![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Normaal gezien 2 Porsches voor Prospeed (?)
Collard - Westbrook - Edwards - (O' Young (?)) :60 61 : Van Splunteren (?) - ? - ? |
Quote:
|
Quote:
|
Wellicht loop ik al wat vooruit, maar is er al wat nieuws gekomen vanuit het PK Racing kamp, wat zij gaan doen na Spa. Als ik me niet vergis is werd er aan het begin van het seizoen gemeld dat PK alleen budget had tot en met Spa.
Toch jammer dat vd Poele bij Maserati is gebleven. Ik had wel willen zien wat hij kan met de Saleen van K plus K. Ben overigens ook wel benieuwt wat het Brazilaanse team te bieden heeft. Spa 24h wordt in iedergeval een weekendje met veel laag diep gebrul, gezien het aantal Saleens en Corvettes. Mjin glimlach wordt met de tijd groter... |
PMB zou naar Spa komen met een Porsche Bi-Turbo en twee Ginetta's!
De rijders zal ik zo meteen in de entry list op pagina 2 zetten ;) Fiagt.com |
Nog meer (positief) nieuws; zie entry list... :gas:
|
Zojuist de livery gezien van de samba C6R van DKR in de Autosport, ziet er wel strak uit zeg.
|
Quote:
|
1 Attachment(s)
Quote:
|
Heb die afbeelding al ergens op het web zien staan, denk ik. Hopelijk komen er snel foto's van de Corvette, zal idd wel een pareltje worden. :)
Verder nog twee waarschijnlijke deelnemers: AS Events (Ferrari GT3) -net als vorig jaar- en Ruffier Racing met een Lambo Gallardo GT3. (Autosport.be) |
Dit is inderdaad de afbeelding die o.a. op fiagt.com, planetlemans.com en endurance-info.com stond.
|
'k Heb nog 2 vraagtekens staan ivm deze race: Christophe Bouchut en JMB Racing...
|
Inderdaad erg mooi in die Braziliaanse kleuren!:)
|
All times are GMT +2. The time now is 17:42. |