![]() |
Quote:
|
Quote:
(met natuurlijk de hulp van de verse banden niet te vergeten:)) |
GLPK is nu door de stop van Belloc voorbij PSI gegaan!
|
Ik denk dat GLPK toch nog een splash & dash zal moeten maken aan het einde vd race. (kan een Corvette ongeveer 75 minuten rijden met ongeveer 100 l? Denk het niet eerlijk gezegd)
Hoe dan ook, Menten geeft alles en heeft zojuist 1:53.3 gereden. :) |
Kumpen (GLPK) Menten (PSI) en Wendlinger (Race Alliance) zijn overduidelijk de snelsten van de kopgroep op dit moment. Te hopen dat Wendlinger nog voorbij Biagi geraakt zodat zij hun 1ste podium dit jaar beet hebben!
@ Integra: jep ik vrees ook nog zo'n splash en dash, hoeveel minuten of seconden vraagt zo een splash en dash in totaal? |
Quote:
|
Quote:
|
Een dikke tien seconden nu tussen de twee vettes.
|
Quote:
|
Normaal gezien moet hij niet meer binnen de GLPK
|
PSI heeft niet meer tot half vijf om voorbij GLPK te gaan. De 500 km zullen reeds voorbij zijn voor half vijf
|
Nog 5 rondjes. :p
|
Gaat een spannend einde worden, ik hoop toch dat GLPK hem pakt. Ook PSI is een zege van harte gegund, vind Menten een topper, maar de eerste C6R zege in't FIAGT vind ik een verdiend voor GLPK na alle problemen die ze hebben gehad.
|
Laatste ronde... 4 seconden verschil
|
1GLPK C6-R
2PSI C6-R 3VItaphone MC12 Bravo GLPK!!!!!!!!! Bravo PSI!!!! |
Bertolini rijdt in de laatste ronde de Saleen nog aan voor de zevende plaats...
De Maserati-piloot zou in fout zijn... |
Quote:
Quote:
|
Niet de eerste keer dat Vitaphone/Bertolini zo'n geintje flikt. Laten ze die lui maar eens hard aanpakken.
|
Quote:
Toen kreeg Biagi als sanctie in volgende race 10 plaatsen achteruit op de grid. Vind persoonlijk dat het deze keer ook wel iets zwaardere sanctie mag zijn! |
Prachtig resultaat voor de Corvette!!! De allereerste privé dubbel. GLPK na alle pech eerder dit seizoen de verdiende winnaar, alhoewel ik PSI het ook zeker gegund had. Jos heeft zich mooi in de kijker kunnnen rijden.
Waarschijnlijk ook lachende gezichten bij P&M en Corvette Europe. Op naar de 2de dubbel van de dag, vanavond Road America :gas: |
Stukje gevonden op endurance-info.com
Quote:
Zou de oorzaak zijn voor de 2de plek... |
Quote:
un réservoir = de tank le remplissage = het vullen At your service... |
Fantastisch resultaat gewoon!! Het volledig uit elkaar halen van de C6R vóór Spa heeft GLPK goed gedaan, zoveel is duidelijk!! Hopen dat er nog winst volgt voor hen! En héél knap werk van PSI:applaus:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
(http://www.planetlemans.com/cmsv2/in...=1944&Itemid=2) ''But back-to-back losses in Lime Rock and Salt Lake City in the wake of rule changes will provide strong motivation for Chevrolet's factory road racing team in the sixth round of the Series.'' Quote:
Stand Kampioeschap GT1 teams: 65 Vitaphone 38,5 BMS 38 Phoenix 32 Zakspeed 24 GLPK 17 PSI 10,5 Race Alliance 5 Cirtek 3 B-Racing 1 Balfe |
Quote:
In Lime Rock en Salt lake city is Corvette inderdaad geklopt door Aston Martin doordat de reglementen toen aangepast waren ten voordele van de Astons (ze moesten die jongens toch iets laten winnen). Sinds Portland rijden de Corvette's terug onder de normale reglementen. *** Beetje op je taalgebruik letten ;) Je weet wel wat ik heb verwijderd uit deze post. *** |
Quote:
Maar we wijken af van de Fia GT... Ik ben heel blij voor Jos en gun zeker de overwinning aan GLPK. Ik hoop alleszins dat Jos naar volgend jaar toe het budget bijeenkrijgt om een volledig seizoen te gaan rijden. Hij heeft zich alvast bewezen! |
Quote:
|
Quote:
8ste = 1 punt 2-1=2? nee 1 ik bedoelde dat ze dan 1 puntje minder hadden gehad. en ze lopen niet uit op bartels, maar ze lopen nu in met 1 punt. |
Van mij ook een dikke proficiat voor deze prachtige dubbel.En dan vooral voor de piloten!!
|
Quote:
3-1=2 Bravo! |
Mooie overwinning voor GLPK/CARSPORT en leuk dat Jos menten ook goed meekan in de andere C6R. Jammer dat eurosport dit niet meer uitzend...
|
Quote:
|
Quote:
Leesbrilletje nodig op je 16e? ;) Zoo? Olmense zoo, zoo van Antwerpen? PS, ik word leerkracht Nederlands, lekker zinnetjes verbeteren. :D |
Quote:
Quote:
LKKR :Offtopic: |
Quote:
Nu terug on-topic. :) Ik hoop eerlijk gezegd toch dat Vitaphone een zware straf krijgt. :p |
Niet bepaald een zware straf voor vitaphone:
Quote:
|
Quote:
Wat een sukkels zitten daar toch bij elkaar. |
All times are GMT +2. The time now is 15:17. |