De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   **24 H van Zolder** zekerheden uit de pits (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8621)

Integra 09-08-2004 21:05

Quote:

Originally posted by marcel
in de uitzending heeft Goossens het ook gezegd dat het definitief Yves Olivier is.

en Bouvy heeft gezegd dat hij met Vosse en Mollekens op een porsche gt3 supercup gaat rijden...

Hoe zit het met de Porsche 996 Biturbo waarmee Bouvy & Vosse rijden tijdens de belcarwedstrijden?

ICEMAN 09-08-2004 22:20

Quote:

Originally posted by Integra
Hoe zit het met de Porsche 996 Biturbo waarmee Bouvy & Vosse rijden tijdens de belcarwedstrijden?
Als ge alles tegoei leest, dan moede geen stom vragen stellen.

Integra 09-08-2004 22:25

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Als ge alles tegoei leest, dan moede geen stom vragen stellen.
Stomme vraag? Verwijs mij dan naar het antwoord aub. :)

ICEMAN 09-08-2004 22:55

Kijk gewoon op de verschillende autosportsites.

Buzzbomb 09-08-2004 23:24

Je kunt er niet van uit gaan dat iedereen eenzelfde kennis bezit als u Iceman. Een kort bericht over hoe en wat of een link naar een nieuwsitem is heel wat nuttiger dan zo'n post.

marcel 09-08-2004 23:35

normaal zou ik u gelijk geven, Buzzbomb. maar aangezien ik Integra ook op andere fora ken, vind ik het wel eens grappig dat hij eens een koekje van eigen deeg krijgt ;)

Integra 10-08-2004 07:48

Quote:

Originally posted by marcel
normaal zou ik u gelijk geven, Buzzbomb. maar aangezien ik Integra ook op andere fora ken, vind ik het wel eens grappig dat hij eens een koekje van eigen deeg krijgt ;)
Look who's talking. Gij wist niet eens dat die 4 sieruitlaten bij de Pagani de echte uitlaten niet waren. De echte 2 uitlaten zitten onder die 4 sieruitlaten omdat ze volgens FIA reglementen te hoog waren. PS, Ik volg de belcar allesbehalve fel, verwacht mij dus ook niet om elke dag pitstop.tv, belcarworld.be, etc te doorgronden.
Ik heb deze topic volledig doorlezen, geen antwoord gevonden, ik ben ook nog eens op pistop.tv gaan kijken, wederom niets, en op belcarworld.be ook niet. :)

Mistery 10-08-2004 08:18

Op 20/7 publiceerde www.24u.be , de officiële website van de Euphony 24 Uren van Zolder, in een nieuwsbericht:

" Dat Ecurie Endurance niet met de Porsche biturbo van PSI zou aantreden was reeds gekend. Zij opteerden voor een Porsche 996 GT3 Supercup (eveneens van PSI), die hen de nodige betrouwbaarheid moet schenken. Piloten van dienst zijn Vincent Vosse, Fred Bouvy en Kurt Mollekens. Een topteam, dat het gebrek aan vermogen van de wagen kan compenseren door ervaring van de piloten. Het tweede PSI team treedt dan weer wel aan met een Porsche biturbo, bemand door de snelle Fin Markus Paltalla en zijn vaste Belcar teamgenoot Leo Van Sande. De derde piloot werd tot op heden nog niet bekend gemaakt. "

Ondertussen kennen we die derde piloot op de tweede PSI wel, het is nl. Marc Duez. Wat er exact met de Bi-turbo van Vosse-Bouvy gebeurt tussen 18 en 22 augustus: daarover is niets bekend. Volgens mijn info krijgt de wagen de nodige rust, en zien we die terug bij de eerstvolgende Belcarwedstrijd na de Euphony 24 Uren van Zolder.

Baron 10-08-2004 19:27

Quote:

Originally posted by Integra
Ik heb deze topic volledig doorlezen, geen antwoord gevonden, ik ben ook nog eens op pistop .tv gaan kijken, wederom niets, en op belcarworld.be ook niet. :)
Peter Baert zal content zijn! ;)

Nicki_Mks 10-08-2004 19:28

Voorlopige deelnemerslijst op <a href="http://www.24u.be/2004/nl/deelnemers">24u.be</a>!

Mistery 12-08-2004 10:44

Die voorlopige deelnemerslijst begint ondertussen goed gevuld te worden. Zo merken we o.a. ook de naam van ene zekere Eric Vd Poele bij AD Sport.
Anderzijds verdwijnen er dan ook weer wagens uit de deelnemerslijst. Zo zijn de Schnitzer BMW's geschrapt...

De volledige lijst weten jullie wel te vinden ;)

Thomaske 12-08-2004 12:23

Yves Olivier staat op die lijst bij Coast Racing! Ging hij niet bij SRT rijden?

laurent 12-08-2004 13:29

De CLK staat erop, maar het is trouwfeest bij de Bogemansen, dus die zullen er niet zijn....
(bron : D bogemans)

Raceboy 12-08-2004 13:31

die zoueden beter een voorbeeld nemen aan Thompson ;)

Integra 12-08-2004 15:01

Quote:

Originally posted by raceboy
die zoueden beter een voorbeeld nemen aan Thompson ;)
James Thompson?

All times are GMT +2. The time now is 00:08.