![]() |
'k snap niet dat iemand die nederlandse uitdrukkingen kent, er niet in slaagt een volledige nederlandse reply te doen, soit zal wel aan mij liggen...
Iedereen zal wel ergens zijn gelijk hebben, maar meestal moet er eerst iets ergs gebeuren voor men gaat ingrijpen, en dat is tot hiertoe nog niet voorgevallen buiten blikschade dan... dus men kan hier zoveel over discussiėren als men wil wij maken de reglementen niet eh ;) |
Quote:
En tevens een teken dat het niveau aan de top van de Touring Cup heel goed is want deze wagen heeft slechts 1 derde plaats behaald op 4 races van 4 uren. |
Die hebben echt niks voorgehad eh, 55 minuten pits ofzo. Om 3u 's nachts hebben ze toch maar de cardans eens aangetrokken, die mannen verveelde zich waarschijnlijk :D Prachtige prestatie inderdaad.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik denk zelfs dat die auto van Vanhoof een 3.6 is en geen 3.8...
|
Maar dit kan dan weer voor problemen zorgen indien bvb een viper problemen in de kwalifs heeft en hierdoor slechts een elfde tijd realiseert... Niet gemakkelijk!
en waarom ni gewoon de tien snelste wagens van het veld gele of roze (voor de grootste zageventen) lichten geven en ni naar de kwalif, veel simpeler al ni waar |
Als ze eens al die strandjanetten er uit halen, het zal al een stuk beter zijn. Er zijn er daar bij die constant met een ei in hun broek rijden , alleen om zware toogverhalen te kunnen vertellen. 20% van de Belcar piloten is niet in staat om een slalom tot een goed einde te brengen. Waar zijn we mee bezig...?
|
Quote:
Joost (voor zij die geen gevoel voor humor hebben, ik ben cynisch) |
idd rasse goed gezegd.
nu vind ik ook dat er een aantal wagens zijn in de belcar die een GTA sticker dragen.....en toch maar enkel kunnen wedijveren met wagens uit de tb (ik ga geen namen nemen miss enkel een sponsor GGB) ligt dit nu aan een serieus gebrek aan vermogen van die wagen die zeer mooi is, dat mag gezeg worden!!!! of ligt het gewoon aan de piloten. |
Ne GTA me sponsor GGB?? De 14? Ik denk, ben zelfs zeker dat die toch sneller is dan TB's ze.
|
Het is de Audi TT die je voor hebt. Deze wagen is inderdaad niet opgewassen tegen het grof geweld van GTA maar toch een mooie wagen in het veld. Heb er zelf in 2001 mee gereden en kan melden dat de tijden die ze draaien zeker OK zijn voor deze wagen.
|
Waarom zo de amateur piloten afbreken. Indien zij aan de 24 u niet zouden meedoen dan zouden er slechts 15 auto's starten. Dit is nu de charme van het endurance-racen.
|
hier mag ondertussen wel een slotje op ....
Al 4 pagina's blijven we rondjes draaien met steeds dezelfde uitspraken .... Worden we niet echt wijzer van ==> slot |
All times are GMT +2. The time now is 15:52. |