![]() |
Ook een fout van Gronholm!!!!
|
gronholm is zo maar even 44sec verloren
|
Duval naar de tweede plaats! Zeker weten! Gronholm verliest pakken, tijd op het laatste stuk, tenzij Sainz ergens in de weg hangt, en ze ook deze KP gaan annuleren ...
|
Martin heeft er geen last van blijkbaar...
|
Tijd van Martin, lijkt ok, dus ik denk dat Sainz gewoon langs de kant staat. :confused:
|
Oef ... als Martin een normale tijd heeft, zal het gewoon doorgaan, nu Loeb nog ...
=> Wat een tijd !!!!!!!!!!!!!!!!! van Loeb. Die is op weg naar winst zonder ongelukken, maar onze Belgen zijn daar ook goed bezig! |
Knaltijd van Loeb, de Belgen op 2 en 3
|
Loeb snelste duval op 15sec
|
Wel schoon zo he...
1 Loeb 2 Duval 3 Loix :) |
Punaise, Loeb 15sec. sneller dan Duval en Freddy 3de tijd. Geweldige start voor de Belgen vandaag!
|
Loix plaats 6 momenteel, Swa 2de! Freddy komt serieus terug op Solberg
|
Belgen ON FIRE!!!!!! :)
Jochen |
Mooi mooi. Gezien de spannende momenten ga ik straks voor de volgende 2 KP nog eens on-line komen denk ik zo.
En het is inderdaad plezierig om hier met een ruim aantal te volgen. Als alle rally's zo gaan verlopen dan gaan mijn posts elke rally met 50 de hoogte in :) |
Amai, chapeau voor Loeb zelle, want onze Belgen hebben er blijkbaar alles uitgeperst, en toch doet Loeb er nog eens 15 sec af!!!
|
Eigenlijk toch jammer dat de rally's tegenwoordig slechts zo weinig kp's bevatten. Destijds ging de Monte Carlo over een 5-tal dagen en nachten over veel meer kilometers...
Zo 5 kp's per dag is veel te weinig eigenlijk |
All times are GMT +2. The time now is 20:14. |