![]() |
Hahaha...Marshall, ik lach me hier een kriek! :D :D
You've got quite an imagination! Hopelijk zal onze Judge Judy opnieuw bikkelhard zijn! :fight: |
Aangezien ik nog niet lang aan de balie sta denk ik toch van een second opinion te vragen aan confrater A.Vd.V. :D
|
En ik kom de brandjes blussen op de scheefbank. :fight:
Ik zal de grootste brandweerauto meebrengen van Hasselt met veel water. :gas: de brandweerman.:D :D |
Ik heb nog zo'n 7,5 MB aan bewijsmateriaal, maar dat op het internet posten zou een procedurefout zijn vrees ik...
|
Quote:
En dan zou ik misschien eens in Andy zijn beroemd café geraken, door de al de werkzaamheden aan onze bouw ben ik daar nog steeds niet geraakt (DJ Scorpio wordt plots rood tot achter zijn oren van schaamte) :frusty: |
DJ Scorpio wrote: "Volgens Trulli liet Montoya dus echt geen ruimte, waar is die dan mee bezig als je weet dat hij reeds een ronde aan zijn broek heeft... "
Dit is natuurlijk altijd een achteraf opname, je weet nooit of ook Trulli hier de waaheid spreekt of een diplomatiek antwoord geeft... Wat betreft de ronde achterstand van Motoya: Als Montoya voor Schumi gekomen was, en er was achterin het veld weer een crash oid dan had Montoya wel weer in de zelfde ronde gezeten als de leiders.....en dus weer kans gehad op meer punten. Ik weet alleen niet of ie dan ook op start en finish had moeten leiden ivm de rijdersposities, dan zou deze aktie van 'm dus een ander verhaal kunnen zijn.. |
Ik lig hier serieus strijk ze :D
Zou wel eens weten wat dit in de praktijk zou geven ;) |
idd neergaan
laat me deze case dan als een praktijk examen van recht ervaren, koud kunstje om de professor van dienst te overtuigen me dunkt! waarde confratoren : UNLEASH HELL !! :p :p |
Om nog eens terug te komen op de crash van Fisichella, het moest er wel eens van komen dat hij ooit eens de lucht in ging, Sauber wordt immers al een erg lange tijd gesponserd door Red Bull en dat geeft je immers vleugels :D
Greetzz.. Corvetteboy |
Een beetje off topic, maar na de giller van Marshal wou ik deze grap nog eens van onder het stof halen. Tijdens de bandenoorlog vorig jaar zelf gevonden:
Jean Todt: <i>Michelin and their followers are the axis of evil. They posses tyres of mass defeat which can be put into operation within 5 seconds. Our intelligence services have announced that Michelin is refusing to comply with the FIA inspections concerning these TMD-sites. Competition against our team will not stand. I have just ordered our lawyers to start Operation Enduring Victory. We will hit the terrorists where it hurts most. Our diplomats have brought forward a new resolution in the FIA Safety Counsil, which demands that FIA observers, sent by special FIA envoyee Mr. Ecclestone, will be allowed into their secret factories. If they do not allow these neutral observers, or if the FIA fails to act, we will. Scuderia Congress just passed a law, allowing me $ 100 million to take the necessary steps against these villains. If needed, our people will be ready to roll. And to the other teams: you are either with us, or with the enemy. Good evening, and may God bless Ferrari ... and Bernie.</i> |
Quote:
|
good job first Assistant ...
Toch een bezwarende ooggetuigen verklaring tegen Montoya!!! We gaan deze zaak nog winnen ;) |
Gezien de link tussen Trulli en Ferrari (italië) raad ik sennake aan er alles aan te doen om deze ongetwijfeld beïnvloede persoon niet als getuige te laten opkomen.
|
Quote:
|
Gilles als assistent van Airco??
een soort Aircohostess :D |
Quote:
onze getuige is immers expert in de materie, jarenlange ervaring, geen belangenmening aangezien de persoon in dienst geweest is noch bij ferrari noch bij williams bmw, ... lijkt me de perfecte getuige |
Als ik dan de verdediging van JPM even mag bijstaan, zou ik graag het volgende aanhalen :
Quote:
|
dit stond hier al enkel blz terug :rolleyes:
|
Quote:
Nee, ik was er met mijn gedachten weeral niet bij :fight: :frusty: |
zo 'dicht mogelijk' bij mekaar is niet gelijk aan 'ertegen' :D
|
ja, maar als iemand op een recht stuk onverwacht remt, wordt 'zo dicht mogelijk' wel gelijk aan 'ertegen" :D
|
Die twee zaken gaat de verdediging van Montoya a.s. vrijdag makkelijk winnen. In vakjargon: Hamerstukken :D
Als verdediging en als bewijs zullen wij de editie van Autosport, d.d. 27 mei 2004, ten tonele voeren. In dit magazine is een duidelijke en objectieve situatieschets gemaakt, er is maar één uitleg mogelijk. Ander sterk bewijs, in het voordeel van onze cliënt, laat zien dat onze cliënt er alles aangedaan heeft om een botsing te voorkomen. Gezien het vertrouwelijke karakter van deze data kunnen wij deze nu nog niet vrijgeven. Trouwens mogen wij er nog even op wijzen dat onze cliënt de reglementen perfekt heeft nageleefd? In een democratie kan men toch niet bestraft worden voor het volgen van de regels ;) Tevens gaan wij een derde zaak voeren jegens de FIA wegens de nalatigheid m.b.t. het naleven van het geldende sportieve reglement. We gaan voor de hagelschot-strategie, met een hagelschot raak je altijd wat :D We zien alleen op tegen het taalgebruik van onze cliënt jegens de edelachtbare Judge Judy. Zijn standaard openinszin is normaal gesproken: You Fucking Idiot :D |
Quote:
|
Da's waar Raceboy, het zou niet goed zijn voor zijne fuckin' head en zo... :D
|
Heb al een hamertje gekocht !!! :D
|
Helaba, het hamertje is voor Judge Judy, niet voor de griffier!
|
Heeft iemand <a href="http://www.grandprix.com/race/r719racereport.html">deze</a> al gelezen? Kan misschien op het proces gebruikt worden...
|
Michael liegt ttoch wel in dat artikel hoor. De lichten op de safetycar waren NIET uit.
Voor het bewijs => www.ukf1.net |
Quote:
Is de zitting trouwens openbaar ???? C U |
Ik weet niet of er al een uitspraak is. 't is nu 22.05 :D
In het geval JPM veroordeeld werd, wil ik aan zijn advocaten melden dat ze maar beter in beroep kunnen gaan. Ik heb immers nog extra informatie, die hier nog niet ten tonele is gevoerd en zal in geval van hoger beroep dan ook ten zeerste willen komen getuigen. :D :D |
Zeg op, zeg op! :D
|
Ja ik wil het ook horen huudo ben eens benieuwd :)
|
eerst wachten tot en of er uitspraak is. :p
|
Het is nog niet officieel naar buiten gebracht maar vlak voor aanvang van de zitting stuurde Schumacher en zijn verdediging aan op een schikking. Als verdegiging van JP Montoya zien wij dit als een verkapte schuldbekentis ;) ..........ff de centjes binnenharken :D
Kunnen JP Montoya en Schumacher weer samen door de spreekwoordelijke tunnel ;) Tevens liet de verdegiging van Schumacher doorschemeren dat hun cliënt reeds meerdere malen op bezoek is geweest bij het dichtsbijzijnde Pearle filiaal in de afgelopen week. Voor Monaco 2005 zal Schumacher kunnen bechikken over een speciaal ontwikkelde "night-view" helm, met van die gele kleurtjes in het vizier enzo. ;) :D Beetje nachtblind, that's all |
De minnelijke schikking is er dan toch niet gekomen. MS werd bij verstek veroordeeld. De verdediging van JPM was aanwezig maar die van MS niet. Vandaar deze uitspraak....
De straf : MS moet zijn 6 wereldtitels inleveren... Er wordt verwacht dat MS in beroep zal gaan... Nog op te merken dat er weinig volk was opgedaagd voor deze openbare zitting :D :D :D C U |
Schumacher dus veroordeeld wagens niet aanwezig.
Zou natuurlijk ook kunnen dat hij bij het afremmen voor de greppeltjes van de Zolderse tunnel aangereden is door een BMW en zo tegen het zijmuurtje is beland. Heb namelijk net een koplamp van een Fiat Multipla zien liggen daar. :D |
Quote:
Aan mijnen bmw is niks aan, ik ben het dus niet geweest :cool:, alhoewel, aan dienen bmw van montoya was ook niet veel aan, dus misschien toch ikke :confused: Straks eens erop letten of ik trillingen heb in mijn stuur. Als dat zo is, zal ik mij persoonlijk komen aangeven in de rechtbank :rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:30. |