De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 24 uur van Spa 2006, de nieuwtjes vooraf (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12618)

ICEMAN 23-07-2006 22:08

Hmz, ff na Michelin bellen voor fabrieksrubber? :p

ICEMAN 24-07-2006 11:09

Wat my opvalt op de deelnemerslijst, tot nu toe nog geen Vanina Ickx te bespeuren. Zou ze niet mogen van Audi? :confused:

JPMontoya 24-07-2006 11:17

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Wat my opvalt op de deelnemerslijst, tot nu toe nog geen Vanina Ickx te bespeuren. Zou ze niet mogen van Audi? :confused:

Inderdaad, anders had ze zeker op de Gillet Vertigo gereden.

Yvonne 24-07-2006 12:35

Ik zat nog eens door die deelnemerslijst te bladeren...

Maar sinds wanneer rijdt PSI Experiénce onder een FRANSE vlag? Het team wordt door een Fransman geleidt, maar had toch nog een Belgische Nationaliteit...of ben ik verkeerd??

ICEMAN 24-07-2006 13:59

Quote:

PSI Experience (BEL) - Corvette C6.R & C5R
#34 - Jos Menten (NED) / Patrick Bornhauser (FRA) / Jean-Philippe Belloc (FRA) / Fred Bouvy (FRA)
Sinds wanneer is Bouvy ne Fransman? :confused:

En Bernard Delhez, is dat ook gene Belg? Heeft die vorig jaar niet op de Jaguar Silhouette gereden? :confused:

ICEMAN 24-07-2006 15:55

Dries Heyman vervoegt het First Motorsport-trio.

Bron: Menne meelboks :p

Yvonne 24-07-2006 16:01

hi

Entry-List

PSI is echt een zeer apart team. Volgens mij rijden er 2 Corvette's van hetzelfde team rond. Maar waarom rijdt de ene wagen onder een Franse Vlag, (de C5-R), terwijl de C6-R onder Belgische vlag rijdt..???

Of zijn dit dwalingen van de organisatie ???

@Iceman: Fred Bouvy is inmiddels weer Belg.

Pinzie 24-07-2006 17:35

ik vermoed dat men de nationaliteit "toekent" aan de hand van de licentie van de betrokken piloot. dus franse licentie, franse vlag ernaast ...
Wat betreft de tweede wagen: Als iemand de wagen volledig afhuurt met of zonder service, dan kan hij die inschrijven via een renstal of team uit het buitenland.

Grig-O 24-07-2006 19:45

Kox rijdt op de Aston van BMS, dada Lamborghini...

Grig-O 24-07-2006 20:02

Quote:

Originally Posted by ICEMAN

Bleekemolen en Scheider rijden anders wel...

Mark 24-07-2006 20:33

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Bleekemolen en Scheider rijden anders wel...

Maar die hebben geen contract van de fabriek ;)

Viper GTS-R*** 24-07-2006 21:56

Quote:

Kox rijdt op de Aston van BMS, dada Lamborghini...

Vanwaar weet je dat? Staat toch nergens te zien op de entry list's hoor?
Of bedoel je dat Kox rijd tijdens de GT3 races voor BMS??

Grig-O 24-07-2006 22:15

RaceXpress... Hij rijdt wel degelijk voor de DB9R

Viper GTS-R*** 24-07-2006 22:29

Quote:

RaceXpress... Hij rijdt wel degelijk voor de DB9R

Bedankt voor de link;) Ja 2 bedrijfspiloten op die BMS AM.. kan ook wel wat worden.
Vraag me af of Zakspeed Saleen wel gaat rijden, nog steeds geen 3de piloot aangekondigd... geen interesse? Kan ik moeilijk geloven... ik hoop zo op Uwe Alzen.. maar die was bezet was al gezegd zeker?

Belle 24-07-2006 22:33

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Bedankt voor de link;) Ja 2 bedrijfspiloten op die BMS AM.. kan ook wel wat worden.
Vraag me af of Zakspeed Saleen wel gaat rijden, nog steeds geen 3de piloot aangekondigd... geen interesse? Kan ik moeilijk geloven... ik hoop zo op Uwe Alzen.. maar die was bezet was al gezegd zeker?

Het zou me sterk verbazen indien ze niet zouden rijden. Hier zijn veel te veel kostbare punten voor het kampioenschap om te rapen. Maar Zakspeed heeft ook wel z'n prijskaartje...en daarbij, de meeste toppiloten hebben al een zitje.

All times are GMT +2. The time now is 23:36.