![]() |
Quote:
|
Vanaf 500 kaarten is het 12.50 euro :)
Als team krijg je eerst de kaarten die behoren tot je nummer Dan heb je de mogelijkheid er 50 te kopen aan 12.50 euro Dan kan je er extra bijkopen als volgt: van 1 tot 100 aan 17.50 euro van 101 tot 500 aan 15.00 euro van 501 tot ... aan 12.50 euro Zo is het en niet anders De 50 kaarten als team bestellen bij Herli, de overige extra kaarten bestellen bij Marina. Kaarten nog aan 17.50 ipv 25 euro - 1 adres :) laat maar weten |
[QUOTE=Viper GTS-R***]Naar horen zeggen wilt Moore met twee wagens afkomen!
Bevestiging van paddocker 'moore' ?? normaal met beide, dat was ook de bedoeling voor de 24 uren van nurnburgring maar toen was de wagen van peter seldon niet tijdig gereed hopelijk nu wel |
Quote:
Waarom? Soulet & Cloet zullen serieus wat tragere stint's afwerken als de mannen van glpk... door geen of weinig ervaring met de c5-r natuurlijk... kgun srt wel 2de plek;) |
Sorry maar je zit in de verkeerde tread :)
Ik heb dat ook al voorgehad. |
Quote:
reden: omdat dat commentje niet echt iets met de voorlopige lijst zelf te maken had. bon kzal in vervolg daar laten;) |
SRT zeker niet afschrijven, als je zag dat GLPK al met moeite gefinisht was tijdens de Midsummer race,....
Iedereen kan winnen, de prijzen worden pas uitgedeeld aan de meet hè. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Er is geen ballast tijdens de 24 uren.
|
Quote:
|
Was gisteren bij Belien even voor 'n Mini gaan kijken. Zeer waarschijnlijk zetten ze de V8GTR nog een keer in dit seizoen, wisten ze me te vertellen.
Hopelijk neemt G&A ook met de 1-Serie deel, kijken wie 't snelst van de 2 is. Die van G&A of van Daikin. Hoe zit 't met de Meijers BMW? Heeft iemand de AD-Sport boxter ook nog 'ns in actie gezien, die nieuwe die de Porsche Cups moet verslaan. De oude staat te koop in Retie bij Philip van Beurden. |
Ik gok op SRT. Ze hebben toch al meer ervaring met de C5-R tijdens de 24uren. En zo zou het kampioenschap nog wel ns zeer spannend kunnen worden.
|
Quote:
GLPK heeft de snellere en nieuwere versie van de C5-R. 4 piloten die veel 24 uurs ervaring hebben en ook nog een supersnel zijn en. 3 Piloten die de C5-R super goed kennen naar 1,5 jaar ervaring. GLPK heeft bewezen veel sneller te zijn met de pitstops dan wie dan maar ook. SRT heeft 1 nieuwkomer en 1 piloot die weinig eraring heeft met de C5-R. Ik zet m'n geld dus duidelijk in op: GLPK |
All times are GMT +2. The time now is 13:49. |