De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   clio cup 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9616)

Steve 18-01-2005 21:46

Begint niemand hier zich af te vragen hoe ze hier nog een weekend gaan vullen????
Met enkel Belcar en F. Renault zal het niet lukken...

Driesco 18-01-2005 21:56

Dat roep ik al weken, maar, wat baten kaas en bril, ... :)
Misschien komt de droom toch nog uit om 1 TC wedstrijd op hetzelfde weekend als de Belcar te plannen.

Mark 19-01-2005 00:00

Quote:

Originally posted by Steve
Begint niemand hier zich af te vragen hoe ze hier nog een weekend gaan vullen????

Niet, misschien? Truukje zoals in Zandvoort? 11.00 uur beginnen en om 16.30 zijn we klaar. Zit dan ook nog een uurtje pitwalk in ;)

Zo doen ze het daar al jaren ;)

Raceboy 19-01-2005 00:14

Quote:

Zit dan ook nog een uurtje pitwalk in
reserveren we toch een tafeltje in wheels. Kunnen we gaan lunchen ;)

Baron 19-01-2005 04:09

In Engeland lossen ze dat probleem op door Historic, All Comers of Free Formula races in te lassen. Of men programmeert een of meerdere club- of merkenraces. Dat slaat soms nergens op, maar anderzijds zijn er ook verrassend leuke wedstrijden te zien.

A.J. 19-01-2005 10:06

Quote:

Originally posted by raceboy
reserveren we toch een tafeltje in wheels. Kunnen we gaan lunchen ;)
tafel 10 neem ik aan :D

marcel 19-01-2005 13:39

Quote:

Originally posted by Steve
Met enkel Belcar en F. Renault zal het niet lukken...

even de kalender erbij halen:

27 maart BELCAR NEW RACE FESTIVAL
17 april LMES 1000 KM SPA
4 juni SPA EURORACE
26 juni EERC MEETING BRANDS HATCH
24/28 aug. 24 UUR VAN ZOLDER
2 okt RACING FESTIVAL SPA
23 okt BELCAR MASTERS

(copy-pasteje van in het belcar-kalender-topic, hopelijk nemen de mods het mij voor deze ene keer niet kwalijk ;) )

en dan kijk ik specifiek naar volgende datums:
17 april, de 1000 km van Spa: dit lijkt me toch een goed gevuld weekend te worden, al kan de zondag wel wat kalm worden...
4 juni, Spa eurorace: wordt dit jaar een 6 uursrace ipv 4-uurs. volgens mij een kunstmatige ingreep om wat meer actie te zien...
26 juni, Brand's Hatch, rijdt de Belcar in het voorprogramma van een Engels kampioenschap. het zal me niet verbazen als dat weekend door die engelsen goed gevuld zal zijn
24 uur van zolder: lijkt me vanzelfsprekend een gevuld weekend. misschien krijgen we met het wegvallen van de clio-cup wel weer een deftig startuur, ipv rond de zessen...

zijn er 3 weekends over, die wat sneller voorbij zullen zijn...

(al het voorgaande onder recht van "correct me if i'm wrong")

Megane 19-01-2005 18:12

Quote:

Originally posted by Driesco
Dat roep ik al weken, maar, wat baten kaas en bril, ... :)
Misschien komt de droom toch nog uit om 1 TC wedstrijd op hetzelfde weekend als de Belcar te plannen.

Ik dacht dat het was wat baat kuit en bil, als ze geen mini rok dragen wil. :D :D :D

B.V.S. 19-01-2005 19:14

Quote:

Originally posted by Megane
Ik dacht dat het was wat baat kuit en bil, als ze geen mini rok dragen wil. :D :D :D
Of wat baten condoom en pil, als het wijf niet n..ken wil... :D
(sorry kon het nie laten)

Maarten 19-01-2005 20:54

Quote:

Originally posted by B.V.S.
Of wat baten condoom en pil, als het wijf niet n..ken wil... :D
(sorry kon het nie laten)

hehe neergaan :D

Mark 21-01-2005 22:42

Volgens mij zijn ze niet echt happy met de gang van zaken bij Renault Be-Lux ;)

Quote:

Monsieur Laporta Directeur
Renault Belgique Luxembourg nous téléphone.

Un de nos collaborateurs a reçu ce jour vers 15 h 30 un coup de fil de M.Laporta très agressif et très énervé, lui demandant, je cite « si c’était bien lui le responsable de ces conneries ». Notre collaborateur a évidemment raccroché en priant M.Laporta d’arrêter de l’insulter et en l’invitant à nous écrire ses remarques.

Dix minutes plus tard, nous recevons un autre appel provenant du même numéro « 02 334 78 50 » tout aussi agressif et inquisiteur. Lorsque nous interrogeons l’interlocuteur pour savoir qui il est, il se présente comme étant l’avocat de Renault. Mais comble du ridicule, il refuse de nous donner son nom. Nous raccrochons, en l’invitant à nous écrire au besoin.

Décidément, comme nous le rappelait quelqu’un il n’y a pas si longtemps, les vérités ne sont bonnes à dire et encore moins à écrire en sport automobile
http://racinglife.skynetblogs.be/

FIRE 21-01-2005 22:57

Wat is Racinglife? En watten hebben ze misdaan? (de waarheid gezegd?)

Baron 24-01-2005 07:55

Quote:

Originally posted by FIRE
Wat is Racinglife? En watten hebben ze misdaan? (de waarheid gezegd?)
Yep. Zoals ik al heb gezegd; schieten op de boodschappers is gemakkelijk en tegelijkertijd ook een uiting van onmacht en onkunde. :rolleyes:

Peter Baert 24-01-2005 14:26

Even wat achtergrond.
Het "medium" "Racinglife" is in handen van de vader van Michael Herck.
Sinds de jongeman vorig jaar even heeft deelgenomen aan een paar manches van het BK FR1600, is de entourage van Herck via Racinglife een hetze gestart tegen Renault België.

De officiële auto's zijn gepakt vorig seizoen en zijn bestraft. Er is een sanctie geweest. Case closed.

Alles voorstellen alsof de controles het gevolg zijn geweest van een publicatie in het "medium" "Racinglife", is een beetje zeer veel eer.

Enkele maanden terug zijn collega's Vincent Franssen en Marc Lacroix daar weggegaan, omdat ze met een aantal zaken niet akkoord konden gaan. Vincent en Marc hebben daarna de rangen versterkt van turbomagazine.be.

Dus toch best uitkijken voor een "medium" dat in handen is van de vader van een rijder.

:)

TommySoprano 24-01-2005 15:04

Ik heb het een paar keer gekocht maar ik vond het geen goed blad. Gewoon een rip-off van pers- en krantenberichten. En inderdaad opvallend veel Michaël Herck coverage...

All times are GMT +2. The time now is 05:50.