![]() |
Quote:
|
De Binnie Lola zal volgend jaar uitgerust worden met de Zytek V8 i.p.v. de Nicholson-Mclaren V8 die niet betrouwbaar bleek.
|
Voor de puristen onder ons, zelfs 16.00 is niet heilig op Le Mans i.v.m. de start. Vanwege het WK voetbal is het startschot dit jaar om 17.00 uur.
|
Is schijnbaar een paar jaar geleden ('00 of '98?) ook al het geval geweest.
De keuze van Binnie voor een Zytek lijkt me een goede keuze. Als je tegenwoordig als priveteam voorin mee wilt draaien in LMP1 dan moet je een Zytek, Judd of eventueel een Mugen motor hebben. |
Bronnen, heren?
|
Quote:
|
Quote:
Infocourse.org is een prachtige pagina en gratis:D Van die Binnie Lola rollen gewoon press releases binnen bij Jan en alleman, ook dat is gratis:+ |
Op Mulsanne's corner staan enkele nieuwtjes overgenomen uit Racecar Engineering magazine.
|
Quote:
chaudfontaine bar-le-duc la grande source (vittel) contrexville Evian les bains vergeze (perrier) dit zijn enkele bronnen, ik weet niet wat u er mee kan doen, maar bij deze toch een antwoord op uw vraag :D |
LOL :applaus:
|
Quote:
Binnie heeft natuurlijk een LMP2 ipv LMP1 (ik was in de war met Jota, die overigens reeds een Zytek motor hebben). Ik blijf overigens van mening dat men zowel in LMP1 als LMP2 klasse een motor van een gerenomeerde fabrikant moet hebben indien men voorin mee wil strijden. |
Quote:
Het moet toch fijn zijn om zo'n artikel te kunnen schrijven: " ...avec les chaînes internationales désireuses de retransmettre ces deux événements d'envergure planétaire ..." Jezelf een wereldwijd evenement kunnen noemen... Voor er weer om gezaagd wordt: Bron vermelding zie Mark, die van 5 posts hiervoor. |
De eerste teams die automatisch worden toeglaten tot Le Mans 2006 gezien hun resultaten in 2005:
LM P1 Pescarolo Sport Pescarolo Sport Zytek Motorsport LM P2 RML Paul Belmondo Racing Intersport Racing Miracle Motorsports LM GT1 Corvette Racing Corvette Racing Aston Martin Racing ACEMCO Motorsports BMS Scuderia Convers Team LM GT2 White Lightning Racing Sebah Automotive Scuderia Ecosse Meer uitleg: http://www.lemans.org/sport/sport/ac...officiels.html |
waarom 2x Corvette Racing en maar 1 x Aston Martin Racing ??
|
-------------------
|
All times are GMT +2. The time now is 13:05. |