De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Xerox House Wintersprint - 07/12/2003 - Zolder (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6569)

boosterke 09-12-2003 00:07

wie zoekt dat niet?
een piloot met budget is ook al goed

Bart.Vandecavey 09-12-2003 00:20

Proficiat Pascal, schitterend verhaal!
Dries en Andy proficiat (trouwens Dries leek wel een beetje koud te hebben met zijn mutske over zijn mond) :D
Frank, zeker niet vergeten, terug een mooie prestatie

Pascal 09-12-2003 00:30

Quote:

Originally posted by boosterke
wie zoekt dat niet?
een piloot met budget is ook al goed

Dan staan we samen sterk : piloot en co-piloot zonder budget zoeken auto. Zijn we goe bezig of zijn we goe bezig.......

C U

Scapa 09-12-2003 03:43

Quote:

Originally posted by Pascal
Dan staan we samen sterk : piloot en co-piloot zonder budget zoeken auto. Zijn we goe bezig of zijn we goe bezig.......

C U

Pascal, al gezien op autosport.be wie er achter het stuur zit op de foto bij de officiële uitslag? ;)

coast 09-12-2003 17:42

wintercup

Thnx Bart en Mistery voor de lovende woorden !Ik mocht aantreden in de plaats van Joel Smets om met 1 van de winnaars van de dunlop aktie rond te crossen.

De opel astra was niet de krachtigste auto waar ik al mee heb gereden maar wel een van de plezantste.

Met standaard vering en banden effe het parcour af crossen was wel een ervaring !

CSL vertelde me dat de wagen goed was verzekerd en dat was het groene licht om er een ferme lap op te geven.

In februari zal ik terug met een saxo in de klasse 4l rijden en hopelijk mijn resultaat van vorige keer te evenaren ,namelijk 9de algemeen en 1ste in de klasse.

De saxo zou tegen dan moeten klaar zijn en ik laat jullie hierbij weten dat ik nog geen co piloot heb .Mijn vorige co piloot heeft met de woorden :'je bent gek ,ik riskeer mijne nek nie meer in die bak .'afscheid genomen.

Dus het zitje is vrij !!!

Als budget vraag ik enkel de inschrijvingskosten om met me mee te rijden.

Nogmaals proficiat aan alle deelnemers want deelnemen is ook een stukje winnen .

Hopelijk is Andy al wat gekelmeerd want hij was niet tevreden met de tijdsopmetingen ,zo vertelde hij mij.

Gtrz

Mistery 09-12-2003 17:57

Geen nood, Frank, ik heb hier een paar kandidaten om in te stappen bij jou...dus dat probleem is al opgelost !

boosterke 09-12-2003 20:10

Quote:

Originally posted by Pascal

C U

ik peis da we dieje auto ni gaan vinden zonder een budget :frusty:

Pascal 09-12-2003 21:26

Quote:

Originally posted by boosterke
ik peis da we dieje auto ni gaan vinden zonder een budget :frusty:
Hetis mij toch al ne keer gelukt :D :D :D

C U

Mistery 09-12-2003 23:07

Re: wintercup

Quote:

Originally posted by coast

De saxo zou tegen dan moeten klaar zijn en ik laat jullie hierbij weten dat ik nog geen co piloot heb. Dus het zitje is vrij !!!

Het zitje WAS vrij, morgen ofzo zal Frank zelf wel bekend maken welke topper er naast hem plaats zal nemen voor deze wedstrijd.

coast 09-12-2003 23:34

wintercup co piloot

Voor al de jaren dat Sennake zich heeft ingezet voor en achter de schermen van de autosport ,voor alle moeite die hij al voor het coast racing team heeft gedaan ,wil ik hem bedanken door hem met mij te laten meerijden in de laatste manche van de wintercup !

Ik denk dat velen hier mee zullen akkoord gaan en het Sennake zeker gunnen om dit mee te maken !

Bedankt voor de snelle reacties die wij mochten ontvangen !

Niet getreurd ,volgend seizoen hebben we nog iets in petto waar alle paddockers zullen van kunnen genieten !!

Die aktie start in januari en iedereen heeft gelijke kansen om dit te winnen en of mee te maken !

Believe me ,something big !!!!!!!!

grtz

Pascal 10-12-2003 00:25

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Pascal, al gezien op autosport.be wie er achter het stuur zit op de foto bij de officiële uitslag? ;)
Nice :applaus:

Ik heb al een idee dat dit van ons aller Rrubinio komt. Thx ;)

C U

Jan 10-12-2003 11:10

Heb nu pas gelezen wat onze Pascal afgelopen week heeft mogen ervaren. Fantastisch moet dat geweest zijn. Alsnog gefeliciteerd.

jan

Sennake 10-12-2003 21:13

Re: wintercup co piloot

Quote:

Originally posted by coast
Voor al de jaren dat Sennake zich heeft ingezet voor en achter de schermen van de autosport ,voor alle moeite die hij al voor het coast racing team heeft gedaan ,wil ik hem bedanken door hem met mij te laten meerijden in de laatste manche van de wintercup !
Frank, ik ben sprakeloos :)
Heeeeel erg bedankt om aan mij te denken, ik begin nu alvast nerveus te worden...
Maar enthousiast ook natuurlijk!!
En nu maar gauw co-piloot "studeren"...

A.J. 02-01-2004 02:47

mooi verslag over deze rallysprint is er deze dagen te zien op Liberty TV in het programma Turbo TV. Thanks Peter !

Scapa 02-01-2004 10:28

Quote:

Originally posted by A.J.
mooi verslag over deze rallysprint is er deze dagen te zien op Liberty TV in het programma Turbo TV. Thanks Peter !
Inderdaad een deftig verslag! Pascal komt er bvb in beeld en Andy wordt geïnterviewed en was daar niet echt op voorbereid blijkbaar :D

All times are GMT +2. The time now is 02:12.