De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   2005 Gp Usa (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10837)

Finish 19-06-2005 20:48

Moest ik Button en Sato zijn, ik zou die BAR instappen tijdens de voorlaatste ronde en toch nog P7 en P8 binnenhalen voor die hatelijke 0 weg te krijgen :D Dan hebben ze trouwens ook een geldboete minder aan hun been :D

krikke 19-06-2005 20:49

Amai, erg voor de fans... :no: Schandalig eigenlijk... :rolleyes: Waarom niet ander Michelins toelaten met een straftijd of zo... Het zou niet meer dan normaal zijn dat de Amerikanen het F1 circus buitentrappen...

Finish 19-06-2005 20:49

Quote:

Originally Posted by B.V.S.
Volgens mij gaan hier ook serieuze troubles van komen... ik ben eens benieuwd naar het podium straks (als ze er één durven doen) :confused:

ziede Schumacher al keihard staan juichen ? :D

En Monteiro ! amai ! Die gaat uit zijn dak :)

sledge 19-06-2005 20:50

Quote:

Originally Posted by Finish
Moest ik Button en Sato zijn, ik zou die BAR instappen tijdens de voorlaatste ronde en toch nog P7 en P8 binnenhalen voor die hatelijke 0 weg te krijgen :D Dan hebben ze trouwens ook een geldboete minder aan hun been :D

Men moet geloof ik een x-aantal procent van een race meegereden hebben. Mischien komt er straks nog iemand buiten om net genoeg ronden te doen

Petter-Jån 19-06-2005 20:52

Ik denk niet dat de andere Michelin-rijders het die bewuste perso(o)n(en) in dank zouden afnemen! :D

AlesiRed27 19-06-2005 20:52

Stel je voor dat Ferrari mede hiermee nog een WDC pakt... wat een farce zou dat niet zijn...

'k Zou verlegen zijn als ik bij de roden werkte nu. Ik snap het wel, punten pakken, 't blijft racing maar toch... Waar is de spirit...

JPMontoya 19-06-2005 20:52

TF1 has stopped transmission of the race in FRANCE!!! héhé
en F1.com is ook aan het zweten

Ottooke 19-06-2005 20:52

Quote:

Originally Posted by sledge
Men moet geloof ik een x-aantal procent van een race meegereden hebben. Mischien komt er straks nog iemand buiten om net genoeg ronden te doen

Ze moeten 75% gereden hebben om geklasseerd te worden. Nu de helft van de race al gereden is kan niemand meer geklasseerd worden buiten de 6 die nu aan het rijden zijn.

marcel 19-06-2005 20:54

http://img201.echo.cx/img201/828/2052476029np.png

zou PS niet content moeten zijn? hoe lang is het al geleden dat hij 2 wagens inde punten had?

A.J. 19-06-2005 20:55

kan alleen maar hopen dat sebiet ne Bridgestone knalt in turn 13.

sledge 19-06-2005 20:56

Over half weg en nog geen uitvallers. Enfin, je weet wat ik bedoel ;)

Sennake 19-06-2005 20:56

Of nog erger : stel je voor dat de Ferrari's uitvallen en ze nog niet eens punten kunnen pakken als ze tegen de 2 zwakste teams van het veld mogen rijden :eek:

Finish 19-06-2005 20:57

Quote:

Originally Posted by AlesiRed27
Stel je voor dat Ferrari mede hiermee nog een WDC pakt... wat een farce zou dat niet zijn...

'k Zou verlegen zijn als ik bij de roden werkte nu. Ik snap het wel, punten pakken, 't blijft racing maar toch... Waar is de spirit...

again: waar is de 'spirit' beste Michelin teams. Ik snap het wel: 't blijft risicovol, en dus kan het niet bij 'racing' blijven, maar toch....waar is de spirit, Michelin teams. Waar ?

Het weinige publiek dat blijft zitten zal dankbaar zijn dat die 24 Bridgestone-banden op de baan nog voor wat 'snelheid' zorgen.

'verlegen' word je als je je over iets schaamt. Waarom zou Ferrari zich schamen ? Zij racen. Reglementair. Op dezelfde, onaangepaste baan, omdat hun banden voor 1 keer eens goed genoeg zijn.

Sennake 19-06-2005 20:57

Quote:

Originally Posted by marcel
http://img201.echo.cx/img201/828/2052476029np.png

zou PS niet content moeten zijn? hoe lang is het al geleden dat hij 2 wagens inde punten had?

Eerst nog wel aankomen eh :)

Ottooke 19-06-2005 20:57

Stoddart had liever voor een sportieve oplossing gekozen denk ik. Hij rijdt nu enkel mee voor de centen die bij de punten horen. Niet meerijden zou bij Bridgestone niet in goede aarde vallen.

De website van de FIA is niet bereikbaar :) Er zijn blijkbaar veel mensen die hun ongenoegen uiten.

Finish 19-06-2005 20:58

Quote:

Originally Posted by Sennake
Of nog erger : stel je voor dat de Ferrari's uitvallen en ze nog niet eens punten kunnen pakken als ze tegen de 2 zwakste teams van het veld mogen rijden :eek:

wishful thinking, Sennake ? :D

A.J. 19-06-2005 20:59

in een interview op ITV zei Stoddart net dat zijn wagens enkel rijden omdat de Jordans rijden, hun directe conccurenten.

nmbs 19-06-2005 21:00

Er zijn hier een deel die de fout bij ferrari stekken.Das net waar waren die andere teams toen ferrari slechte banden had in spanje.Toen hadden zij ook geen kompasie bij ferrari.
De teams mochten banden verwisselen niemand hield hen tegen dat tedoen.De banden van spanje waren daar en dat was wel de juiste compound.
Die chican maken mocht niet volgens het reglement.Je zou wat zien als de teams elke keer iets mochten eisen als iets hun niet aanstaat.
Hier is maar ene schuldige en dat is michelin hoe je het nu draait of keert

Scapa 19-06-2005 21:01

Quote:

again: waar is de 'spirit' beste Michelin teams. Ik snap het wel: 't blijft risicovol, en dus kan het niet bij 'racing' blijven, maar toch....waar is de spirit, Michelin teams. Waar ?

Het weinige publiek dat blijft zitten zal dankbaar zijn dat die 24 Bridgestone-banden op de baan nog voor wat 'snelheid' zorgen.

'verlegen' word je als je je over iets schaamt. Waarom zou Ferrari zich schamen ? Zij racen. Reglementair. Op dezelfde, onaangepaste baan, omdat hun banden voor 1 keer eens goed genoeg zijn.

De teams zelf zijn afhankelijk van Michelin. Als Michelin zegt niet rijden, dan moeten ze dat aanvaarden...

Benieuwd wat er had gebeurd indien Bridgestone in de plaats van Michelin zou gestaa hebben...

Sennake 19-06-2005 21:01

Eén vraag blijft nog onbeantwoord : zal Barrichello Schumacher voorlaten als het er op aankomt of houdt hij zich aan zijn woord en beschouwt hij hem als een gewone concurrent?

Sennake 19-06-2005 21:03

Quote:

Bwa, ene Ferrari mag wel aankomen hoor :)
Je mag 3 keer raden welke :cool:

Mark 19-06-2005 21:04

Even wat olie op het zeer hete vuur gooien ;) :D Als Schumacher een echte vent was geweest dan had hij als 7-voudig wereldkampioen besloten niet mee te doen aan deze farce!

AlesiRed27 19-06-2005 21:04

Je bent vet met reglementair als je het imago van de sport integraal schaadt.

Dit had een "puntenloze" race kunnen zijn met alle teams er bij (stel je voor hoe hard dan wordt geracet... geen kampioenschap om aan te denken) maar het mocht niet zijn.

Dat ze fier zijn op hun 10 punten, ze mogen ze hebben op deze manier.

Ik praat het Michelin gedoe niet goed, maar het belangrijkste in de sport is de "Sport". Het begrip "Sport" is hier ver te zoeken. It's all money.

PS.... heeft niets met ferrari bashing te maken, zie nickname... maar nu is't toch echt wel degoutant aan't worden.

A.J. 19-06-2005 21:04

Er bestaat nog altijd zoiets als het cobcorde akkoord. Dat betekent dat als er een reglement verandert moet worden in de F1 (vb om een chicane te leggen) alle teams akkoord moeten zijn .Als Ferrari dan weigert om mee aan tafel te gaan zitten en er slechts 9 teams akkoord zijn om een chicane te leggen, dan ligt er toch een groot deel van de verantwoordelijkheid bij de roden.

Sennake 19-06-2005 21:06

Quote:

Originally Posted by nmbs
Er zijn hier een deel die de fout bij ferrari stekken.

Ik "stek" de fout bij niemand, maar als Ferrari hier vandaag wint is het wel een "pyrrusoverwinning".

Petter-Jån 19-06-2005 21:06

De 2 Ferrari's??? :s

marcel 19-06-2005 21:06

:D nu rijden de Ferrari's elkaar nog bijna van de baan....

Ottooke 19-06-2005 21:06

Rubens heeft ballen aan zijn lijf. Schitterend! Schumi gaat zich serieus verschoten hebben :)

fordje 19-06-2005 21:07

Zijn er maar 6 klojo's aan de slag, knallen ze er mekaar nog 2 keer bijna af.

2 keer Ferrari in die soep betrokken, goe bezig!

sledge 19-06-2005 21:07

Quote:

Eén vraag blijft nog onbeantwoord : zal Barrichello Schumacher voorlaten als het er op aankomt of houdt hij zich aan zijn woord en beschouwt hij hem als een gewone concurrent?

Volgens mij heeft Rubens juist zijn antwoord gegeven ;)

Sennake 19-06-2005 21:07

Quote:

Verdorie, daar had ik zelf nog niet aan gedacht : ze reden ei zo na elkaar er uit!!

Petter-Jån 19-06-2005 21:08

Wie was weer die ene hier op het forum die sinds vele jaren nog eens niet naar een GP kon kijken omdat hij moest werken deze avond? :fight:

Nu ja, op race-gebied is er niet zoveel te zien, maar het is op z'n minst gezicht eens een heel ongewoon gezicht! Hoop dat hij het niet TE erg vindt! :(

smiley 19-06-2005 21:09

ha de ferrari's.. tja..
wat zou het antwoord zijn van de michelin teams zijn moest ferrari vragen om een bocht te vervangen of te vervormen of hoe je het ook noemt !! zodat het de ferrari's een grotere kans hebben om punten te pakken ...
moahahahahaha
ze delen in iedergeval geen cadeau's uit !!!

sledge 19-06-2005 21:10

Quote:

Originally Posted by Petter-Jån
Wie was weer die ene hier op het forum die sinds vele jaren nog eens niet naar een GP kon kijken omdat hij moest werken deze avond? :fight:

Nu ja, op race-gebied is er niet zoveel te zien, maar het is op z'n minst gezicht eens een heel ongewoon gezicht! Hoop dat hij het niet TE erg vindt! :(

Kmoet om 22u gaan ipv 20u, maar kvrees dat ik het einde zowieso niet kan zien :(

Mark 19-06-2005 21:10

Stoddart is voluit aan het schelden op de FIA bij SBS6, prachtig! Fucking FIA this and that. Hij vroeg wel netjes of hij krachttermen mocht gebruiken.........antwoord was positief en jawel.........Paultje ging los :D

Finish 19-06-2005 21:10

Quote:

Originally Posted by Scapa
De teams zelf zijn afhankelijk van Michelin. Als Michelin zegt niet rijden, dan moeten ze dat aanvaarden...

Benieuwd wat er had gebeurd indien Bridgestone in de plaats van Michelin zou gestaa hebben...

geloof me vrij: als 7 teams zich kunnen terugtrekken uit een race, dan zullen 3 teams dat ook wel doen, hoor. Ik vind het maar cru om hier te stellen dat ze bij Ferrari, Jordan en Minardi het risico zouden nemen om coureurs in een race te zetten met onbetrouwbare en levensgevaarlijke banden. En die andere 7 teams hadden gewoon deelgenomen, wees maar zeker!

Het blijft weliswaar een logische keuze van Michelin, dat duidelijk gefaald heeft en dé schuldige is, samen met de Fia die niet voor een race gekozen hebben met het niet goedkeuren van de overgevlogen compound.

Redeneer eens anders: Wat als de Bridgestone-teams ook niet hadden meegedaan ? Zij hadden namelijk geen reden om niet mee te doen ! Michelinteams wel: de gevaarlijke compound.
Resultaat: Publiek extra kwaad: reden genoeg om op de baan te komen en hooliganisme te verwezenlijken. Bovendien krijgen ook Ferrari, Jordan en Minardi dan een boete, totaal onverdiend. Logica ? ik dacht het niet.

Maarnee mensen, laten we maar de beschuldigende vinger naar Ferrari wijzen. Als d'r iets mankeert aan een race, zullen de FIA en hun lieve vriendjes Ferrari wel de schuldigen zijn. grmbll.

Finish 19-06-2005 21:11

Quote:

Verdorie, daar had ik zelf nog niet aan gedacht : ze reden ei zo na elkaar er uit!!

uw droomscenario :D

strepper 19-06-2005 21:12

schumi for weltmeister

Mark 19-06-2005 21:12

Quote:

Als d'r iets mankeert aan een race, zullen de FIA en hun lieve vriendjes Ferrari wel de schuldigen zijn. grmbll.

Ferrari fan zijn heeft zo'n zijn nadelen, part of the job ;) :D

Finish 19-06-2005 21:13

Quote:

Originally Posted by Mark
Ferrari fan zijn heeft zo'n zijn nadelen, part of the job ;) :D

Ik ben Bridgestone-fan :D

All times are GMT +2. The time now is 02:23.