De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   wereld kampioenschap GT1 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13599)

Bramzel 15-08-2006 00:36

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Aahzo thanks Bramzel wist ik niet, en die opvolgens is dat dan die op de foto van Grig-O hierboven?

Da's een fotoimpressie, dus misschien ziet die er wel zo uit ja. Zekerheid daarover hebben we pas als die wagen daadwerkelijk gepresenteerd is.

Grig-O 15-08-2006 01:17

Begin januari wordt die auto gepresenteerd

Mark 15-08-2006 20:08

Quote:

Volgende zin gevonden op Endurance Forum:

Weet er iemand of er enige mogelijkheid bestaat of GPC daadwerkelijk met hun F575 GTC nog eens in FIA GT zouden aantreden in hiergenoemd de manche te Adria?

Wie gaat er nu in hemelsnaam nog een 575 inzetten? Een flop van jewelste. Een van de GPC wagens staat overigens te koop ;)

Viper GTS-R*** 15-08-2006 21:22

Quote:

Originally Posted by Mark
Wie gaat er nu in hemelsnaam nog een 575 inzetten? Een flop van jewelste. Een van de GPC wagens staat overigens te koop ;)

Te koop? Site?

Ik vraag me ook wel af waar die BMS F550's zijn?
Ook teruggevorderd naar Prodrive net zoals die F550 van Cirtek?

Raceboy 15-08-2006 21:46

Ik dnek dat hij dat een magazine gelezen heeft. DOe mij maar die seat die deze week te koop staat ;)

Viper GTS-R*** 15-08-2006 23:35

Quote:

Originally Posted by raceboy
Ik dnek dat hij dat een magazine gelezen heeft.

Welk boekje? Kwil nu niet ambetant doen maar ik moet toch ook telkens mijn bron vermelden wanneer ik iets post, dus Moderators ook hé;)

Mark 15-08-2006 23:44

Quote:

Kwil nu niet ambetant doen maar ik moet toch ook telkens mijn bron vermelden wanneer ik iets post, dus Moderators ook hé;)

Welk magazine zou dat kunnen zijn? Wat denkt u zelf? Uiteraard de Autosport ;)

Brecht 16-08-2006 02:24

Quote:

Originally Posted by Mark
Welk magazine zou dat kunnen zijn? Wat denkt u zelf? Uiteraard de Autosport ;)

Ik denk dat Autosport voor hem ''een gat in zijn cultuur is'' :)

Viper GTS-R*** 16-08-2006 15:38

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Ik denk dat Autosport voor hem ''een gat in zijn cultuur is'' :)

Op wie is dat bedoeld? Net zoals elke gezonde mens eens graag uitgaat (of uitging in zyn jonge're tijd) is dat dan voor jou ook een gat in uw cultuur?

Brecht 16-08-2006 16:24

Quote:

Op wie is dat bedoeld? Net zoals elke gezonde mens eens graag uitgaat (of uitging in zyn jonge're tijd) is dat dan voor jou ook een gat in uw cultuur?

Ik begrijp niet echt waar je naartoe wilt? Ik zeg gewoon op een vriendelijke manier dat jij de 'Autosport' niet kent.

Viper GTS-R*** 16-08-2006 16:28

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Ik begrijp niet echt waar je naartoe wilt? Ik zeg gewoon op een vriendelijke manier dat jij de 'Autosport' niet kent.

Als je met dé Autosport dat boekske bedoelt...?
Ken ik natuurlijk ook maar alles wat daarin staat ivm gt race's vind ik op het net ook trug dus zie ik niet in waarom het te kopen en daardoor zag ik ook niet direct de link naar Mark zijn post...

En de reden waarom ik zo op je post reageerde was omdat het meer leek dat je autosport in algemeen bedoelde dan het boekske autosport, daarmee...
Indien niet zo was en het dus om boekje ging trek ik dit:
Quote:

terug.

Mark 16-08-2006 20:41

Quote:

Als je met dé Autosport dat boekske bedoelt...?
Ken ik natuurlijk ook maar alles wat daarin staat ivm gt race's vind ik op het net ook trug dus zie ik niet in waarom het te kopen en daardoor zag ik ook niet direct de link naar Mark zijn post...
ging trek ik dit:
.

Nou, heel veel kleine (en dus de leukste) nieuwtjes zul je niet gauw op net vinden ;) De achtergrondverhalen al helemaal niet. Idem dito voor enkele andere bladen en krantjes. Internet kan op dat gebied nog lang niet tippen aan de gedrukte pers.

Nu weer back on-topic ;)

Grig-O 17-08-2006 22:10

Nu de tread over de nieuwe Lister weg is zal ik hier maar schrijven:
Meer nieuws zal worden bkend gemaakt in september en de wagen zal rijden in FIAGT (zeker) en in LMS (misschien)

FIRE 17-08-2006 22:43

Quote:

Originally Posted by Grig-O
Nu de tread over de nieuwe Lister weg is zal ik hier maar schrijven:
Meer nieuws zal worden bkend gemaakt in september en de wagen zal rijden in FIAGT (zeker) en in LMS (misschien)

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13270

All times are GMT +2. The time now is 21:30.