![]() |
Quote:
Dus wel degelijk Ferrari. Feit is dat de grote boosdoener hier nog altijd Michelin blijft, mensen ! Ferrari gaat altijd om te winnen, dus waarom cadeaus geven aan falende concurrenten ? Dat moet zowat hun logica zijn. |
Wat een farce, alleen een opwarmronde (volgens de tandarts van SBS6 die iets hoorde van Dennis en Briatore).............en dan allemaal naar binnen. De strijd tussen Jordan en Minardi voor plaats 3 zal spannend worden ;) Nu maar hopen dat er geen startcrash is waarbij de Minardi's en Jordans betrokken zijn :D Ondanks dat Michelin de hoofdoorzaak is van deze ellende is het oplossend vermogen van alle andere betrokken zwaar onder de maat. De fans staan weer eens spreekwoordelijk voor lul!
|
Als ze racen met de kwalificatie-compound, hou ik toch m'n hart vast voor de Renaults en de McLarens: beide wagens eisen enorm veel van de banden. En Kimi's crash zit nog vers in het achterhoofd.
Wie neemt de verantwoordelijkheid op zich als er iets zou gebeuren ? .... |
op t eerste zicht staan alle wagens toch op de grid
|
Quote:
ola ! spannend :D |
Quote:
|
SurreËl ! Lol !
|
Super! Dat is pas mooie TV. Alle michelin teams in de pits. Veiligheid boven alles!
|
En Minardi en Jordan scoren punten ! woohooo !!
|
Ongelofelijk!!
|
Nooit gezien...Wat een sensatie....Ik hoop dat de Minardis op Podium komen.
Ik heb geen tv :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
maaar ocharme de fans.... eerst denke ze dat iedereen rijd maar dan gaan ze allemaal binnen...
ik supporter in iedergeval voor albers hij moet het podium hale !!!! |
en daar betalen de amerikanen dan 150 euro voor :(
|
doodsteek voor de GP van Amerika.
zware boete voor de Michelinteams en Michelin Winnaars: Ferrari: uit het niets gaat Schumacher bij een zege naar P3, vlak achter Raikkonen. Bij de constructeurs gaat Ferrari eveneens naar P3... Tja. Hier komt een serieus staartje aan ! Maaarrr...goede keuze. Veiligheid boven alles. Een leven gaat boven een spannende race. |
Barrichello is net over een waterfles gereden. Het publiek laat zich horen.
|
All times are GMT +2. The time now is 19:41. |