De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

Raceboy 14-03-2004 19:17

Quote:

Originally posted by wiljo
Vandaag Cor Euser gesproken. Kans voor LM600 is weer wat toegenomen. Ik schat dat hoelanger een tweede piloot uitblijft bij RTM de kans voor de LM600 groter wordt.
"de kans dat", "ik schat"

niet echt de harde feiten die we in deze topic willen he. Speculaties kunen in andere topics.

Vertigo Streiff 14-03-2004 19:18

Quote:

Vandaag Cor Euser gesproken. Kans voor LM600 is weer wat toegenomen. Ik schat dat hoelanger een tweede piloot uitblijft bij RTM de kans voor de LM600 groter wordt.
als euser komt dan is het echt af!!!!!!!!!!!!

wiljo 15-03-2004 07:40

Quote:

Originally posted by raceboy
"de kans dat", "ik schat"

niet echt de harde feiten die we in deze topic willen he. Speculaties kunen in andere topics.

en

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
als euser komt dan is het echt af!!!!!!!!!!!!
geen hersenspinsels of andere rare gedachte maar beredeneerd en van een direct betrokkene zelf vernomen. Iedereen die nadenkt kan het overigens ook zelf invullen:

Cor Euser wil graag naar de Belcar. Maar alleen om te winnen en dus samen met een snelle tweede rijder die ook het nodige aan budget moet in kunnen brengen. Als Euser echt graag wil zal en moet hij de prijs kunnen laten zakken. Wat "de kans dat" dus doet stijgen.

Toon van de Haterd wil graag mee doen om het Belcar kampioenschap. Dat kan alleen met een snelle tweede rijder. Iemand die in elk geval binnen 1, 2 seconden van de tijden van v.d. Haterd moet kunnen blijven. v.d. Haterd is in principe rond met RTM zo is te lezen op de site van het team. Maar als een snelle tweede rijder uitblijft zal v.d. Haterd verder willen shoppen. En dat kan in dit geval dicht bij huis. Wat dat betreft dus "ik schat dat".

Och en misschien moeten we die vermoede GTA èn GTB-inschrijving van RTM wel gewoon samenvoegen, dan zijn we er immers ook. Maar dat is wel een gok en dus niet echt de harde feiten die we in deze topic willen hè.

In het Nederlandse blad Auto&Motor van deze week wordt de mogelijkheid van een LM600 voor Belcar nog eens extra onderstreept. Zowel Euser als Van de Haterd worden in dat artikel daarover aangehaald.
De LM600 is een beest. Da's een feit.
Euser is bijzonder snel. Da's een feit.
De combinatie Euser LM600 ook.
Van de Haterd was in de kwalificatie op Le Mans in de LM600 nog 2 seconden sneller bij zijn eerste kennismaking met de LM600.
Het mag dan ook duidelijk zijn dat, veronderstellen dat de LM600 met een duo Euser-vd Haterd een serieuze concurrent voor Vipers, Corvette en Porsche bi-turbo's is, alles behalve een hersenspinsel is. En een aanwinst voor de Belcar zeker.
Maar de bal ligt kennelijk bij RTM.

ICEMAN 15-03-2004 10:34

Laten we gewoon afwachten tot bij het begin van het seizoen.

Mark 15-03-2004 13:40

Quote:

Och en misschien moeten we die vermoede GTA èn GTB-inschrijving van RTM wel gewoon samenvoegen, dan zijn we er immers ook. Maar dat is wel een gok en dus niet echt de harde feiten die we in deze topic willen hè.

Lees eens de "kwakkels 2004" door in de allereerste post van deze thread ;)

laurent 15-03-2004 14:25

Ondertussen dit weekend vernomen via mijn neef, die geregeld contact heeft met het Deti team, dat ze alles op alles gaan zetten om de CLK aan de start te krijgen.

fingers crossed!

wiljo 15-03-2004 14:35

Quote:

Originally posted by Marshal
Lees eens de "kwakkels 2004" door in de allereerste post van deze thread ;)
Ge snapt 'm.
En ge snapt ook meteen mijn veronderstelling.

Mark 16-03-2004 13:49

hmmmmmmmm, weer een kwakkel gevonden

Quote:

Het deelnemersveld voor de BTCS 2004 groeit zienderogen. De Audi A4 Silhouette Light komt terug, net als de Jaguar XJR Silhouette en de BMW Silhouettes www.pitstoptv.be
De wagen van de Fam. Thiry is verschoven naar de afdeling kwakkels ;)

JPMontoya 16-03-2004 13:55

De Gillet Vertigo Streiff zal erbij zijn op NRF ! met Renaud Kuppens & Sebastien Ugeux !

bron : www.renaudkuppens.be

Mark 16-03-2004 15:12

Quote:

Originally posted by JPMontoya
De Gillet Vertigo Streiff zal erbij zijn op NRF ! met Renaud Kuppens & Sebastien Ugeux !

bron : www.renaudkuppens.be

Dank U voor de bevestiging, dubbel check ;)

Bij de afdeling Guests? ................of een heel jaar GTB?

Jan 16-03-2004 21:54

Quote:

Originally posted by Marshal
Bij de afdeling Guests? ................of een heel jaar GTB?
Volgens de site van Renaud Kuppens gaat het om het ganse Belcar seizoen 2004, my dear Marshal ;)

Wil voor een keer dorpsgenoot JPM toch eens ondersteunen. :)

jan

Mark 16-03-2004 23:13

Dank U voor de info, zal de info vooraan in de thread aanpassen.

Net zo makkelijk dat de nieuwe deelnames te vinden waren, net zo makkelijk vinden we de kwakkels in de lijst :D

Zie volgende quote:

Quote:

BTCS : JF Hemroulle en Tim Verbergt (Audi A4 Silhouette) verdedigen hun titel
We beginnen met een (goede) verrassing : de kampioenen zullen van de partij zijn. De Belgian Audi Club heeft beslist de titel van vorig jaar, behaald met de Audi A4 Silhouette Light, te gaan verdedigen www.autosport.be
Lijkt me sterk dat de Belgian Audi Club twee projecten heeft dit jaar, anders gezegd.............het nieuwtje van de Champion Audi A6 valt onder de noemer kwakkel.

Er staat wel duidelijk: goede verrassing........BTCS was dus niet de eerste optie, althans zo begrijp ik die woorden. Is die Audi A6 dan toch serieus overwogen? Kent iemand een "lek" binnen de Belgian Audi Club? :D

JPMontoya 17-03-2004 01:02

Quote:

Originally posted by jan
Volgens de site van Renaud Kuppens gaat het om het ganse Belcar seizoen 2004, my dear Marshal ;)

Wil voor een keer dorpsgenoot JPM toch eens ondersteunen. :)

jan

Idd, maar bij Vertigo weet je nooit :) Maar dit vertelde hij me letterlijk

Quote:

Renaud Kuppens;
C'est maintenant confirmé,on roulera à la première course Belcar à Zolder
(le 3-4 avril),surement tout le belcar

Mark 18-03-2004 20:02

We smijten er nog maar eens een Corvette tegenaan in de klase "Guests"

Het engelse Embassy Racing wil een Corvette inzetten in de Britse GT's (klasse N-GT) en als het effe meezit in de Belcar !!!

Lijkt me niet dat we hier met een fabrieks P&M te maken hebben, is het soms die geel/grijze van de 1000 km van Spa 2003? Paula Cook en Alan Bonner kunnen twee mogelijke piloten zijn, Cook reed overigens in de geel/grijze tijdens de 1000 km.

e.e.a. staat te lezen in het welbekende engelse blaadje ;)

Pedro 18-03-2004 20:31

in Auto hebdo staat dat Jacques Laffite met dit team in onderhandeling is om de 24 u van Spa te rijden met de corvette.

All times are GMT +2. The time now is 14:02.