![]() |
Neen hoor, op die site zijn gewoon de meeste blunders en spellingsfouten te vinden :)
|
Quote:
|
Quote:
oh over Albers, hij reed voor zijn doen een geweldige race, dat weten alle Hollanders die de race hebben gezien. Hij kon eindelijk vechten met Scott Speed en daardoor was Albers ook erg blij. Op dat laatste werd ingehaakt. |
Dit kwam ik tegen op autosport.nl
Quote:
|
Quote:
Uiteraard :D We gaan 1 site verder: Quote:
Wat moet ik geloven? Denk dat ik voor de opinie van autosport.nl ga ;) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
UPDATED. |
Is nu inderdaad ge-update
the-paddock.net quote : Quote:
|
Mijn oog viel op deze regel :
Quote:
Bron: Auto-sport.nu |
Quote:
Zowiezo was er eerst sprake om in 2007 zes races te laten doorgaan voor de LeMans Series. Uiteindelijk zou het dan toch pas in 2008 zijn dat er 6 Europese manches zouden doorgaan... Dit stond enige tijd op 10/10ths geschreven, maar ben hun bron vergeten... |
fantastische zin op auto-sport.nu
Quote:
|
Nog eens keer echte onzin, maar dan ook regelrechte onzin. Welk autosportliefhebber ziet hier de toegevoegde waarde van in? Het gaat helemaal nergens om. Zelfs taxichauffeurs zijn al nieuws :D
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Mark, Mark, Mark toch, wat ik mij afvraag: heb je niks beters te doen dan van die nutteloze fouten op te sporen en te melden? :)
|
Quote:
Nutteloos? :confused: Ik weet het nog niet zo, hoor Integra. Op bepaalde autosportsites wordt er enorm veel prietpraat verkocht. Door het overaanbod op het internet kan je soms door de bomen het bos niet meer zien; waardoor de roddels, leugens en halve waarheden die op die sites verspreid worden zeer gemakkelijk een eigen leven gaan leiden en door sommigen als waar worden aanvaard. Racexpress.nl is het beste voorbeeld van zo een amateursite die volstaat met klinkklare onzin. Ergerlijk is wel dat die kerels van zichzelf denken dat ze op een ernstige professionele manier met autosportjournalistiek bezig zijn. Ik vind het best leuk dat er dan ook iemand is zoals Mark die zich de moeite doet om al die sites eens onder de loupe te nemen en ons op de blunders van die jongetjes te wijzen. De laatste interventies van Mark mogen dan misschien wel een beetje op muggenzifterij lijken, maar anderzijds begrijp ik zijn aanvallen op racexpress.nl wel. Als je jezelf toch wil profileren als ernstige journalisten, begin dan in de eerste plaats met je taalgebruik te zuiveren, Algemeen Nederlands te schrijven en de juiste woordkeuzes te maken. Iets wat ze op die site helemaal niet begrepen hebben. |
Ok, akkoord, maar de kleinste beten moeten toch ook niet gemuggezift worden, of wel?
En dan nog, laat racexpress.nl zich maar profileren als een topsite. ;) :D |
Quote:
Anyway. Jos is in Nederland nog steeds een zeer populaire coureur. De grootste reden dat Zandvoort uitverkocht is 1 oktober komt toch echt door hem... Een reisje naar de GP van België wordt wel geregeld hoor! Mocht de GP uiteindelijk toch niet door gaan (je weet maar nooit) gaan we toch gezellig ergens anders heen? Ik vind het prima dat fouten worden opgespoord, een mens maakt eenmaal fouten en ik vind het uitstekend dat er mensen zijn die er een opmerking over maken. Maar langzamerhand begint dit hier wel een beetje kinderachtige verschijnselen te vertonen (is mijn mening). Ik wil geen persoonlijke aanval openen Mark, maar waarom zet je zelf niet een website op die je met alle juiste informatie kan voorzien? Hoeft niemand meer naar RaceXpress te kijken... |
Quote:
|
Als een site je niet bevalt dan bezoek je hem toch niet? :rolleyes:
|
Quote:
Quote:
Quote:
Kinderachtig? Als jullie geen belachelijke fouten maken heb ik geen munitie om te schieten ;) Het spelletje is toch zo verdomde simpel:) Je bepaald zelf of je in deze thread terechtkomt. Quote:
|
Quote:
Logisch dat ze voor het eerst meededen, het kampioenschap bestaat pas sinds dit jaar. |
Quote:
Was dit overigens een Belgisch persbericht? Zo ja dan is het wel raar dat ze Radermecker niet noemen. Overigens neemt de kersverse Procar kampioen deel aan de WTCC races op Valencia. |
Quote:
En verder houd ik hier over op, dit heeft totaal geen zin. Extreem kankeren, zodat ik er op kan reageren, want zo ben ik dan ook wel weer. Nee, dat voor mij niet meer! Het enige dat ik héél graag zou willen zien is dat jij onder jouw beheer online iets kan bijhouden om te laten zien hoe het wél zou moeten. Gewoon omdat ik daar erg benieuwd naar ben. Jammer dat dat er op dit moment niet in zit. Adiós! |
Quote:
|
Quote:
Correcte informatie voorziening schijnt toch moeilijk te zijn in de autosport. |
Quote:
Verder met de volgende vermakelijke persbabbel ;) Alle quotes te vinden op deze link: http://www.brl-v6.com/nieuws/2006/20060922.htm Quote:
Quote:
Quote:
De HARK? Dat staat zo slordig...............een tuingereedschap in een persbabbel. Zal wel de HARC zijn geweest ;) Nee, de persdienst van de BRL V6 heeft nog wat werk voor de boeg. Tja, en al die sites nemen dat dan maar klakkeloos over. :rolleyes: |
Quote:
En ik wil vooral niet 'lullig' doen, maar Jos Verstappen heeft wel degelijk invloed op de Nederlandse autosport. Als hij niet mee had gedaan, dan was de A1 GP toch iets minder goed verkocht...denk ik. Kijk maar eens rond...en je komt veel Jos Verstappen supporters tegen.. Voor oudere autosport liefhebbers zijn er inderdaad andere Nederlanders die belangrijk zijn voor de autosport...Lammers, Luijendijk... |
Quote:
|
Quote:
Maarje overal waar je komt kom je Hollanders tegen |
Quote:
Het bewijs dat niet alle verdelgingsmiddelen efficient zijn :+ . Al zijn er tussen die 'Hollanders' af en toe wel eens een paar goeie jongens/meiden te vinden, die het goed menen met 'onze' sport. ;) "Vlaamse lach-modus OFF" |
Quote:
|
Quote:
|
Champ Car rally????
|
Wonderbaarlijke wijze?? Geen wonder, wel menselijke intelligentie bij het ontwerpen van allerhande dingen die veiligheid bij zo'n crashes moeten garanderen.
|
Quote:
|
Tja... We zullen het dan maar op een zetduivel (of een zware kater....)steken zeker.
De betrokken heren passen dit aan. Toch bedankt |
Het laatste pareltje van de welbekende blundersite :
Alles over de A1 GP op Circuitpark Zandvoort Dit weekend barst het A1 GP geweld los op Circuitpark Zandvoort. Helaas zonder publiekstrekker Jos Verstappen. Zal zijn vervanger Jeroen Bleekemolen voor een verassing zorgen op zijn thuiscircuit? RaceXpress.com is ter plekke en houdt u op de hoogte. Klik hier voor meer nuttige info omtrent de A1 GP op Zandvoort [/QUOTE] Gaat Bleekemolen zijn wagen in brand steken? :D |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:18. |