![]() |
Zo kan hij toch nog eens op Francorchamps racen :D
EDIT: Of rijdt hij dan alleen Le Mans? En geen LMS? |
Uit de newsletter van Johnny O'Connell gehaald
Quote:
|
Corvette racing dan toch niet naar Europa?
lmsr.net Quote:
|
Henri Pescarolo reageert op de reglementswijzigingen van ACO met een open brief. De huidige restrictor grootte/turbo boost druk bevoordeelt diesel motor, en dat zal in 2007 niet anders zijn. Tijdens de 24 uur van Le Mans produceerde de Audi V12 TDI ongeveer 57 pk meer dan de Judd V10 in de Pescarolo (700 pk t.o.v. 640 pk), waardoor de Audi sneller kan versnellen en met meer downforce kan rijden (want topsnelheid was identiek).
bron: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2780 |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Daarenboven zijn er geen klanten race diesel motoren beschikbaar. |
Quote:
Best rijp voor deze topic : http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11725 , bij de vrienden van de taalverkrachting. |
[QUOTE=Dagobert II;190971]Pescarolo moet niet gaan zeuren. Dan moet hij er zelf maar een diesel in gooien. Niet huilen maar oplossen![/
Op dsc.com verschenen de laatste dagen talloze 'point of views' en één ding is wel zeker, een dieselmotor is niet voor private teams weggelegd. Ik citeer: "Sadly, for the privateers, they’ll never be able to run a diesel, because the cost of overcoming the technical challenges to develop a customer diesel engine are simply too great.” Misschien niet te vlug andermans rekening maken. Joost |
Quote:
Nog volgens AH zou de zwarte sneeuw een beetje optrekken voor Pesca. Zoals hierboven staat, rijdt Rollcentre/Martin Short met LMS met een Pesca 2007 met een Judd V10 ( Met Barbossa en een piloot die dit jaar bij Pescarolo Sport reed). Lawrence Pearce ( Lister?) heeft zeker een ( misschien 2) Pesca 2007 besteld. Kruse Motorsport zouden onderdelen van de Pesca op LMP2 C65 zetten. Daarnaast is er interesse uit Amerika. Er zouden 6 monocoques en 3 volledige wagens moeten gebouwd worden tegen begin 2007. Er staat trouwens een 3D tekening van de coque van de Pesca 2007 bij, met de dubbele rolbeugel. |
Quote:
|
Op http://www.mulsannescorner.com/news.html staat een goede Engelse vertaling van de open brief en enkele reacties uit de paddock.
Serge Saulnier, de pas aangestelde Peugeot Sport manager, reageert ook op de reglementswijziging. Quote:
Sebastian Bourdais (enkel voor Le Mans), Emanuelle Pirro/Dindo Capello, Jamie Davies. De 6de piloot kan iedereen zijn. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De andere namen zijn op basis van hints van DSC. |
Quote:
Quote:
|
Volgens een recent bericht op GT-Eins is Paul Belmondo Racing ook in de running is voor een LC75 chassis + AER motor voor volgend jaar...naast het gerucht over het aanschaffen van een Pescarolo-chassis.
Dat is tenminste wat ik afleid (met een zeer kleine kennis van het Duits) uit dit bericht: http://www.gt-eins.at/cms/index.php?...d=881&Itemid=1 |
Quote:
Iemand die hier iets meer over weet? |
Quote:
- Volgens mariantic staat de Swiss Spirit courage te koop - Ook is er volgens mariantic een nieuw frans team dat met de pescarolo gaat rijden (aangezien achter swiss Spirit saulnier Racing schuil gaat zou het kunnen dat dit team overschakelt? |
Quote:
|
Quote:
|
kalender 2007 LMS:
25-26 MARCH TESTING PAUL RICARD HTTT (F) 13-14-15 APRIL 1000 KM MONZA (IT) 4-5-6 MAY 1000 KM VALENCIA (S) 29-30 JUNE-JULY 1000 KM THE NEURBURGRING (D) 17-18-19 AUGUST 1000 KM SPA (B) 14-15-16 SEPTEMBER 1000 KM SILVERSTONE (GB) The possibility of a 6th round at the end of the season outside Europe is under consideration |
Een 6e race zou mooi zijn, toch een teken dat het LMS groeit en blijft groeien. :)
|
Tja...alleen wat heb je aan een race in Zuid-Amerika? Denk niet dat veel van de teams in de Le Mans Series de oversteek gaan maken.
Top teams zullen wellicht in de 5 europese races de titel proberen binnen te halen en als ze dat lukt niet naar deze 6e race gaan. Kleinere teams zullen om budgetaire redenen niet naar de 6e race gaan. |
Weet iemand hoe betrouwbaar de webstek van 'mariantic' is?
Ik lees hier dingen over meer dan 20 LMP1's voor volgend jaar, Phoenix in LMS, GPC dat overstapt naar Porsche,... |
Trevor haalt zijn informatie van andere sites, magazines, persberichten en krijgt zo nu en dan eens wat toegespeeld van teams.
Zal dus niet 1-2-3 een forum bericht plaatsen of zelf iets verzinnen. Maar het hoeft idd niet altijd waar te zijn, maar goed dat zijn zelfs berichten in Autosport niet altijd. |
Quote:
|
Logistieke kosten voor rekening organisator. In de LMS? Denk 't niet.
|
Mühlner Motorsport in LMS volgend jaar en deelname aan 24 uren Le Mans in 2008?
Dat vertaal ik toch uit volgende in vet gezete zin uit hun pres release: Quote:
|
AutoHebdo meldt dat Luc Alphand de winnende Le Mans Corvette van dit jaar heeft gekocht. Met deze wagen zal worden deelgenomen aan de LMS en Le Mans. De C5-R wordt in het franse GT kampioenschap ingezet.
|
Quote:
|
Geen Penske Porsche Spyders op Le Mans, politiek spelletje ;)
Quote:
|
Balen, ik had die Spyders wil graag zien rijden op LM.
|
Quote:
LMS + Le Mans = 6 ................nr 7? 24 uur van Spa :applaus: |
Ik ben benieuwd. Het zou natuurlijk heel mooi zijn.
|
Vergeet niet dat iedereen vorig jaar dacht dat AMR en Corvette Racing naar Spa zouden komen ;)...
Al gaat dat natuurlijk wel cachet geven als ze komen volgend jaar... En we zijn nog maar november :p Maak een lijstje nu en er staan al 20 wagens op zonder twijfel:D... |
P.S. Waarom kan ik mijn berichten niet meer editen???
|
Finale zwischen den Seen?
Quote:
Quote:
Capuava Racing (DBR9 & Lister) had aan een entry gedacht voor 2007 in FIA GT Interlago's. Nu deze niet doorgaat, en LMS wel kans maakt... |
G-Force volgend jaar terug in LMS met een porsche 997?
Er heeft gisteren een blanco 997 gereden op Zolder met de stickers op van G-FORCE en Frank Hahn achter het stuur... Fotootje: http://www.racingworld.be/images/200...--IMG_5244.jpg foto: rw.be |
All times are GMT +2. The time now is 19:03. |