![]() |
Quote:
tis erg. en pas op, als die 2 andere ni gecancelled waren, had hij al 2 scratches he. |
Ach, het echte werk is voor morgen dan maar: 2x Turini :)
|
Stage 10 gecancelled - nu op de radio!
|
En we zijn terug vertrokken hein: SS11 Sigale - Col de Bleine 2 RUNNING :D
|
Miljaar hé
wat een manier om mijn pauze te verbrodden ;) dat de volgende KP maar snel begint @Rasse: ondertussen ook al geluncht , het komt misschien wel terug in orde met dat bioritme :D |
OK ik had het ook net gezien, hopelijk blijven onze Belgen in vorm!
|
Quote:
|
wordt die split-pagina automatisch refreshed, of moet ik mij maandag een nieuwe F5-toets kopen? ;)
|
Sennake,
Je hebt daar connecties blijkbaar :) |
Marcel,
Ik denk niet dat er automatisch wordt gerefreshed, je zal F5 moeten doen voor reresh en daarna F5 vernieuwen :) |
hier wordt dus om de minuut gepost ;)
F5, F5, .... ik zit hier altijd met mijn muis te klikken ja :D dat het maar snel begint met die splits Panizzi is er ondertussen op verschenen, dus die is aan het bollen! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
pff, en om hier te kunnen volgen, zal ik ook moeten refreshen. arme F5 :(
|
En Loix ook weg! Fingers crossed ...
|
Mannen,
Moest de Swa morgen op het hoogste schavotje staan, of Freddy maar dat is minder waarschijnlijk, dan stel ik voor dat we op de Grote Markt in Antwerpen een feestje gaan bouwen, uitgedost in onze nationale driekleur. Laat ons zeggen om 15h00-15h30. |
Freddy is ook vertrokken. http://forum.racesimcentral.com/imag...ies/woohoo.gif http://forum.racesimcentral.com/imag...lies/hyper.gif
|
F5 ???
is dat het blanco knopje links van F6 waar vroeger nog iets opgestaan heeft? :D |
Dit is echt gekkenwerk, constant verwisselen tussen de paddock, wrc.com en de coninx die op msn ook doorgaat :D
en Loix is rapper dan Panizzi (gokje :p, kwestie van de eerste te zijn hehe) |
Stage 11 gecancelled! :eek:
|
Quote:
|
Loix 1s trager als Panizzi: C'mon Freddy!
|
Quote:
|
Quote:
|
nu is duval ook weg
|
Quote:
|
Quote:
|
Huudo zit misschien nog op stage 10 ???
|
Ik dacht al van efkes te wachten met een reply op die CANCEL-boodschap. Solberg even snel als Panizzi, die is echt 150 % uit die Mitsu aan het halen.
|
Quote:
|
ik dacht het al
Gronholm ook vertrokken dus zeker niet gecancelled Huudo ... kieken :D |
ik dacht het wel. waarom zouden ze duval nog laten starten als ze de SS afblazen?
|
duval snelste :D
|
Op CP1 gaat Duval onder de tijd van GP, Loix op CP 2 even snel
|
Quote:
Duval op split 1 weeral 2sec. sneller dan Loix |
miljaar, ons kati is online, wat ne moment
sorry schat, dees gaat voor :D goed dat we duval hebben twee seconden onder panizzi tijd |
Quote:
Gronholm zelfde tijd als Swa |
Quote:
|
ik moet wel zeggen dat het moeilijk leesbaar is als ze sneller zijn
|
All times are GMT +2. The time now is 13:24. |