Quote:
niet echt de harde feiten die we in deze topic willen he. Speculaties kunen in andere topics. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Cor Euser wil graag naar de Belcar. Maar alleen om te winnen en dus samen met een snelle tweede rijder die ook het nodige aan budget moet in kunnen brengen. Als Euser echt graag wil zal en moet hij de prijs kunnen laten zakken. Wat "de kans dat" dus doet stijgen. Toon van de Haterd wil graag mee doen om het Belcar kampioenschap. Dat kan alleen met een snelle tweede rijder. Iemand die in elk geval binnen 1, 2 seconden van de tijden van v.d. Haterd moet kunnen blijven. v.d. Haterd is in principe rond met RTM zo is te lezen op de site van het team. Maar als een snelle tweede rijder uitblijft zal v.d. Haterd verder willen shoppen. En dat kan in dit geval dicht bij huis. Wat dat betreft dus "ik schat dat". Och en misschien moeten we die vermoede GTA èn GTB-inschrijving van RTM wel gewoon samenvoegen, dan zijn we er immers ook. Maar dat is wel een gok en dus niet echt de harde feiten die we in deze topic willen hè. In het Nederlandse blad Auto&Motor van deze week wordt de mogelijkheid van een LM600 voor Belcar nog eens extra onderstreept. Zowel Euser als Van de Haterd worden in dat artikel daarover aangehaald. De LM600 is een beest. Da's een feit. Euser is bijzonder snel. Da's een feit. De combinatie Euser LM600 ook. Van de Haterd was in de kwalificatie op Le Mans in de LM600 nog 2 seconden sneller bij zijn eerste kennismaking met de LM600. Het mag dan ook duidelijk zijn dat, veronderstellen dat de LM600 met een duo Euser-vd Haterd een serieuze concurrent voor Vipers, Corvette en Porsche bi-turbo's is, alles behalve een hersenspinsel is. En een aanwinst voor de Belcar zeker. Maar de bal ligt kennelijk bij RTM. |
Laten we gewoon afwachten tot bij het begin van het seizoen.
|
Quote:
|
Ondertussen dit weekend vernomen via mijn neef, die geregeld contact heeft met het Deti team, dat ze alles op alles gaan zetten om de CLK aan de start te krijgen.
fingers crossed! |
Quote:
En ge snapt ook meteen mijn veronderstelling. |
hmmmmmmmm, weer een kwakkel gevonden
Quote:
|
De Gillet Vertigo Streiff zal erbij zijn op NRF ! met Renaud Kuppens & Sebastien Ugeux !
bron : www.renaudkuppens.be |
Quote:
Bij de afdeling Guests? ................of een heel jaar GTB? |
Quote:
Wil voor een keer dorpsgenoot JPM toch eens ondersteunen. :) jan |
Dank U voor de info, zal de info vooraan in de thread aanpassen.
Net zo makkelijk dat de nieuwe deelnames te vinden waren, net zo makkelijk vinden we de kwakkels in de lijst :D Zie volgende quote: Quote:
Er staat wel duidelijk: goede verrassing........BTCS was dus niet de eerste optie, althans zo begrijp ik die woorden. Is die Audi A6 dan toch serieus overwogen? Kent iemand een "lek" binnen de Belgian Audi Club? :D |
Quote:
Quote:
|
We smijten er nog maar eens een Corvette tegenaan in de klase "Guests"
Het engelse Embassy Racing wil een Corvette inzetten in de Britse GT's (klasse N-GT) en als het effe meezit in de Belcar !!! Lijkt me niet dat we hier met een fabrieks P&M te maken hebben, is het soms die geel/grijze van de 1000 km van Spa 2003? Paula Cook en Alan Bonner kunnen twee mogelijke piloten zijn, Cook reed overigens in de geel/grijze tijdens de 1000 km. e.e.a. staat te lezen in het welbekende engelse blaadje ;) |
in Auto hebdo staat dat Jacques Laffite met dit team in onderhandeling is om de 24 u van Spa te rijden met de corvette.
|
All times are GMT +2. The time now is 14:02. |