![]() |
De weersomstandigheden (veel regen) waren ook in hun voordeel, aangezien ze 100 pk minder hebben dan de Viper's.
|
Quote:
|
Volgens mij gooien ze die M3 GTR in de uitverkoop, denk je als Belcar zijnde wat exclusiefs in huis te hebben............doet die kist ook vrolijk mee in de Euro GT's op Zandvoort ;)
Mee info HIER |
Als ze in den Belcar al winnen, wat gaat dat daar dan zijn in Zandvoort, of mogen ze hun 5e en hun 6e versnelling niet gebruiken.
Anders rijden ze het hele veld naar huis. CU |
Quote:
|
Quote:
|
nee conix, da is zoals in den tour. Als ge gewonnen hebt gaat ge tegen betaling criteriums rijden ;)
|
Quote:
Veel sportieve uitdaging kan je als Schnizter niet vinden in een dergelijke wedstrijd. Gewoon wat vakantiegeld verdienen, staat overigens erg duidelijk vermeld in dat stukje dat de rekening naar de BMW dealers gaat. Van de ene kant, ze kunnen zo wel al wennen aan veel zand op de baan ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Oej, al heel lang... heb da nooit hier vermeld, maar een week na mijn bestelling was hij er...
Laatst heb ik zelfs een mail gekregen van renn.tv met een link waar ik een toertje op de Nordschleife met Scheid Motorsport kon downloaden... Ondertussen ook 24 uur van Spa-Francorchamps digitaal opgenomen, ik vind alleen de tijd niet om het is allemaal op DVD te zetten... |
All times are GMT +2. The time now is 13:51. |