De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar race 4: Brands Hatch, trainingen en kwalificaties (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10889)

Belle 27-06-2005 12:33

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
2 ponden was volgens mij de prijs die je moest betalen om op de west banking te gaan kijken, zo stond het toch op het bord, OF, de 1 was weggevallen op het bord, daar kan ik je geen uitsluitsel over geven.

Het was zo dat je 2 pond moest betalen indien je met je wagen naar ginds wilde rijden, maar de inkom was wel degelijk 12 pond per dag.

Ik vind Brands Hatch trouwens een *prachtig* circuit. Er zijn heel veel plaatsen waar je kunt staan zonder draad en je staat soms op een paar meter van de baan verwijderd.
Van mij zouden ze deze meeting jaarlijks op de kalender mogen zetten! ;)

Mark 27-06-2005 22:05

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Sorry Mark maar dat vind ik HARD, in Engeland waren ze gewoon zot dat de Belcar naar hen kwam, en dan zeggen dat het een aanfluiting was???

Mij heb je niet horen zeggen dat het een aanfluiting was. Ik constateer alleen enkele knulligheden i.v.m. de geluidsmeting, of mijn kritiek wel of niet terecht is laten we maar even in het midden ;)

Tja dan mijn gemekker over het lage aantal deelnemers. Ik ben in het bezit van alle Belcarboeken voorzien van alle data m.b.t. deelnemers. Mijn conclusie, gebaseerd op feiten, is niets anders dan dat het Belcar-volume hard achteruit gaat...............

Tuurlijk, het zijn er nog steeds meer dan andere series zoals de Britcar of wat dan ook. Heel mooi allemaal..........maar ik spiegel mezelf nooit aan de prestaties van anderen. Dat zal me een zorg zijn, mijn eigen prestatie moet top zijn..........ik pas mijn nivo niet aan dat van mijn zwakkere buren ;)

Simpel voorbeeld van de hedendaagse reailiteit: In het dagelijkse leven monteert ons bedrijf o.a. airco's. Stel nu dat mijn collega-buurman installateur een airco monteert die niet werkt. Dat is dus een slechte prestatie! Als ik nu een airco monteer die wel werkt maar niet het beloofde comfort voor de klant haalt...........heb ik dan een goede prestatie geleverd? Nee, mijn prestatie is net zo slecht........in beide gevallen is de klant niet tevreden. Ik lever pas een goede prestatie als de klant tevreden is en niet als ik iets minder slecht ben als mijn buurman ;)

Dit is mijn denkwijze en zeer zeker niet de denkwijze van iedereen maar ik mag toch mijn mening ventileren, hoe hard dat misschien voor sommigen ook is ;)

Mark 27-06-2005 22:10

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
De echte autosportliefhebbers waren er, en dat was meer dan voldoende.

Nou er waren tientallen echte non-profit autosportliefhebbers die niet naar Brands Hatch konden gaan i.v.m. een evenement op Circuit Zolder. Dus om te zeggen dat de "echte" daar waren is in mijn ogen een belediging voor de vrijwilligers van Circuit Zolder die afgelopen weekend allemaal een puike prestatie hebben geleverd om een van de krapste tijdschema's ooit tot een perfect einde te brengen.

Gebruik de search-functie van dit forum eens, u zult zien dat wij in het verleden vaker georganiseerde tripjes in elkaar gestoken hebben. We zijn maar amateurs en hebben niet altijd de tijd om iets te regelen ;)

Bart.Vandecavey 27-06-2005 22:13

Quote:

Originally Posted by Mark
Gebruik de search-functie van dit forum eens, u zult zien dat wij in het verleden vaker georganiseerde tripjes in elkaar gestoken hebben. We zijn maar amateurs en hebben niet altijd de tijd om iets te regelen ;)

Euhm ik ben toch ook al enkele keren meegeweest ;) zoals naar Duitsland

The Interceptor 27-06-2005 23:54

Vergeet ook de studenten niet he mannen ;) Die konden er nu echt niet zomaar een weekendje tussenuit.

A.J. 28-06-2005 14:26

Brands Hatch was great. Een uitstap die naar mijn bescheiden mening zeker voor herhaling vatbaar is. Samen met Dijon de beste buitenlandse uitstap van de BELCAR tot op heden.
Schitterend circuit, ondanks dat het niet het meest veilige is en er veel snelle bochten zijn, is vrijwel niemand met ongeval-schade naar huis gegaan. Iets wat we niet kunnen zeggen van de vorige races in Francorchamps, een circuit dat aan F1 normen voldoet...

Sennake 28-06-2005 14:54

Quote:

...maar ik mag toch mijn mening ventileren,...

Absoluut! Ik had trouwens niets anders verwacht van iemand uit de airco-sector :p

Dragonfly 28-06-2005 15:18

ben het volledig eens met AJ. ben zondag naar daar geweest met de trein en heb een super dag gehad. Tof circuit, leuke sfeer en mooie race.
dit mag van mij volgend jaar trug doorgaan :)

HHugo 28-06-2005 17:13

Ik sluit me ook aan bij AJ en Dragonfly. Bij mjin terugkeer stond er trouwens nog 20km minder op mijn kmteller dan een rit heen en weer Francorchamps. (er zitten natuurlijk wel een paar km spoorlijn tussen ;) )

Mark 28-06-2005 21:35

De herbouw van de Mini heeft wel een voordeel met zich mee gebracht...........de mooie blauwe neus is terug. In de Autosport van vorige week hadden ze voor het nieuws van de deelname een leuke kop bedacht: "Ickx is Fixed" :D

Raceboy 28-06-2005 21:39

Quote:

De herbouw van de Mini heeft wel een voordeel met zich mee gebracht...........de mooie blauwe neus is terug. In de Autosport van vorige week hadden ze voor het nieuws van de deelname een leuke kop bedacht: "Ickx is Fixed" :D

had ik gisteren al gelezen :p

teun{crg} 28-06-2005 22:49

Quote:

ik zie liever de blauwe neus dan de oranje !

ICEMAN 29-06-2005 11:59

Same here. ;)

Yvonne 29-06-2005 12:34

Quote:

Originally Posted by PorscheGT
zouden die onboard beelden ook bij het pitstop.tv verslag voorkomen??
spijtig da ik die gemist heb :(

Hey,
Die on-board beelden van de Corvette zijn zeker te zien in de video review van HIBN.tv.

Yvonne

teun{crg} 29-06-2005 20:34

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Same here. ;)

vinden vanina en alexendra dat ook die blauwe neus mooier ??
blijft ie ook zo ??

All times are GMT +2. The time now is 18:17.