yvonne
Wat ik helemaal raar vond, was de plek van de "verzamelen" van de wagens. Die was dus bij paddock 2, terwijl de BTCS ingedeeld was in paddock 5.

Niet meer dan logisch. Ter hoogte van paddock 2 is altijd een ruimte voorzien om de wagens te verzamelen zodat ze tussen post 7 en post 8 de baan opkunnen. Daarmee spaar je een hoop kostbare tracktime uit. De meeste BTCS gasten stonden in paddock 5. Die zouden eventueel wel bij de Ickx-chicane de baan op kunnen..............maar als je daar gaat verzamelen krijg je weer opstoppingen in de Paddock. Voor je weet loopt men hier dan weer te klagen ;) :D

Als een klasse volledig terug te vinden is in paddock 0 of 6 wil men daar ook weleens de baan opgaan. Maar de poort ter hoogte van TC-gebouw is de meest gebruikelijke manier.

smiley 29-05-2006 19:29

Quote:

Originally Posted by wilmai
BTCS heeft met de eerste vijftien wagens op de startgrid een mooi kampioenschap. De rest loopt er maar bij voor mee te doen aan de wedstrijd, hun wedstrijd in de wedstrijd. Maar deze wagens moeten er ook zijn want anders kan een kampioenschap niet leven.

bwa niet alleen de snelste maken een mooi veld.. er rijden nog heel wat andere mooie wagens in mee seat leon, ex kissling astra coupé, bmw's, alfa's, clio's..
ik vind wel dat ze de gt's er tussen uit moeten halen ! die kunnen ook terecht in de belcar of de endurance cup !

Quote:

Wat mij zwaar opviel is dat men in Belcar met kleuren werkt bij de nummers om een onderscheid te maken in de klasse's. BTCS doet men maar wat met de nummer op een witte achtergrond, gouden nummers geen duidelijk onderscheid.

het is inderdaad niet zo overzichtelijk.. maar het komt de livery's van de wagens wel ten goede !

smiley 29-05-2006 22:02

Quote:

Originally Posted by Fonne
Die Astra was gecrasht denk ik want ze hebben die met de takelwagen binnen gebracht met redelijk wat schade.

hebben ze race 2 eigelijk gereden dan ?

Fonne 29-05-2006 22:31

Quote:

Originally Posted by smiley
hebben ze race 2 eigelijk gereden dan ?

Ja 1 ronde is daarna terug naar zijn tent gereden . Met schade.
En die tweede Astra was de rijdende chicanne van dienst.

Steve 30-05-2006 00:52

Quote:

En wat mij betreft maak een fusie met de BELCAR en de vijftien snelsten uit de BTCS. En laat de rest samen met de BELCAR ENDURANCE samen gaan dan hebben we in België twee prachtige autosport wedstrijden. Wat moet een mens zich dan nog meer wensen.

Een sprintcup :)

Kelly Jamers 30-05-2006 16:21

Hey iedereen,

gewoon even om te bevestigen dat ik het inderdaad niet was die achter het stuur zat op het moment van de crash op vrijdag.

Ik heb een fantastish weekend beleefd en een geweldige ervaring opgedaan.

Ik werd pas op maandag gecontacteerd door het team met de vraag of ik interesse had om te rijden.
Natuurlijk moest ik niet lang nadenken en heb ik onmiddellijk bevestigd maar het is niet simpel om onmiddellijk in zo'n wagen te stappen en na amper 20 minuten vrije training een eerste qualif te rijden.
En in welke omstandigheden dan nog.
Het hele weekend was voor mij een leerweekend en ik ben daar in gelukt.

Het is een zalige wagen om mee te rijden en qua chrono's moest ik niet onder door voor mijn medepiloot.

Wat de toekomst brengt voor de rest van dit raceprogramma weet ik nog niet,
maar jullie zullen dit snel te weten komen...

Groetjes,
Kelly

All times are GMT +2. The time now is 15:49.