![]() |
Quote:
|
Quote:
|
aaaaah, een baco, da wis ik nie. It all make sence now! :D
|
Quote:
Ik zal het hem eens vragen de volgende keer dat ik hem zie ;) Hij heeft de foto in elk geval wel gezien, want hij heeft hem ook aan DSC doorgespeeld :) |
Quote:
|
Quote:
|
Hey Rrubinio ,
Ik heb net van je foto's zitten genieten :) :) Ik kan je wel zeggen dat je net als ons sennake een podiumplaats verdiend . Ben tot de ontdekking gekomen dat ik plots auto's zie die ik niet tijdens de race gezien heb, of ze waren te snel ,of ze zijn vroeg uitgevallen , of misschien had ik wel oog voor iets anders ;) ;) , regen!!!!!! In ieder geval , subliem:applaus::applaus::applaus: ik heb er enkele op mijn screensaver gezet , ik hoop dat je daar geen problemen mee hebt. groetjes, bientje:bye: |
|
Quote:
Vooral die nachtfoto's vind ik altijd iets hebben...... C U |
Wauw dylanblue, die foto's met lange sluitertijd zijn prachtig !
|
Zeer mooi!
En niet te vergeten : om die nachtfoto's te maken moest je deze 24 uur ook nog eens de regen trotseren! Des te groter is mijn bewondering! |
Bedankt voor de complimenten allemaal :D
|
Die nachtfoto's zijn inderdaad wel vrij indrukwekkend! Ik heb hier nu toch al een aantal mensen waar ik de "stiel/hobby" kan leren met m'n EOS-300je, de camera is wel zeker goed, maar het manneke dat de foto's maakt niet altijd :) .
Ik ga straks mijn foto's ophalen. |
Quote:
|
Erg mooie foto's, vooral die nachtfoto's idd.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:11. |