![]() |
Maar ze blijven wel deelnemen aan de overige LMES wedstrijden. Omdat Lucchini zich heeft terug getrokken komt toch de tweede Spyker meerijden, ofniet?
Mvg |
Quote:
Quote:
a) De 2e Spyker heeft zich niet laten checken tijdens scrutineering vorig weekend. b) Na 27 mei kunnen er geen wagens meer worden toegvevoegd aan de reserve lijst (als de ACO dat uberhaupt zou willen). Dus er blijven 49 wagens over. Jammer had wel enige sympathy voor het Lucchini team. :( |
Hillebrand vervoegt GLPK voor 24u Zolder... Ruilhandel Kumpen bij G-force voor Le Mans ? Of blijft Goossens in Pole Position voor het 3e zitje ondanks dat'm waarschijnlijk het (financieel) spelletje hard wil spelen ?
Wanneer moet die 3e piloot eigenlijk vast liggen voor de ACO, wie weet dat ? |
Quote:
|
Nog geen nieuws mbt G-Force?
|
3de piloot is Gavin Pickering . Heeft vorig jaar ook meegereden met een Courage.
|
Quote:
Zou echt jammer zijn dat Marc (Goossens) dit jaar weer niet aan de start geraakt :frusty: |
Staat schijnbaar op het betrouwbare DSC.
|
Quote:
|
In het spelletje: Wie was het snelste met het nieuws van Gavin Pickering op een Belgische site? ;) :D
De Paddock, met dank aan TT Racing ;) : 19.53 Pitstop: 21.08 Racingworld, de G-Force mediapartner: 21.16 autosport.be: 21.23 Tja als medewerkers van nieuwssites iets posten in de trant van: Maar wij waren sneller kun je dergelijke antwoorden van mij verwachten :D |
Quote:
|
Quote:
Ik had het nieuws van Pickering al vrijdag uit eerste Hahn-d. Maar er vielen nog een paar details te regelen. Details die we allemaal kennen ... :) Ben ik nu toch de winnaar? ;) |
Quote:
Uiteraard was dat nieuws al eerder bekend en jij als prof weet dat soort dingen altijd eerder maar kan in veel gevallen pas iets publiceren als er 100% zekerheid is. Vaak wordt er bij nieuws een datum meegegeven wanneer iets gepubliceerd mag worden. Alleen ik word zo moe van al die cowboy-sites (niet alleen Belgische hoor ;) ) die denken dat ze ook nieuws kunnen brengen. Leve de pitstops, autosport.nl's en andere goede kwalitatieve autosportsites. |
Ik zal in dit geval niet alleen de groeten doen. Kan ik ook een cheque overmaken?
:) |
:rolleyes: alle, waarom moet er nu een wedstrijdje zijn om wie het eerste een bericht op zijn site zet... kunnen we het racen niet overlaten over mannen in hun wagens? dat vind ik veel intressanter
|
All times are GMT +2. The time now is 17:32. |