![]() |
Quote:
Van de Poele gaat hoogstwaarschijnlijk een Porsche 996 biturbo delen met Jos Menten, Jean-François Hemroulle en Tim Verbergt. Naar verluidt zou de ex-F1-Belg wel nog een "rookie-test" moeten afleggen, gezien het zijn eerste Belcar-race wordt . :D :D :D bron: pitstop.tv ik beschouw deze formatie als abslolute top favorieten |
In een andere thread maakte ik melding van een Clio voor UScarworldracing...........dat was niet helemaal juist ;) Drie piloten van UScarworldracing (Grouwels, Grouwels, Essers) rijden mee op de Compact van Brother Racing.
|
Schitterend nieuws uit het SRT kamp. Op pitstop.tv staat te lezen dat het SRT team versterking krijgt van Sebastiaan Bleekemolen en David Hart voor de 24 uren. Dit werd bevestigd door Marc Goossens.
|
Verrassende beslissing van SRT, met enige verbazing lees ik de naam Hart. Kan me herinneren dat ie twee jaar terug gewoonweg geen zin had in de 24 uur van Zolder, trouwens geloof dat ie ook met tegenzin meedeed aan Le Mans 2003........die kerel ligt liever op zijn boot in Zuid Frankrijk :D
Tja, dan de Bleek........tis niet de jongste van het stel, dat is zijn broer Jeroen. Benieuwd wat die laat zien, tis toch al 3 jaar terug dat ie in Vipers rondreed. Ben echt geen fan van de Bleekemolen-clan maar zijn gedrag tijdens de Masters was gezien de omstandigheden gerechtvaardigd. Mijn mening over dat fiasco zal ik hier maar niet schrijven, die is te lezen op mijn site ;) Wel benieuwd wie de start gaat nemen bij SRT? Als "amateur race-strateeg" zou ik opteren voor Goossens, kwestie van de wagen door het eerste gevaarlijke uur te krijgen. Alleen jammer dat die twee vooraf niet meer kunnen testen met de wagen. |
Quote:
|
Quote:
Er zijn nog andere omlopen dan Zolder om te testen . Trouwens als je logisch nadenkt kan men moeilijk op 10 dagen sinds 24 uren van Francorchamps al klaar zijn om te testen . Met sportieve groeten |
|
Quote:
:confused: In 2001 heeft Eric Van de Poele tijdens de Belgian Masters in Zolder toch al een Belcar-race gereden. Hij vormde toen team met Bas Leinders op de officiële Gillet Vertigo. |
Quote:
|
Quote:
|
Onze 4 rijd(st)ers:
- Vanina ICKX - Alexandra VAN DE VELDE - Fiona LEGGATE (GB) - Sylvie DELCOUR |
Quote:
|
Quote:
En als jij nu eens zo vriendelijk zou willen zijn om wat beleefder te zijn op het forum, staan we weer een stap verder. :no: |
Quote:
|
en als het nog lang duurt dan zal het rap gedaan zijn. Hier op de paddock zijn we vriendelijk voor elkaar. beschouw dit als een waarschuwing. Hou u der aan, iedereen.
|
All times are GMT +2. The time now is 19:52. |