GM RACING |
26-08-2005 15:20 |
Eéntje voor de vrijdag en tussen haakjes: ik heb geen 47 bladzijden gecontroleerd of die er reeds opstaat maar 't blijft ne goeie !
Vrouwtje komt 's morgens wakker naast haar man en die zegt: manlief wat heb ik een opwindende droom gehad !
Wat dan ? vraagt haar man.
Vrouw antwoord: Terwijl wij aan het vrijen waren zat er een goed geschapen naakte neger op de kleerkast en die wuifde met een waaier en dit wond me dusdanig op.
Weet je wat zegt de man, we gaan naar de wijk in Brussel en gaan daar een gepaste neger uitpikken... dit kan enkel maar ons sexleven verbeteren.
Ze gaan op ontdekkingstocht en ja, ze vinden er een prachtexemplaar en doen hem het voorstel welke deze mits betaling gretig aanvaard.
Eénmaal thuis neemt de neger naakt plaats op de kleerkast met een waaier en begon daarmee te waaieren terwijl het koppel de liefde bedreef.
Na een tijdje richte het vrouwtje zich op en zei tot haar man dat dit echt niet hielp... het orgaslme bleef uit.
De man had toen het idee om de neger plaats te laten nemen in de bedstee naast zijn vrouw en hij nam de plaats op de kleerkst over van de neger en begon op zijn beurt te waaieren.
De vrouw kreeg na een tijdje het enige orgasme na de andere tot ze bijna niet meer kon.
Na de daad komt manlief van z'n kleerkast met de waaier nog steeds in de hand en tikte op de schouder van de neger waarbij hij die man vroeg en verweet: "idioot, heb je nu gezien en goed begrepen hoe je met die waaier moet zwaaien !!!!???"
Luc
GM RACING
|