![]() |
Thierry Boutsen Energy Racing zou een Porsche 997 GT3 R inzetten voor Jean-Charles Battut. (bron: Facebook ;))
|
Blijkbaar stond radio le mans volledig gesponsord klaar om de Engelstalige commentaar op zich te nemen, maar waren de organisatoren niet geïnteresseerd.
|
Quote:
|
Ik kan moeilijk geloven dat er effectief zoveel auto's aan de start zullen staan, maar als we de lijst van Turbomagazine combineren met wat de organisatie nu vrijgeeft, zijn er al meer dan 80 kandidaat-deelnemers... :gas:
Ook de Mclaren en de Nissan worden bevestigd, naast topauto's voor Mercedes, Ferrari, Porsche, Aston Martin, BMW, Lambo, Ford, Audi. Neem daarbij nog eens de Corvette van Bouvy & Co en dan starten er maarliefst 11 merken in de Pro-cup... Tot slot de zeer geslaagde nieuwe affiche: www.total24hours.com |
Het ziet er inderdaad naar uit dat de 24H Spa eindelijk eens een kwantitatieve impuls krijgt! 60/70 auto's is weer ouderwets...
Maar elk voordeel heb zn nadeel: het bijprogramma voor de 24H wordt met het jaar beroerder: dit keer alleen nog maar F3, F4 en een handjevol Lambo's. Ik vraag mij af hoe de organisator de vrijdag gaat vullen voor de fans die meerdere dagen aanwezig zijn....De 24-uren auto's rijden dan nl. niet, dus dat wordt heeeel veeeel pauze... Of zit er mss. nog wat in het vat...nl. nog steeds geen tijdschema.... |
Kan je die affiche ook ergens high res terugvinden? Dan druk ik er een paar :)
Of kan je ergens gewoon aan affiches geraken? |
Spa 24: een persbericht...
http://sport.turbomagazine.be/news_N...sbericht_.html De editie van 2001 zal er eentje worden om in te kaderen :drewl: |
Quote:
|
Quote:
|
We mogen met Signa (Viper) en VDS Racing Adventures (Mustang) nog twee Belgische teams aan de lijst van de GT3's in de 24 Uur van Spa toevoegen, net als de Ginetta G50 van Piron in GT4. Raphaël van der Straten, Benjamin Bailly en Julien Schroyen wonnen met hun Ford Mustang FR500 GT3 overigens dit weekend de 12 Uur van Boedapest, waar amper 10 wagens aan de start verschenen. Hetzelfde trio, samen met José Close geeft de Mustang de sporen in Spa.
Bron: turbomagazine.be |
Blijkbaar komen er binnenkort een paar heren van SRO en RACE naar Spa om uit te zoeken hoe ze zoveel teams moeten plaatsen in de pitboxen... :cool:
Afspraak ook op 19 juni voor de volgende wedstrijd van de Belcar, waar teams als Vita4One en DB Motorsport (en nog meer van dat) komen testen voor de 24 uur. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Is er een testdag dit jaar?
|
All times are GMT +2. The time now is 17:41. |