De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   verstappen naar Jordan? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6700)

yvdp 19-04-2004 20:40

ze moeten wel weten wat ze daar willen hé :)

pascual 20-04-2004 09:48

Gisteren even een gesprek met Olaf Mol gehad, op een vergadering van Veronica (SBS6 en Veronica F1 journalist); er is zeker een kans dat Verstappen terug in de F1 komt, zijn zaken partners zijn er druk mee bezig, aldus Olaf.

airco 20-04-2004 10:46

Hopla .... Heel nederland weer in blijde verwachting ..... Dat Marshal de stukjes van het verstappen-forum maar laat komen ;)

Scapa 20-04-2004 10:57

Het gaat toch weer niet beginnen eh seg :rolleyes:

Guido 20-04-2004 11:50

Quote:

Originally posted by Huudo on 05-FEB-2004
maar die soap stopt niet.

Volgende scenario: 2de piloot wordt er na 5 of 6 races uitgetrapt en onmiddellijk zal heel Nederland weer geloven dat Jos hem gaat vervangen. En hop, dan zijn we weer opnieuw vertrokken voor 6 pagina's welles - nietes. :D

Ik had waarzegger moeten worden... :D

Mark 20-04-2004 12:36

Quote:

Originally posted by airco
Hopla .... Heel nederland weer in blijde verwachting ..... Dat Marshal de stukjes van het verstappen-forum maar laat komen ;)
Hmmmmmmm, hoeveel echte vijanden moet ik nu weer maken? :D Mijn login werkt nog steeds!!

Raceboy 20-04-2004 12:58

BWa waarom smijten ze Pantano buiten? heeft alle drie races al gefinisht, zou Jos dat kunnen? En gaat de Jordan met Jos niet meer bij de traagste zijn? Wat mij opvalt is dat de Nederlandse pers al heel het seizoen negatief doet over Pantano. Als je de Engelse pers dan leest hebben die toch wel lof voor hem en belichten ze ook de goede dingen die hij doet.

yvdp 20-04-2004 13:30

jos zal misschien meer betalen voor een zitje ;)

airco 20-04-2004 15:16

ik begrijp eigenlijk niet waarom Jos zijn heil niet zoekt in andere raceseries zoals bv de DTM (oa frentzen, alesi, ...) als ex F1-piloten .... Of ergens anders in de GT-racerij .....
Waar hij volgens mij wel competitief kan zijn .....

Nu een half jaartje aanmodderen met de Jordan ..... Enkel om erbij te horen :o

yvdp 20-04-2004 19:00

mjah, hij is volgens mij zo'n mediageil figuur. De dtm komt niet zo in beeld als de F1, dus wat zou hij er kunnen doen? ...

FIRE 20-04-2004 19:13

Quote:

Originally posted by yvdp
mjah, hij is volgens mij zo'n mediageil figuur. De dtm komt niet zo in beeld als de F1, dus wat zou hij er kunnen doen? ...
Is dit een serieuze opmerking?

Bart.Vandecavey 20-04-2004 19:45

Allé marshal waar blijven die stukjes van het verstappen-forum we willen lachen!

dulu 20-04-2004 22:55

Een soap op ze'n hollands, zou jos the boss er eigenlijk al bij stil gestaan hebbe dat een zitje in b.v. de DTM, ETCC, FIA GT ... hem ook een redelijke media belangstelling zou geven, een hoop ellende en sponsor geld zou besparen ( i.p.v. het naar de F1 te dragen om de gaten te vullen ) als ie daar aan twijfeld dan mot ie ma es vragen of ze "Albers" in Nederland kennen, trouwens ik vang het gerucht op dat DTM een aanpassing in zijn programma wil doorvoeren en :cofused: op het Circuit van Shangia in China een race wil gaan rijden ??

dulu 20-04-2004 22:57

Quote:

Originally posted by dulu
Een soap op ze'n hollands, zou jos the boss er eigenlijk al bij stil gestaan hebbe dat een zitje in b.v. de DTM, ETCC, FIA GT ... hem ook een redelijke media belangstelling zou geven, een hoop ellende en sponsor geld zou besparen ( i.p.v. het naar de F1 te dragen om de gaten te vullen ) als ie daar aan twijfeld dan mot ie ma es vragen of ze "Albers" in Nederland kennen, trouwens ik vang het gerucht op dat DTM een aanpassing in zijn programma wil doorvoeren en :confused: op het Circuit van Shangia in China een race wil gaan rijden ??

airco 20-04-2004 22:59

Heb je ivm dat laatste een bron die we kunnen verifiëren dulu ?

dulu 20-04-2004 23:00

Dat van China zou een onbevestigd gerucht zijn maar je kent het ondertussen he "waar rook is, is vuur" heb die info ergens via een link gelezen maar is dat betrouwbaar dus me niet afschieten
okilidoki

dulu 20-04-2004 23:09

Quote:

DAT GA IK EVEN OPZOEKEN

dulu 20-04-2004 23:20

Quote:

Gevonden heb een new thread aangemaakt onder DTM
info komt van
www.racing1.de :)

airco 20-04-2004 23:25

*MOD*

De verdere discussie over DTM in shangai vindt hier plaats ....

Hier gaat het on-topic verder over de toekomst van Verstappen.

BTW thx dulu ;)

Mark 21-04-2004 00:22

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Allé marshal waar blijven die stukjes van het verstappen-forum we willen lachen!
Vandecavey, luie hond :D

komt ie........:D

Quote:

Volgens mij gaat het er dan toch nog van komen.
Double Dutch !!!
Christijan Albers & Jos Verstappen zullen samen in één team rijden, in het jaar 2005 en bij Jordan.
Daarom gaat Jos eerst testen voor Jordan. Was het niet zo dat Perridon gecharmeerd was van Jos Know How? Dus als Jos zegt dat er potentie in de EJ14 zit om door te ontwikkelen, dan stapt Jos nog dit jaar in bij Jordan. In 2005 komt Albers er dan bij met Mercedes motoren onder zijn arm. Albers is immers de protegee van Norbert Haug.
Dus Jos wil dan een contract voor twee jaar.
Trust zit immers tot 2006 aan Jos gebonden weet je nog? Trust heeft dan een grote vinger in de pap en veel exposure op de auto.
Jordan is dan voor 2004 en 2005 verzekerd van een goed sponsorpakket met veel euries.
Trust, Muermans, Willux, Halfords en misschien nog wel meer.
Dus 1+1=3

Echt waar !
Weet je wat triest is? De constatering dat autosport in Nederland gelijk staat aan Verstappen. De Verstappen site die weer tot leven komt, kranten die opeens weer Verstappen items schrijven. Collega's die opeens weer over F1 beginnen te praten................ben van ellende en depressie mijn glaasje karnemelk, boterham met belegen kaas en schuifworst tijdens de pauze buiten gaan opeten. :D

Scapa 21-04-2004 00:28

Zwaar neergaan :D

Double Dutch, dat is volgens mij iets anders :D

airco 21-04-2004 01:20

Lap ... nu is er eens een nederlander die terug een waterkansje heeft op de F1 .... nu beginnen ze al te dromen over 2 mensen in de F1 ..... Binnen hetzelfde team dan nog ....

Als ze binnenkort nog beginnen dat Jordan de huiskleur zou veranderen naar oranje ipv geel is het verhaal helemaal rond

dulu 24-04-2004 15:17

Volgens de recente berichtgeving vanuit het F1 circuit ( tijdens de life qualificatie van de Grand Prix San Marino ) zal Verstappen dit jaar NIET op een zitje moeten rekenen bij Jordan.

yvdp 24-04-2004 15:23

mjah, dat hadden de meeste al door toen pantano tekende bij Jordan ;)

Raceboy 27-04-2004 10:40

Lach mee met Fok! :D :cool:

marcel 27-04-2004 13:54

ja, dat stond gisteren ook al op pitstoptv.be :D
van mij mag Jos wel eens een vergelijkende test doen met Fisico, dan weet ie meteen dat hij echt geen plaats meer heeft in de F1 :D

Mark 05-05-2004 21:13

Aaarrgggggghhhhhhhhh

Zoals op diverse sites te lezen is gaat Verstappen testen op 1 juni.

Vandaag Eddie Jordan in de Autosport:

Quote:

Speaking to Sport-Bild magazine, team boss Eddie Jordan said: ™Nick doesn't have to pay for his drive, but, sooner or later, he, too, has to bring some money" bron: Autosport editie 06-05-04

Conclusie: De kaartjesverkoper in Spa heeft weer Dollar tekens in de ogen staan ;)

JV1 05-05-2004 21:21

Quote:

Originally posted by Marshal
Aaarrgggggghhhhhhhhh

Zoals op diverse sites te lezen is gaat Verstappen testen op 1 juni.

Vandaag Eddie Jordan in de Autosport:

Conclusie: De kaartjesverkoper in Spa heeft weer Dollar tekens in de ogen staan ;)

Inderdaad :D ............

crazy ernie 07-05-2004 20:14

Quote:

Originally posted by JV1
Inderdaad :D ............
de kassa rinkelt weer....ting ting ting :rolleyes

Blijkbaar gaan ze niet echt op zoek naar talent als er maar een

pak $$$$$$$ aan vasthangen op welke manier dan ook

:crazy:

crazy ernie 07-05-2004 20:22

begrijp me niet verkeerd hé....

ik wil niet zeggen dat Jos geen talent heeft verre van ...
waar zijn de tijden dat hij bij de start zomaar eventjes in 2 ronden naar de 9de plaats reed....en dat gebeurde in meerdere races !!!

Maar nu zitten er daar toch bij ...allez zoals die manne rijden zo gaat mijn ma frieten halen met de fiets.....alleen die mannen hebben koffers met geld en ons ma niet :D:D:D:D

:applaus: voor ons ma

dulu 07-05-2004 20:32

Quote:

Originally posted by crazy ernie
:applaus: voor ons ma

Laten we ook effe niet vergeten dat buiten F1 racen en heel het gedoe rond "jos the boss" het Zondag
ook Moederkesdag is , sorry kon het niet laten dus voor ons aller moeders :applaus:

All times are GMT +2. The time now is 21:02.