![]() |
F1 SAAI ??? :confused:
kom zeg, dat de Ferrari's niet bij te houden zijn ok maar wat we gisteren te zien kregen kun je helemaal niet saai noemen, omdat Mc Learen van geen kanten kan volgen en BMW wanhopige pogingen doet om hun media beloftes na te komen tja ... :o Geef nu toe wat gasten als Button, Webber, Sato, Alonso etc.. uit de kast toveren met hun "best of the rest bolide's" :gas: daar gaan we nog van horen dit seizoen, en als je heden ten dage F1 een saaie sport vindt, kijk dan maar eens een paar uurtjes wielerkoers pfffffff........... |
Quote:
Mja... ik zie liever gevechten om de eerste plaatsen dan "achterhoede" gevechten... sommige vinden dat mss tof, ik niet dus. |
Volgens de Duitse pers zou Mercedes er beter aan doen om uit de F1 te stappen in plaats van zich belachelijk te maken.
Quote:
Zo'n vaart zal het wel niet lopen, veronderstel ik, maar het is zeer duidelijk dat er heel wat werk aan de winkel is. Nadat er een maar Mercedessen zijn gaan vliegen tijdens de 24 uur van Le Mans, hebben ze bij Mercedes besloten om voor het eerst niet meer terug te keren naar La Sarthe. |
Lijkt me wel sensatiejournalistiek van de hoogste plank .....
Mercedes zou dan immers "losers"-imago krijgen ... .... Commercieel lijkt dat me helemaal de doodsteek .... Wat niet wegneemt dat er grote kuis gehouden moet worden in de F1-afdeling ..... Dat daar koppen gaan rollen lijkt me logisch ... |
grote kuis?
er zijn al bijna geen teams meer... :s maar dit zal wel weer opgeblazen zijn, weeral. |
De geruchten blijken niet te stoppen.
Quote:
Natuurlijk kan Mercedes niet uit de F1 stappen. Ze hebben McLaren grotendeels overgekocht en kunnen gewoon niet stoppen met hen motoren te leveren. |
Quote:
|
|
schoon ze gilles ;)
|
kheb gisteren eindelijk de race van Bahrein gezien op video, en ik heb er echt van genoten. De Ferrari's waren wel ongrijpbaar, maar al wat daarachter gebeurde was zeer interessant.
Ben wel verschoten van Sato, zonder dat foutje, zat er een 3e of 4e plaats zeker in! en dan dat zeer knappe inhaalmaneuver op Coulthard! Ook Button reed weer een goede race, stint 2 en zeker 3 waren ijzersterk! zelfs zonder mechanische problemen had Montoya nog serieus moeten oppassen hoor!! Het viel me ook wel op, dat er heel snel met de blauwe vlaggen gezwaaid werd! echt al een bocht of 3 voor dat er werkelijk gedubbeld moest worden, lieten de marchals het blauw al zien! de video was opgenomen op SBS, en Nederlandse zender. Heel professionele commentaar met twee man terplaatse, en ook nog een studiogesprek voor en na de race met twee gasten, eentje was Tom Coronel nu! Hier kunnen ze bij Canvas nog iets van leren :D |
All times are GMT +2. The time now is 13:52. |