![]() |
LMS splits zich definitief af van het ILMC en laat enkel LMP2's, FLM's, GTE's en cup GT's toe volgend jaar. Alle races (5 of 6) zullen in Europa gereden worden. Vraag me af of een circuit en ILMC en LMS kan organiseren (niet op zelfde datum natuurlijk)
bron: http://www.racingworld.be/news/8025/...vervoegen.html |
Quote:
|
Quote:
|
Blijkbaar dit weekend ILMC 6H of Silverstone.
Weet iemand of het op TV (volledig) uitgezonden wordt? Exqi zou uitzenden maar heb geen idee of het de volledige 6uur zijn... |
|
Quote:
Maar volgens mij rijdt Augusto Farfus in een BMW M3 GT van BMW Motorsport in plaats van een AF Corse Ferrari... foutje van turbomagazine:D |
Quote:
|
Extra formatieronde... Ik hield mijn hart al vast...
|
PEUGEOT WINS!!!!!:gas::applaus::applaus::applaus:
|
What a surprise :)
|
Goh, ik moet toegeven dat Audi toch wat tegenstand geboden heeft. Maar het blijft jammer dat een kampioenschap overleeft met 4 kanshebbers op de overwinning, waar van 50% uitgeschakeld wordt (of zichzelf uitschakelt) na minder dan een uur... Stel me ook vragen bij het voornemen van ACO om te mikken op 30 auto's in het wereldkampioenschap... Da's 6-7 auto's per categorie...
|
Quote:
|
Quote:
|
Spa zou blijkbaar niet op de kalender van het wereldkampioenschap staan in 2012... (blijkbaar gezegd op Exqi Sport)
|
Quote:
Maar wel superjammer indien dit zo is. |
Quote:
Trouwens, ik vond Peugeot en Audi soms heel straffe toeren doen gisteren in Silverstone. Goed voor de kijkcijfers misschien maar met momenten waren het precies zotten op de baan. Meer dan eens hadden ze bijna (of net wel) een tragere GT aangetikt terwijl die zich toch echt niet onzichtbaar kan maken op de baan??? Effe OT: wat een groot circuit is me dat, Silverstone! :eek: Leuk circuit om op te racen maar als supporter hou ik toch meer van kleinschaligere en gezelligere circuits als Brands Hatch en zo. :) |
Oei, Guess Europ uiteindelijk van de deelnemerslijst van de 6u van Estoril geschrapt... QUELLE SURPRISE! :applaus:
|
Quote:
|
Sorry maar dit team verder verdedigen is het toppunt van naïviteit... Denk je dat ze volgend jaar probleemloos het seizoen gaan afwerken?
EDIT: was niet persoonlijk bedoeld, het is gewoon een gewoonte hier op dit forum om Guess Europe te verdedigen... ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
en tot zover de commerciele onderbreking.
|
Dit weekend de ILMC manche Petit Le Mans vanop Road Atlanta USA
Quote:
Weet er soms iemand of dit ergens uitgezonden wordt?? Motors TV? Eurosport?? |
Eurosport geeft van 17u tot 18u30 en dan van middernacht tot half 4.
|
Quote:
Jammer dat het niet volledig uitgezonden wordt.... |
Quote:
YES peugeot wereldkampioen uithouding:champagne::champagne::champagne: |
All times are GMT +2. The time now is 21:27. |