![]() |
Bedankt, Raceboy en Joost! :)
Is genoteerd, zal zeker eens kijken. |
Ik heb juist een fout gevonden op de Lister. Bij de piloten stond Goossens met 1 s. :D
|
Quote:
ik heb enkel een vraag van een lezer beantwoord. Jouw compleet misplaatste reactie zal vermoedelijk ergens een persoonlijke ondertoon meedragen maar dit mag hoegenaamd niet leiden tot het ontzeggen van informatie aan mensen. Het woord en de verspreiding ervan zijn, inzoverre zij niet kwetsend of leugenachtig zijn, hoekstenen van onze moderne democratische samenleving. Ik zal hierbij nog andere sites opsommen die in mindere of meerdere mate berichten over de wedstrijd: www.autosport.be www.kanaal2.be/pitstop www.dailysportscar.com www.gt-eins.de racinglife.skynetblogs.be www.lmes.net/ ... met vriendelijke groeten, Joost |
Kan er iemand me zeggen welk merk de nr 11 is
|
Op gt-eins.de staat ook een "mooie" van die Audi: http://www.gt-eins.de/Berichte2004/L...kspa/spae1.jpg
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Waar ik op doelde is dat ik denk dat de LMP1 sneller is. |
maar met de LMP1 konden ze toch niet winnen van de audi's. Met de GTP wonnen ze zowiezo in hun klasse. niet vergeten: winnen in u klasse= deelname aan le mans 2005.
|
Quote:
Een "film in beelden" van de crash is via deze link op speedpics.nl te vinden. |
Quote:
en ten 2e, LM GTP komt uit in de klasse LMP1. :) Nieuwe reglementen ... |
Er is in LMES geen GTP klasse. De Panoz deed, net als tijdens afgelopen Le Mans, mee in de LMP1 klasse.
EDIT Je was met net voor Integra. ;) |
volgens race-rally.net was dat een GTP? of weet meneer Delettre het allemaal zelf niet meer zo goed?
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:22. |