De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   **24 H van Zolder** zekerheden uit de pits (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8621)

RaceFan 12-08-2004 16:56

Quote:

Originally posted by Mistery
Die voorlopige deelnemerslijst begint ondertussen goed gevuld te worden. Zo merken we o.a. ook de naam van ene zekere Eric Vd Poele bij AD Sport .
Anderzijds verdwijnen er dan ook weer wagens uit de deelnemerslijst. Zo zijn de Schnitzer BMW's geschrapt...

De volledige lijst weten jullie wel te vinden ;)

Eric Van de Poele staat op de deelnemerslijst voor de komende 24 Uren van Zolder bij AD Sport, maar de deal blijkt nog niet helemaal rond te zijn. Het team gaat er wel van uit dat alles de komende uren of dagen bevestigd raakt.

Van de Poele gaat hoogstwaarschijnlijk een Porsche 996 biturbo delen met Jos Menten, Jean-François Hemroulle en Tim Verbergt. Naar verluidt zou de ex-F1-Belg wel nog een "rookie-test" moeten afleggen, gezien het zijn eerste Belcar-race wordt . :D :D :D
bron: pitstop.tv

ik beschouw deze formatie als abslolute top favorieten

Mark 12-08-2004 17:16

In een andere thread maakte ik melding van een Clio voor UScarworldracing...........dat was niet helemaal juist ;) Drie piloten van UScarworldracing (Grouwels, Grouwels, Essers) rijden mee op de Compact van Brother Racing.

Brecht 12-08-2004 17:35

Schitterend nieuws uit het SRT kamp. Op pitstop.tv staat te lezen dat het SRT team versterking krijgt van Sebastiaan Bleekemolen en David Hart voor de 24 uren. Dit werd bevestigd door Marc Goossens.

Mark 12-08-2004 18:54

Verrassende beslissing van SRT, met enige verbazing lees ik de naam Hart. Kan me herinneren dat ie twee jaar terug gewoonweg geen zin had in de 24 uur van Zolder, trouwens geloof dat ie ook met tegenzin meedeed aan Le Mans 2003........die kerel ligt liever op zijn boot in Zuid Frankrijk :D

Tja, dan de Bleek........tis niet de jongste van het stel, dat is zijn broer Jeroen. Benieuwd wat die laat zien, tis toch al 3 jaar terug dat ie in Vipers rondreed.

Ben echt geen fan van de Bleekemolen-clan maar zijn gedrag tijdens de Masters was gezien de omstandigheden gerechtvaardigd. Mijn mening over dat fiasco zal ik hier maar niet schrijven, die is te lezen op mijn site ;)

Wel benieuwd wie de start gaat nemen bij SRT? Als "amateur race-strateeg" zou ik opteren voor Goossens, kwestie van de wagen door het eerste gevaarlijke uur te krijgen.

Alleen jammer dat die twee vooraf niet meer kunnen testen met de wagen.

yannick88 12-08-2004 19:06

Quote:

Originally posted by Marshal
Verrassende beslissing van SRT, met enige verbazing lees ik de naam Hart. Kan me herinneren dat ie twee jaar terug gewoonweg geen zin had in de 24 uur van Zolder, trouwens geloof dat ie ook met tegenzin meedeed aan Le Mans 2003........die kerel ligt liever op zijn boot in Zuid Frankrijk :D

Tja, dan de Bleek........tis niet de jongste van het stel, dat is zijn broer Jeroen. Benieuwd wat die laat zien, tis toch al 3 jaar terug dat ie in Vipers rondreed.

Ben echt geen fan van de Bleekemolen-clan maar zijn gedrag tijdens de Masters was gezien de omstandigheden gerechtvaardigd. Mijn mening over dat fiasco zal ik hier maar niet schrijven, die is te lezen op mijn site ;)

Wel benieuwd wie de start gaat nemen bij SRT? Als "amateur race-strateeg" zou ik opteren voor Goossens, kwestie van de wagen door het eerste gevaarlijke uur te krijgen.

Wie zegt dat er niet meer kan getest worden ?

Er zijn nog andere omlopen dan Zolder om te testen .

Met sportieve groeten

yannick88 12-08-2004 19:11

Quote:

Originally posted by Marshal

Wie zegt dat er niet meer kan getest worden ?

Er zijn nog andere omlopen dan Zolder om te testen .
Trouwens als je logisch nadenkt kan men moeilijk op 10 dagen sinds 24 uren van Francorchamps al klaar zijn om te testen .

Met sportieve groeten

R@ce@holiC 12-08-2004 21:01

http://www.autosport.be/classif_detail.awm?id=13

Geen mazda volgend weekend?

Baron 12-08-2004 21:28

Quote:

Originally posted by RaceFan
Naar verluidt zou de ex-F1-Belg wel nog een "rookie-test" moeten afleggen, gezien het zijn eerste Belcar-race wordt . :D :D :D
bron: pitstop.tv

:confused: In 2001 heeft Eric Van de Poele tijdens de Belgian Masters in Zolder toch al een Belcar-race gereden. Hij vormde toen team met Bas Leinders op de officiële Gillet Vertigo.

Mark 12-08-2004 21:44

Quote:

Originally posted by Baron
:confused: In 2001 heeft Eric Van de Poele tijdens de Belgian Masters in Zolder toch al een Belcar-race gereden. Hij vormde toen team met Bas Leinders op de officiële Gillet Vertigo.
Dat dacht ik ook, zie helm op de foto

Mark 13-08-2004 14:27

Quote:

Originally posted by yannick88

Trouwens als je logisch nadenkt kan men moeilijk op 10 dagen sinds 24 uren van Francorchamps al klaar zijn om te testen .

Zou het niet weten, ligt eraan welke "gebruiks-schade" men heeft opgelopen tijdens de 24 uur. Als ik de deelnemerslijst bekijk van de LMES race op Silverstone, a.s. zaterdag, zie ik daar toch enkele wagens tussen staan van de 24U van Spa-Francorchamps.

ICEMAN 15-08-2004 20:54

Onze 4 rijd(st)ers:

- Vanina ICKX
- Alexandra VAN DE VELDE
- Fiona LEGGATE (GB)
- Sylvie DELCOUR

ICEMAN 15-08-2004 20:55

Quote:

Originally posted by Integra
Look who's talking. Gij wist niet eens dat die 4 sieruitlaten bij de Pagani de echte uitlaten niet waren. De echte 2 uitlaten zitten onder die 4 sieruitlaten omdat ze volgens FIA reglementen te hoog waren. PS, Ik volg de belcar allesbehalve fel, verwacht mij dus ook niet om elke dag pitstop.tv, belcarworld.be, etc te doorgronden.
Ik heb deze topic volledig doorlezen, geen antwoord gevonden, ik ben ook nog eens op pistop.tv gaan kijken, wederom niets, en op belcarworld.be ook niet. :)

Gij moet veel zeggen. Sinds wanneer heeft ne Lister ne turbo?

Rasse 15-08-2004 21:06

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Als ge alles tegoei leest, dan moede geen stom vragen stellen.
:(
En als jij nu eens zo vriendelijk zou willen zijn om wat beleefder te zijn op het forum, staan we weer een stap verder.
:no:

ICEMAN 15-08-2004 21:16

Quote:

Originally posted by Rasse
:(
En als jij nu eens zo vriendelijk zou willen zijn om wat beleefder te zijn op het forum, staan we weer een stap verder.
:no:

Hij beweert toch ook altijd alles beter te weten dan een ander, dus pak ik hem terug.

Raceboy 15-08-2004 21:19

en als het nog lang duurt dan zal het rap gedaan zijn. Hier op de paddock zijn we vriendelijk voor elkaar. beschouw dit als een waarschuwing. Hou u der aan, iedereen.

All times are GMT +2. The time now is 19:52.