De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Tv programma zoekt autosport liefhebbers !!!!!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7181)

bobcat 17-02-2004 11:04

Quote:

Originally posted by coast
Hey Rasse niemand verbiedt je om het zelf te proberen of te doen !

en enkel de zon gaat op voor niets !

:fight: :no:

yannick88 17-02-2004 11:30

Quote:

Originally posted by Flitser
Daar gaat het mij niet om hoor Marshall, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.

Ik heb geen telefonisch contact gehad omwille van het eindproduct, verre van. Wij hebben niks te maken met dit programma, laat dat duidelijk zijn. Ik vroeg me gewoon af waar Coast dan plots is beginnen mee beslissen wie er mag inschrijven en wie niet :confused:

Twee weken geleden wist men bij sultan sushi nog niet wat men ging doen. Men was eigenlijk op zoek naar mensen die veel afwisten van auto's in het algemeen, dus zowel de historiek van een wagen als de technische kennis als hetgeen er gebeurd op een circuit...

Men zat uiteindelijk met een probleem... men bleek wel mensen te vinden die aan hun eigen auto sleutelden (vooral oldtimers) maar die wisten dan weer niets over autosport. Anderzijds had men ook volk dat enorm veel wist over autosport maar die dan op hun beurt weer niks van techniek bleken te kennen.

Ze vonden dus niet echt wat ze moesten hebben.
Men ging een keuze maken uit de twee categoriëen en blijkbaar is men gevallen voor de autosport liefhebbers. Zo veel te beter voor mensen als ons ;)

Maar waar ik het niet zo mee heb is het feit dat de groep mensen die zou kunnen deelnemen nu enorm zou beperkt worden dankzij Coast... of dat laten zij toch blijken in hun bovenstaande berichten... dit was immers een programma waar ELKE autosport liefhebber zich voor kon inschrijven.

Bedankt flitser voor je reactie en vooral het laatste zinnetje zegt voldoende

Met sportieve groeten

Guido 17-02-2004 12:52

Ik ben superbenieuwd, maar zoals zo vaak zal Huudo wel naast de prijzen grijpen. :D :D

Nu is het wachten op het eerste telefoontje. :D

FormulaV-JH495 17-02-2004 12:55

Mensen toch ... nu dat ge misschien een kans krijgt om te gaan racen zit ge op de boodschaaper zijn kap ...

send an email and just wait for that call ... Doofus

@Frank ... thx 4 the opportunity

Scapa 17-02-2004 13:22

Prachtig initiatief!!!

Ik heb mij ook maar even kandidaat gesteld, je weet maar nooit :)

bobcat 17-02-2004 13:22

Is er al iemand gebeld?

gunther1 17-02-2004 15:37

Neen,maar zoals coast beloofd geeft zal dat wel komen zeker

airco 18-02-2004 18:48

Quote:

Originally posted by bobcat
Is er al iemand gebeld?
ja .... helaas was het voor mij onmogelijk om mij vrij te maken op de gevraagde datum

laurent 18-02-2004 19:01

en wa is de gevraagde datum:-)

Scapa 18-02-2004 19:19

Juist ook telefoon gehad se :)

R@ce@holiC 18-02-2004 19:50

Ikke had mij al heel vroeg kandidaat gesteld , nog nie gebeld geweest , zal te jong zijn waarschijnlijk...

laurent 18-02-2004 20:15

of t meot zijn da ze alfabetisch werken? :D

Speesman 18-02-2004 20:35

Ik heb ook nog geen telefoontje gehad.

COSSIE 18-02-2004 21:15

Ja ik heb een telefoontje gehad en morgen weet ik misschien al ies meer!

Sennake 18-02-2004 21:52

Nog geen telefoon gehad. Maar ik ben dan ook 3 jaar te oud normaal gezien. Alhoewel de leeftijd in mijn mail dan weer niet vermeld stond dacht ik.

All times are GMT +2. The time now is 09:35.