De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   dtm 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9353)

Brecht 02-12-2004 19:56

Dat van Deman staat in de laatste Turbo-Magazine.

Greetzz.. Corvetteboy

Pascal 02-12-2004 19:57

Quote:

Originally posted by Mark
Waar heb je dat gelezen? Leuk voor Deman dat hij een Mercedes heeft getest maar eerlijk gezegd denk ik toch dat DTM 2005 een nivo of twee te hoog is voor Deman. Mercedes steun? Die Deman is toch een Mercedes dealer in Brussel.
Turbo Magazine !!!

Is inderdaad een Mercedes dealer en verwacht vanuit die hoek steun...

C U

FIRE 02-12-2004 20:07

Moet zeggen dat ik over die test van Deman ook niks heb gelezen.

Ik begrijp dat hij dus een Mercedes dealer is, hoe oud is hij?

gwyllion 03-12-2004 00:22

Quote:

Originally posted by smiley
op dtm.de staat er dat Jamie Green ook mee zal rijden in de dtm ..met een mercedes het zal waarscheinlijk ook om een jahreswagen gaan
Dat staat hier al 2 keer vermeld door FIRE en ik bijna gelijktijdig :rolleyes:

Mark 07-12-2004 19:45

Een Opel team minder, het Italiaanse Euroteam stopt er mee...........minder Opels, dus ook minder koek te verdelen. De eigenaar, Gabriele Seresina, heeft genoeg van de autosport en gaat een hotel runnen aan het Garda meer. Kan ook leuk zijn, al die mekkerende en uitgelebberde toeristen :D

Overigens staakts het Italiaanse Vergani team ook haar activiteiten (laatste jaren actief in de World Series V6 by Nissan). Tis pruimentijd ;)

FIRE 07-12-2004 20:10

Quote:

Originally posted by Mark
Een Opel team minder, het Italiaanse Euroteam stopt er mee...........minder Opels, dus ook minder koek te verdelen. De eigenaar, Gabriele Seresina, heeft genoeg van de autosport en gaat een hotel runnen aan het Garda meer. Kan ook leuk zijn, al die mekkerende en uitgelebberde toeristen :D
Jammer, zo'n team past goed in het WTCC.

smiley 07-12-2004 21:02

opel zou volgende week al gaan testen met de nieuwe vectra..
de test zal door gaan op het circuit van Vallelunga , de rijder wordt Opel testrijder Marcel Tiemann....
http://www.racesport.net/

Mark 12-12-2004 01:35

Joest heeft een ferme tik op de vingers gekregen, de Abt-squad heeft anderszijds een ferme pluim in hun achterste gekregen ;)

In 2005 mag Abt de 2005 wagens inzetten, Joest heeft de zorg voor de 2004 wagens. Toch een beetje 1ste divisie en 2de divisie. Sappig detail is dat Joest als het huisteam van Audi wordt gezien............ze waren afgelopen jaren verantwoordelijk voor de successen van Audi op Le Mans.

2005 wagens ABT: Mattias Ekström, Martin Tomczyk, Tom Kristensen en Allan McNish
2004 wagens Joest: Rinaldo Capello, Christian Abt, Frank Stippler en Pierre Kaffer

Broertje en crash-festijn Christian Abt is "verbannen" uit de familie :D

gwyllion 12-12-2004 13:00

Dat zal er wel wat aan te komen. Het is blijkbaar niet triviaal om het onderste uit de kan (in dit geval de afstelling :D) te halen. In DTM tellen echt de laatste hondersten en daar deed Joest vorig jaar zwaar onder t.o.v. Abt.

FIRE 12-12-2004 16:00

Dus een overbruggingsjaar voor Joest? Dit jaar het personeel bezig houden met DTM en volgend seizoen weer racen met de R10?

Pure speculatie: Opel teams Holzer of Phoenix volgend seizoen met Audi's?

John Winter 12-12-2004 17:03

Dat is wel erg ver vooruit lopen. :)

FIRE 12-12-2004 17:46

Ik zeg toch ook pure speculatie. ;)

smiley 12-12-2004 18:07

Quote:

Originally posted by FIRE
Pure speculatie: Opel teams Holzer of Phoenix volgend seizoen met Audi's?
nu het toch over holzer en phoenix hebben

Volker Strycek laat niets meer aan het toeval over volgend seizoen. Alle nieuwe wagens zullen onder de vlag van het Opel Performance Center opereren, en niet meer vanuit de werkteams Holzer, Phoenix en het Euroteam. Zo zorgt Opel ervoor dat ze alles in eigen hand hebben. De manschappen zullen echter nog wel bestaan uit mensen van de teams Holzer en Phoenix.

(racesport.net)

volgend seizoen is het dus niet meer phoenix en holzer...
en jah euroteam stopt er heelemaal mee

FIRE 12-12-2004 18:16

Quote:

Originally posted by smiley
nu het toch over holzer en phoenix hebben

Volker Strycek laat niets meer aan het toeval over volgend seizoen. Alle nieuwe wagens zullen onder de vlag van het Opel Performance Center opereren, en niet meer vanuit de werkteams Holzer, Phoenix en het Euroteam. Zo zorgt Opel ervoor dat ze alles in eigen hand hebben. De manschappen zullen echter nog wel bestaan uit mensen van de teams Holzer en Phoenix.

(racesport.net)

volgend seizoen is het dus niet meer phoenix en holzer...
en jah euroteam stopt er heelemaal mee

Dat Opel alles in eigen hand ging nemen dat wist ik. Daarbij ging ik er vanuit dat ze dit gaan doen met mensen van Phoenix en Holzer. Daarom opperde ik de mening dat Holzer en/of Phoenix volgend seizoen met Audi's deelneemt. Tevens omdat ik verwacht dat Joest zich met de nieuwe R10 weer op sportscar raceb gaat richten.

John Winter 12-12-2004 20:26

Dit wordt weer veel te veel overdreven. De auto's zullen nog gewoon door Holzer en Phoenix ingezet worden, alleen zullen ze niet meer in de werkplaatsen van de beide teams in Augsburg en Nürburg, maar in het OPC in Böbingen. Qua mensen die aan de auto's werken verandert er niks, het is puur de lokatie waar ze het doen.

All times are GMT +2. The time now is 19:50.