![]() |
Quote:
Staat op pitstop.tv. Blijf erbij, zelfs als de druk niet optimaal is, moet het karkas op een goed gebalanceerde auto het kunnen uithouden. |
Quote:
|
Quote:
Het verschil van Schumi met de huidige leider = 43 punten. Tot aan Spa zijn er 8 GP's te rijden, als je Spa zelf meerekent nog 9. Ik weet nl. niet hoe ik je uitspraak moet interpreteren : "vanaf Spa" is dat vóór de start of erna?) Dat betekent een gemiddelde voorsprong van 5,3 punten (zonder Spa) of 4,7 punten (met Spa). Dus in de veronderstelling dat Schumi vanaf nu ELKE GP zonder uitzondering wint (nogal krasse uitspraak, maar goed) volstaat Alonso telkens met een 4de plaats (zonder Spa) of een 3e plaats (met Spa). Nog steeds mathematisch mogelijk dus, maar geef toe dat de kans klein aan het worden is dat je gelijk gaat halen... |
Quote:
|
Gezien de 'revival' van Schumacher op Imola, had Savi misschien wel een kans. Want wie had er ooit zo'n ellendige terugval verwacht voor Ferrari ? Waren er in feite nog hoogtepunten na Imola ? Indianapolis misschien ? :D
|
Quote:
Naar't schijnt werd Ferrari er eerst van verdacht om te sjoemelen met de benzinevoorraad in de tanks, maar ze konden nu moeilijk net in Italië Ferrari zo aanpakken, en bovendien zouden al de vorige titels van het team in vraag gesteld worden. Dus BAR maar als schuldige naar voor schuiven en bestraffen ... Feit is dus wel dat de leverancier van de brandstoftanks voor F1, de week na Imola 7 bestellingen heeft binnengekregen én dat sindsdien Ferrai nooit nog de snelste wagen bleek te zijn ... En dan maar klagen over de Bridgestone banden ... Ik zeg nu natuurlijk maar wat Olav Mol zegt, maar ik durf hem enigsinds geloven :D |
Quote:
Bovendien, Olav Mol ? Vraag eens de mening van Mark over Olav Mol ? :D |
Ik loop ook niet te beweren dat hun successen berusten op gesjoemel. Maar 't blijft toch maar een feit dat Ferrari dit seizoen eigenlijk maar één race echt competitief bleek te zijn. Meteen weer terug gevallen, en het gat niet meer kunnen dichten. BAR is dan toch wel hard gebeterd na hun uitsluiting. Van veel verder gekomen en momenteel toch wel en sterkere wagen dan Ferrari. Mss zijn ze achter de schermen al veel langer bezig met 2006 dan we allemaal vermoeden, maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Al gehoord of gelezen wat Mansell zijn gedachten hierover waren? Hij begreep ook totaal niet waarom het bij zijn ex-team Ferrari dit jaar niet meer lukt. Hij denkt dat de FIA Ferrari mss wel gevraagd heeft om een jaar aan te modderen. Lijkt me nu maar weinig waarschijnlijk :) maar we leven nog altijd in een omgeving van vrijheid van mening ... en soms wel leuk om die meningen te lezen :D |
Ach, het zou de eerste keer niet zijn dat een WK-team het volgende jaar een mislukking heeft rondrijden, qua wagen uiteraard. Bij Ferrari hebben ze daar trouwens ervaring mee. Vanuit die optiek zou het volgend jaar moeten beteren en in 2007 terug WK ;)
|
Bwa, voor mij mogen ze nog wat langer blijven aanmodderen hoor, zoals na hun toenmalig laatste titel in 1979 ;)
|
Ik vrees dat het aanmodderen misschien wel eens weggelegd kan zijn voor Sir Frank Williams en de zijnen. Tenzij ze met die Cosworth V8 gouden zaken doen, natuurlijk.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:24. |