De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   24 uur Nürburgring 2005, nieuwtjes en diversen. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9048)

Mark 13-04-2005 12:58

Quote:

Originally Posted by Jochie
Voor zover ik weet heb je als complete rookie 3 CH(light)s nodig om de VLN binnen te raken.
Maar ik dacht dat je 3 VLNs nodig had om de 24h binnen te raken, ik kan mis zijn (straks kom ik mezelf hier ook al verbeteren en dan zijn we helemaal verloren ;))

Gisteren gelezen op www.motorsport2000.de (wat niet wil zeggen dat het juist is ;) )

Quote:

Auch das Internationale Zürich ADAC-24 Stunden-Rennen vom 6. bis 8 Mai wirft natürlich seine Schatten voraus. Hans-Werner Hilger: „Der veranstaltende ADAC sagt ganz klar, dass jeder Teilnehmer bei der Jagd zweimal rund um die Uhr drei Nordschleifen-Veranstaltungen nachweisen muss. Und zwei dieser drei Möglichkeiten sind die CHC-Läufe am 16. April und am 5. Mai.“

Jochie 13-04-2005 13:40

Quote:

Originally Posted by Mark
Gisteren gelezen op www.motorsport2000.de (wat niet wil zeggen dat het juist is ;) )

Motosrport TWEEDUIZEND, waar gij nog mee afkomt ...
Bij deze zullen we die versie maar aannemen.

Jochie

Scapa 13-04-2005 14:33

Quote:

Originally Posted by Jochie
Motosrport TWEEDUIZEND, waar gij nog mee afkomt ...
Bij deze zullen we die versie maar aannemen.

Jochie

Dat is wel een up-to-date site hoor. Ga er maar eens kijken. ;-)

Mr.Dallara 13-04-2005 20:12

Is het mss geen goed idee, dat de ervaren 24u Nordsleife bezoekers een thread starten met erin wat pracktische informatie. (Net zoals is gedaan met de 24 u Le Mans)

Ik ben er van overtuigd dat dit vele mensen kan helpen met hun weekend beter te laten verlopen tijdens hun eerste bezoek aan dit toch wel gigantisch event.

http://adac.24h-rennen.de/images/nue...amping_ger.jpg
wat uitleg en vooral tips bij de camings op deze map zijn al zeer nuttige info...

TOM 18-04-2005 11:32

De deelnemerslijst staat ondertussen ook on-line op www.24h-rennen.de
Er zijn ongeveer 230 wagens ingeschreven.

TOM 18-04-2005 12:34

Veel Belgen doen er eigenlijk niet mee.
De bekendste zijn Marc Duez (lexus), Marc Sluszny(opel), Dirk Schoysman(nissan), Bert Lambrecht(porsche).
De andere zijn Tom Clout(bmw), Stephane Clepkens(audi), maar die zijn voor mij onbekend.
En dan nog 1 Belgisch team: East Belgian Racing Team met hun clio met als rijders Jacky Delvaux, Rene Marin en Bernard Crouquet.

Megane 18-04-2005 15:11

BRI staat er nog niet tussen.

Snellen Eddy 18-04-2005 16:09

Quote:

Originally Posted by Megane
BRI staat er nog niet tussen.

Ze zullen er niet tussenkomen ook. Dries wist me vorig weekend te vertellen dat hij samen met Maarten de 25H Fun Cup ging rijden. Het enige contact dat hij had ginder was Jan Van Springel, en dan was er iets met de wagen maar dat weet ik niet 100% juist. Volgens mij was het ook niet echt de bedoeling om te rijden, enkel een misschien, en dan dienden er 3 extra piloten te zijn, want de website zegt niks omtrent de Ring.

Juha 18-04-2005 16:24

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Is het mss geen goed idee, dat de ervaren 24u Nordsleife bezoekers een thread starten met erin wat pracktische informatie. (Net zoals is gedaan met de 24 u Le Mans)

Ik ben er van overtuigd dat dit vele mensen kan helpen met hun weekend beter te laten verlopen tijdens hun eerste bezoek aan dit toch wel gigantisch event.

wat uitleg en vooral tips bij de camings op deze map zijn al zeer nuttige info...

Zijn de hekken rond de baan nog altijd maar 1.5 meter hoog? Ik bne er één keer geweest (2001) en toen leek het me er erg makkelijk om te fotograferen, is dat nu nog zo?

En mag je daar met een fiets binnen? Zal wel zeker, als die Duitsers al hele barbecue installaties en zelfbouwtribune mee hebben. :p Het is iets langer de Francorchamps om te voet rond te lopen he. :D

bart VDB 18-04-2005 19:30

Quote:

Originally Posted by Snellen Eddy
De 2 BRI piloten zullen dus naar iets anders moeten uitkijken.

2 BRI piloten ???? :o BRI heeft drie piloten, aléé , toch drie die rijden onder de naam van BRI.

bart VDB 18-04-2005 19:42

Quote:

Originally Posted by Snellen Eddy
Ze zullen er niet tussenkomen ook. Dries wist me vorig weekend te vertellen dat hij samen met Maarten de 25H Fun Cup ging rijden. Het enige contact dat hij had ginder was Jan Van Springel, en dan was er iets met de wagen maar dat weet ik niet 100% juist. Volgens mij was het ook niet echt de bedoeling om te rijden, enkel een misschien, en dan dienden er 3 extra piloten te zijn, want de website zegt niks omtrent de Ring.

De bedoeling is (of was) er wel. Maar voor zulke race spelen ook nog veel andere faktoren mee en: het wil niet zeggen omdat er op de website niks staat dat Dries er niet mee bezig is geweest. Een race blijft telkens een misschien tot het laatste detail is uitgewerkt en tot alle formaliteiten vervuld zijn. :)

Snellen Eddy 19-04-2005 10:18

Quote:

Originally Posted by bart VDB
2 BRI piloten ???? :o BRI heeft drie piloten, aléé , toch drie die rijden onder de naam van BRI.

Ja, en bij mijn weten zelfs meer dan 3 want ook Burrcik rijdt onder BRI vlag. Wat ik wou zeggen met deze zin was dat BRI met 2 piloten naar de Ring zou gaan. Dries + iemand anders maar blijkbaar is die iemand anders niet gevonden.

Mark 19-04-2005 21:29

Overzicht der lage landers:

2: Duncan Huisman - BMW M3 GTR
44: Dirk Schoysman - Nissan Skyline GT-R / Falken Motorsports
48: Bert Lambrecht - Porsche 911 GT3 Cup / Manthey Racing
75: Henk Kruidenier, heeft ie weer die aparte sponsor?
110: El Gringo ? volgens de lijst een Belg........op een Toyota MR2 Turbo
142: Marc Sluszny - Opel Astra Coupe / Kissling Motorsport.
160: EBRT met Delvaux, Marin en Crouquet in een Clio.
178 Tom Clout -BMW 318 Ti / Bonk Motorsport
201 Roland Stahler - Mercedes 190E Eentje uit Maastricht............nog nooit van gehoord.
255 Auto Traa met Coronel, Breukers en Willems in een Seat Leon TDI
263 Marc Duez - Lexus RX400h

Zeer zeker niet volledig, welke mis ik?

O ja, benieuwd naar de stickernamen op de nr. 65, het Gotcha team met de ouwe Duitse adel achter het stuur. Een VW Touran die meedoet, een team met coureursnamen Fred, Barney, Wilma en Becky op de nr. 257. Een tweetal BMW 1-series.................het duurt even om de 37-pagina's !! tellende deelnemerslijst door te lopen maar daar zitten toch wat aparte dingetjes tussen.

Jochie 20-04-2005 08:05

Quote:

Originally Posted by TOM
Veel Belgen doen er eigenlijk niet mee.
De bekendste zijn Marc Duez (lexus), Marc Sluszny(opel), Dirk Schoysman(nissan), Bert Lambrecht(porsche).
De andere zijn Tom Clout(bmw), Stephane Clepkens(audi), maar die zijn voor mij onbekend.

Stephane Clepkens is een testpiloot van de Industrie Pool.
Hij rijdt al sinds het begin (vorig seizoen) met de TT.

Jochie

TOM 20-04-2005 17:08

Wie gaat er dit jaar allemaal naar de 24 uur van de ring en waar gaan jullie ergens staan? Ikzelf zou aan de Hhohe-Acht willen gaan staan. Ik ben van plan om woensdag te vertrekken, maar weet er soms iemand dat er daar dan nog veel plaats is op de camping. ( heb gezien op www.pro-steilstrecke.de dat er daar al volk is vanaf maandag)

All times are GMT +2. The time now is 14:52.