![]() |
Die Jaguars zijn idd nogal moeilijk te besturen. Ik heb net nog eens gereden, ben ondertussen al tot 91% gevorderd :D Nog twee kampioenschappen te gaan, zal voor morgen zijn :D Rijden jullie met controller of met stuur? Ik met het GT Force Pro stuur van Logitech, zeker bij die krachtige wagens geen overbodige luxe denk ik.
Net moest ik "five-o" kloppen in het ijsracen (mocht ook trucks kiezen, maarja zo'n slakken :p), die race heb ik toch enkele keren moeten rijden voor ik hem kon kloppen. |
Ik rij ook met het GT Force Pro stuur van Logitech, een zalig stuur gewoon.
Greetzz.. Corvetteboy |
Ik zit nu aan de laatste 4 races in de Masters (97%) dus deze vakantie moet het uitgeraken... :D
|
Ik stuur met Logitech Driving Force stuurtje + pedalen. Zijn er ook mensen die met de handschakelen?
Wat vinden jullie de leukste klasses? Ik Seat Leon Supercopa, V8 Supercars en DTM. |
Vind die Ford Mustangs wel lekker rijden, de Formule Fordjes zijn ook leuk. Ik rijd handgeschakelt maar wel met de normale controller, te lui om mijn Momo steeds van pc naar tv te sleuren.
|
Ik heb het spel al langere tijd op PC, career mode is reeds enige tijd uitgespeeld. De leukste klasses zijn dezelfde als FIRE zegt, met uitbreiding van de FFords. Rijden doe ik met een Logitech Momo stuurtje, handgeschakeld.
Hoe zijn de tijden op PS2 eigenlijk? De tijden op X-Box zijn iets sneller dan op PC. Check deze link: http://www.cyberscore.net/chart.php?...8278&go=%3E%3E |
zo, career op pc is ook uit, had nog wel een filmpje verwacht op het einde, maar niks ook :(
Trouwens die masters is één van de makkelijkste klassen om hoog te scoren en na 4 van de 6 races al kampioen te zijn :) |
Ik moet enkel nog de Masters GP doen, dan is carriere uitgespeeld (straks dus :p)
Ik vind de V8, DTM en F Ford de leukste klassen. Verder zijn de Ford Mustang en Ford GT40 ook wel leuk op rijden. Wat rondetijden betreft weet ik het ni echt, heb daar zo nog niet op gelet, maar zal't in vorvolg eens doen ;) |
ok, ondertussen carriere uitgespeeld, daar zou idd nog wel een filmke mogen komen, maarja.
Heb ook eens Time Trial gedaan op Hochenheim dan, met de Abt TT, zonder afstelling te wijzigen, en dus ook bijna volle naftbak, haalde ik er na een vrij perfect rondje 1.17.71 uit. Tijden zullen dus vergelijkbaar (of wsl nog sneller) zijn dan de X-Box vermoed ik. |
All times are GMT +2. The time now is 08:57. |