Als het een imsa motor is, is het sowieso een turbo, en komt hij uit in TA.
|
Quote:
|
Ach zo, ja mannen, we gaan nog veel moeten lezen ivm. Belcar zulle. Als er dan geen TC klasse is ( en dat zal zo zijn ) komen we automatisch uit in TB hé. Bah, maakt niet zoveel uit, het zal voor ons toch allemaal nieuw zijn, ik denk niet dat we potten gaan breken dit jaar. Nieuwe wagen, nieuw kampioenschap, nieuwe 2de piloot, nieuwe mensen in het team, het zou een mirakel zijn indien we podiumplaatsen halen.
|
Quote:
|
Quote:
Ik vrees een beetje dat ook dit geen waar zal zijn, aangezien de turbo coëfficient 1.7 is, zoals A.J. al zei. Als je deze coëfficient toepast op een cilinderinhoud van 2 liter, dan bekom je als resultaat ... 3.4 liter... en dan zit je in TA, en niet in TB, als ik het goed voor heb... |
Quote:
|
Ooit al compleet gelezen Megane ? :)
Ik weet wel dat als er geen 5 deelnemers zijn in een bepaalde klasse je automatisch een klasse hoger gaat. Maar weet je nog in Francorchamps toen Liard met de Yaris, uitkomende in klasse 5, 3de reed in klasse 4 hij toch met de punten ging lopen. Stel dat wij de enigste klasse TC wagen zijn, wil dat dan zeggen dat wij nooit kans maken op een overwinning binnen onze klasse als er niet genoeg deelnemers zijn of pakken we wel de punten van TC maar geen podium in TB. Niet dat het mij veel uitmaakt zulle, eigenlijk zouden we moeten meekunnen in TB indien de motor het aankan. Maar indien ik hier de 600 en 650 pk's zie voorbijzoeven dan hebben wij er zo een 300 tekort. 326 PK tegen 650 van de Mondeo en de Audi, mmmmmhhhh is eigenlijk een beetje touring Cup, de Clio's tegen de Porsches. David & Golliath, i like it :) |
Quote:
Voor de 24H komen we wel in TA uit, Volvo gaf ons gisteren als nieuwsjaarcadeau de nieuwe 2.5 Turbo van de S60. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ja, ik wel, maar daarom gij nog niet hé ;)
Awel, wil de enige echte spreken. :) |
Is de Audi A4 van Dubois ook geen algemeen kampioen geworden toen hij in TC reed? Driesco je moet gewoon enkele TC-teams (touringcup) overtuigen om in Belcar (TC) te rijden met hun tweeliter.
|
Ach ja, en welke zotten ga ik daar voor vinden ? :)
|
All times are GMT +2. The time now is 05:46. |