![]() |
ik denk dat ik langer dan jij naar het circuit kom het is begonnen bij de laatste formule 1.
en ik ga niet aan je neus hangen wat mijn relatie is met het circuit. Maar kankeren kan iedereen opbouwen kunnen weinigen en ik zeg het uit ervaring de manier waarop het nu gebeurt heeft gewerkt bij de DTM in begin jaren 90 en bij de 24 uren van Zolder ook. Ik ga even enkele cijfers loslaten op jou die uiterst betrouwbaar zijn. Eerst keer de DTM in zolder in duistland alleen 400.000 vrijkaarten verdeeld en in Belgie ongeveer 20.000. Er was toen ongeveer 40.000 man op het weekend dus 1 op tien. De jaren daarna is het aantal vrijkaarten stelsel matig verlaagd tot op de top jaren er bijna geen vrijkaarten meer waren buiten diegene die sponsors betaalde. En toch was er telkens meer volK wat ook te danken heeft aan de formule en de piloten die meestrijden voor een titel. ik hoop dat je begrijpt dat de Belcar hierdoor nu ook een nog grotere uitstraling naar het buitenland toe gaat krijgen. Hier mee sluit ik dit laatse hoofdstuk af. Als jij een marketing man bent dan moet je dit toch begrijpen. |
ja dat hoop ik ook, want vind het toch jammer dat er dit seizoen geen buitenlandse race is hopelijk volgend jaar wel :) |
Quote:
|
.
|
Ik heb er nog een 25-tal over . Als je zin hebt kom dan maar naar de veiligheid ( wit - zwarte toren ) op Zolder en dan geef ik ze weg . Vraag maar Ronny .
|
de mensen uit west vlaanderen kunnen er altijd komen afhalen in bistro aubergine te kortrijk bij de vinnie, ik heb er een 50-tal ter beschikking. wel enkel afhalen , ge kunt ondertussen naar de kermis gaan in t'stad :D !!stuur mail om af te spreken!!
groetjes de vinnie |
Ik was aan het kijken op een online veilingsite (ik ga hier geen naam noemen) en daar worden 4 vrijkaarten voor de World Series verkocht voor 20 EUR. De commentaar die erbij stond was: "Normaal gezien kosten deze kaarten 10 EUR/stuk" :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Helaas al mijn kaarten zijn de deur uit !! Heb ze allemaal aan gelukkige eigenaars kunnen geven !! :aplaus:
Prettige Paasdagen nog !! |
Mocht er nog iemand kaarten nodig hebben ---> mail: stijn_coninx@yahoo.com Ik heb er vandaag nog 20 gekregen.
|
de kaarten van sennake liggen klaar in de infochalet op circuit zolder
|
All times are GMT +2. The time now is 00:34. |