![]() |
klopt het als je in Engeland NIET over de 160 DB mag ??
|
Quote:
Laten we het leuk houden ;) |
Quote:
De lawaaierigste Porsches maken een goede 120 db |
Zijn er eigenlijk al gastrijders bekend voor deze race? Een TVR zou niet misstaan net zoals een Ferrari 360 Modena.
Mvg |
Quote:
voorbeeldje van decibelschaal: http://home.hetnet.nl/~vanadovv/Geluid.html#vb |
Mijn gewaagde uitspraak is uitgekomen... Ruben Maes en Francois Verbist nemen deel met een AD-Sport wagen...:D (zie thread: geen Gumpert meer voor RS Racing). Strepper ik ben dan toch wel benieuwd waar over je het hebt..., over dat ze in aanraking zijn geweest met de Belgische Justitie weet ik, maar ik weet ook dat de Belgische Justitie in zake die zaken nooit iets heeft kunnen bewijzen dat ze illegale handelingen verrichten... Voor de rest verdiep ik hier mij ook niet in, ik weet dat het gewoon een goed team is, en betrouwbare wagens bouwt... Het is net zoals Andy Jaenen zegt... Ze sleutelen het vermogen iets minder ver op als PSI-Motorsport, maar de wagens die ze bouwen zijn wel degelijk, ze vallen bijna niet uit, behalve als een piloot een stuurfout heeft gemaakt of als ze worden aangereden... Ik vind dat we het gewoon moeten houden bij het heden en niet terugblikken naar het verleden... Iemand kan in het verleden op het foute pad geweest zijn, maar intussen weer op het rechte pad zitten...(Hiermee bedoel ik niet dat hierbij sprake is dat AD-Sport zich ooit op het foute pad heeft bevonden, ik doe hier geen uitspraken over...) En keep it nice here @ De Paddock:)
|
En waar blijft Peter v/d Kolk met zijn BMW Compact? Ik heb ze nog geen enkele race zien meerijden, terwijl v/d Kolk zich voor het hele seizoen had ingeschreven...
|
Hallo mannen,
Ik vertrek morgen naar Goodwood voor het Festival Of Speed en zal langs Brands Hatch passeren. Weet iemand of er morgen reeds vrije trainingen zijn ? Hartelijk dank |
Quote:
Quote:
|
Quote:
vrijdag wel |
Quote:
|
Als je de officiële perscommuniqué van Circuit Zolder eens zou lezen!!!!!!!
Naast een 40-tal vaste Belcarwagens zullen er ongetwijfeld ook terug enkele gastteams paraat tekenen. Xero Competition toont in ieder geval interesse om de Corvette C5 aan de start te brengen. Zeker is evenwel de deelname van de Ferrari 360 Challenge van Bo McCormick en Calum Lockie. Deze laatste reed ooit nog met Cor Euser in een Marcos het Britse GT-Kampioenschap. Deze Ferrari 360 moet kunnen concurreren met de betere wagens uit de Klasse GTB. Ook Ian Khan komt nog eens terug. Hopelijk herhaalt hij de knappe prestatie van de Nürburgring van vorig jaar. |
De Biturbo van AD is in ieder geval minder competitief dan het exemplaar dat ze bij Manthey hebben gekocht. Toch geregeld al wat straffe praat gehoord ivm de 996's van AD maar tot op heden weinig van gemerkt op de baan.
|
Geen verassing zeg, AD is een aardig team maar Manthey is toch wel even een stuk of wat tredes hoger geplaatst hoor.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:18. |