Quote:
Originally posted by Sennake
Stel je voor dat Ullrich na de tijdrit 1 seconde voorligt op Armstrong, of omgekeerd... Denk je dan niet dat de 2 ploegen een titanenstrijd zouden leveren voor hun kopman? Ik weet wel niet of er in die laatste rit nog bonificatieseconden te rapen vallen...
Het spannendst ware het natuurlijk dat de laatste etappe precies die tijdrit zou zijn, zoals destijds toen Lemond het ongelooflijke presteerde door Fignon nog te kloppen met 8 seconden... Wat een spanning was dat toen zeg!
|
Als het scenario echt zo extreem op tafel ligt zullen ze het misschien wel proberen .... Maar echt mogelijk lijkt het me niet
Noch Lance noch Ullrich hebben sprinterscapaciteiten (of toch niet in die mate om iets in te brengen tegen (Zabel, Cooke, McEwen, etc.) .... En ontsnappen op de Champs D'élisee en het dan nog uithouden ook terwijl er wel een stuk of 5 teams in volle galot het tempo opjagen om de sprint voor te bereiden voor hun sprintkannonnen. Dan heb je werkelijk een strijd 1 tegen 40 .... en als er geen klimwerk ofzo bij is lukt dat zelfs niet voor een Ullrich of een Armstrong ....
Ik zou het graag eens zien gebeuren op die manier .... maar na de voorbije 10 champs d'elisee finales gezien te hebben zegt iets me dat dit een onmogelijke zaak is
|