![]() |
Quote:
|
lol ... tis vakantie yvdp ... ik heb het zelf niet gemaakt en ben het ook niet van plan te veranderen ... ge kunt der wel aan uit :)
|
ah, owkeej dan :)
goed antwoord ;):p greetz |
Alweer 1 admin minder sé ;)
|
op enkele uitzonderingen na was iedereen prima in orde met zijn nieuwe signature. Proficiat aan allen.
signatures die niet voldeden zijn verwijderd en de desbetreffende gebruikers hebben een vriendelijk mailtje in hun mailbox gekregen ;). |
ik heb een vraag over signature's
hoe doe je dat eigenlijk ?? gewoon bij signature dat adres plaatsen of wat moet ik doen??? HELP :p |
nu ik het gevonden heb,
is mijn sig conform airco?? |
in orde
|
Waarom wordt er ivm de afbeelding in de signature (wat eig best als banner kan omschreven worden) geen rekening gehouden met de algemeen aanvaarde normen qua afmetingen van een banner?
Zijnde 468*60 pixels? |
Omdat we voorop gesteld hadden dat een banner (die betaald is) toch op zijn minst groter moet zijn dan een sig (die gratis is), ook al is een commerciële boodschap in een sig dan verboden...
|
Normaal gezien bevatten banners een commerciële boodschap, en net dat is verboden in signatures.
Omwille van deze reden is het nooit ter sprake gekomen om bannerformaat te gebruiken .... Ik zie er het praktisch nut niet van in om standaard IAB-bannerformaat te gebruiken voor signatures. |
t ging hem ni zozeer om de inhoud, wel eerder om de afmetingen, maar goed, jsut asking hey
|
is mijn nieuwe sig en avatar goed ???
|
test van sig
Is hij goedgekeurd? |
All times are GMT +2. The time now is 21:45. |