De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   BGTC 2009, de eerste af- en aanmeldingen............. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=17926)

BSOT 24-02-2009 23:31

... 2 die op deze lijst staan komen zeker niet!

Bron: mijn bestelbons Dunlop banden :)

Viper GTS-R*** 25-02-2009 00:34

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 244491)
... 2 die op deze lijst staan komen zeker niet!

Bron: mijn bestelbons Dunlop banden :)

beetje meer duidelijkheid? 2...? welke twee...
A zeggen maar niet B daar hebben we niet vele aan hé :)

fenixracing 25-02-2009 00:57

Inderdaad en ben je zeker van dat ze gewoon niet alle 2 rijden.
Dit is toch perfect mogelijk.
En er zijn in totaal 8 types van voertuigen. Ze maken een verschil tussen de mustang en de ford gt.

BSOT 25-02-2009 07:17

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 244495)
beetje meer duidelijkheid? 2...? welke twee...
A zeggen maar niet B daar hebben we niet vele aan hé :)

Ben ik je die dan schuldig ;) Ik weet dat je de boel ook goed volgt, zelfs een blinde kan ze er zo uithalen welke concreet zijn en welke speculaties zijn. Een lijst op basis van vermoedens en persreutels, ik heb mijn les wel geleerd sinds vorig jaar na de 10H :)

Ik zet enkel online waar de het inschrijvingsdocument EN de betaling van binnen hebben.

PS: Viper GTS-R - en ik ben met 2 nog heel braaf want het zijn er eigenlijk 4;):)

fenixracing 25-02-2009 09:10

Zoals ik al zei is het niet mogelijk dat ze de beide series doen?
We weten dat JD competion 2porches wilt inzetten .
En dat ngt voor de996cup voor van oost zorgt.

Viper GTS-R*** 25-02-2009 14:00

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 244500)
Ben ik je die dan schuldig ;) Ik weet dat je de boel ook goed volgt, zelfs een blinde kan ze er zo uithalen welke concreet zijn en welke speculaties zijn. Een lijst op basis van vermoedens en persreutels, ik heb mijn les wel geleerd sinds vorig jaar na de 10H :)

Ik zet enkel online waar de het inschrijvingsdocument EN de betaling van binnen hebben.

PS: Viper GTS-R - en ik ben met 2 nog heel braaf want het zijn er eigenlijk 4;):)

Neen, schuldig ben je niets maar een weet bekenen en niet bekend maken is nooit 'super' voor de anderen en dat zou ook zo zijn neem ik aan als het bekende voor jou nog onbekend zou zijn. niet?

Nu zullen we maar paar weken afwachten tot we van elke 'roddel' en bevestiging hebben gekregen en die lijst dan eens vergelijken met de éérste entry list die zal vrijgegeven worden.

Zelf zie ik her en der toch mooie nieuwtjes verschijnen dus wacht ik positief verder om meer :)

Dries DS 25-02-2009 16:14

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R*** (Post 244512)
Neen, schuldig ben je niets maar een weet bekenen en niet bekend maken is nooit 'super' voor de anderen en dat zou ook zo zijn neem ik aan als het bekende voor jou nog onbekend zou zijn. niet?

Amai, wat leest dit toch makkelijk. :confused:

Viper GTS-R*** 25-02-2009 21:22

Quote:

Originally Posted by Dries DS (Post 244520)
Amai, wat leest dit toch makkelijk. :confused:

Maar je snapt men punt toch wel neem ik aan? :)

buchinski 26-02-2009 00:23

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 244487)
-- Mijn inziens maakt SRO een flater van jewelste in hun persreutel.

Bedoel je deze passage in de tekst? Quote : "Zo komen we alles bijeen aan een leuk startveld en tijdens de 24 Hours of Zolder komen deelnemers van de Dunlop Endurance Cup en de Belgian Touring Car Series (met de Silhouettes) ons vergezellen. Laten we hopen op een echt feest voor de Belgische autosport."

Ach ja, er wordt nu thread na thread volgepend met 'van horen zeggen'. Binnen goed 1 maand kan je al die schrijfsels naar de prullenbak klikken. We zullen zien wat we zullen zien...

Mark 26-02-2009 10:51

Quote:

Originally Posted by buchinski (Post 244545)
Bedoel je deze passage in de tekst? Quote : "Zo komen we alles bijeen aan een leuk startveld en tijdens de 24 Hours of Zolder komen deelnemers van de Dunlop Endurance Cup en de Belgian Touring Car Series (met de Silhouettes) ons vergezellen. Laten we hopen op een echt feest voor de Belgische autosport."

Nee, dat is een gewone positieve insteek van SRO. Op zich niets mis mee alleen heeft SRO in de laatste 3 jaar wel altijd een zeer optimistische houding aangenomen in haar persbabbels. Helaas hebben ze niet altijd waargemaakt wat ze zelf verkondigd hebben.


De flater is dat ze spreken over minstens 8 merken! Ik tel er maar 7 maar wel 8 types wagens.

ICEMAN 26-02-2009 10:59

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 244550)
De flater is dat ze spreken over minstens 8 merken! Ik tel er maar 7 maar wel 8 types wagens.

1. Aston Martin
2. Dodge
3. Ferrari
4. Ford
5. Lamborghini
6. Mosler
7. Mustang
8. Porsche

Zoals reeds eerder gezegd maakt SRO de onderscheiding tussen de Ford GT & de Mustang.

Dries DS 26-02-2009 13:16

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 244551)
Zoals reeds eerder gezegd maakt SRO de onderscheiding tussen de Ford GT & de Mustang.

Logica is daar toch soms ver te zoeken. FORD (GT) en FORD (Mustang) zijn dus twee merken :confused: , maar PORSCHE (996 GT3), PORSCHE (996 GT3 Cup), PORSCHE (996 Bi-Turbo), PORSCHE (997 GT3), PORSCHE (997 GT4) (en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan...) dat is dus maar één merk. Idem voor ASTON MARTIN(GT3) en ASTON MARTIN (GT4), ook maar één merk blijkbaar. :rolleyes:

Bart.Vandecavey 26-02-2009 13:31

Quote:

Originally Posted by Dries DS (Post 244554)
Logica is daar toch soms ver te zoeken. FORD (GT) en FORD (Mustang) zijn dus twee merken :confused: , maar PORSCHE (996 GT3), PORSCHE (996 GT3 Cup), PORSCHE (996 Bi-Turbo), PORSCHE (997 GT3), PORSCHE (997 GT4) (en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan...) dat is dus maar één merk. Idem voor ASTON MARTIN(GT3) en ASTON MARTIN (GT4), ook maar één merk blijkbaar. :rolleyes:


Is dat niet omdat het een Shelby Mustang is?

ICEMAN 26-02-2009 13:33

Quote:

Originally Posted by Dries DS (Post 244554)
Logica is daar toch soms ver te zoeken. FORD (GT) en FORD (Mustang) zijn dus twee merken :confused: , maar PORSCHE (996 GT3), PORSCHE (996 GT3 Cup), PORSCHE (996 Bi-Turbo), PORSCHE (997 GT3), PORSCHE (997 GT4) (en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan...) dat is dus maar één merk. Idem voor ASTON MARTIN(GT3) en ASTON MARTIN (GT4), ook maar één merk blijkbaar. :rolleyes:

Logica by SRO:confused:

fenixracing 26-02-2009 18:32

Is toch normaal dat ze een positieve perstabel afleveren.En elke serie heeft wel dat ze dingen beloven en niet nakomen.
Ik vind persoonlijk dat hier wel een hele negatieve houding tegen sro is.
Niet dat ik er zo gek op ben ,maar telkens alsze iets posetief doen of zeggen wordt dit gelijk in de grond geboort. ik wou ook liever dat alles zoals 3jaar geleden was. Maar dit is nu eenmaal niet. Zelf desmc komt er niet in de buurt van.

roelie007 26-02-2009 19:06

Ze nemen de audi R8 ook mee en dan kom je toch op 8 merken maar acht de kans klein dat we deze bloedmooie bolide op zolder en spa zien rijden:mad::mad:

ikke 26-02-2009 19:07

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 244562)
Is toch normaal dat ze een positieve perstabel afleveren.En elke serie heeft wel dat ze dingen beloven en niet nakomen.
Ik vind persoonlijk dat hier wel een hele negatieve houding tegen sro is.
Niet dat ik er zo gek op ben ,maar telkens alsze iets posetief doen of zeggen wordt dit gelijk in de grond geboort. ik wou ook liever dat alles zoals 3jaar geleden was. Maar dit is nu eenmaal niet. Zelf desmc komt er niet in de buurt van.

de banden van sommige zijn nu eenmaal sterk dsmec vandaar die reacties

Thomaske 26-02-2009 19:20

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey (Post 244555)
Is dat niet omdat het een Shelby Mustang is?

Volgens mij op want aan de voorzijde van de wagen is nog duidelijk het Shelby logo te zien (maar ook het Ford logo) :D

Mvg

RKG 26-02-2009 19:28

Op een foto van op de racing show zie ik dat er ook een ford logo opstaat, maar zie niet of dat een sticker is of niet. Het shelby logo staat er duidelijk op.

Thomaske 26-02-2009 20:17

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 244571)
Op een foto van op de racing show zie ik dat er ook een ford logo opstaat, maar zie niet of dat een sticker is of niet. Het shelby logo staat er duidelijk op.

Het Ford logo is een sticker.

Mvg

AlainH 26-02-2009 21:26

Haha, best grappig... :)
Het is dus een Ford Mustang, ook al heeft hij een Cobra-neus !
En maakt het uit of het een sticker of een logo is ? Ik kan die Cobra eraf vijzen als daarmee verwarring vermeden wordt ;)

Neo-242 08-03-2009 19:07

Is er al geweten op welke dag de BGTC launch zal plaatsvinden op Circuit Zolder (als er überhaupt eentje plaastvindt...)?

ICEMAN 08-03-2009 19:38

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 244910)
Is er al geweten op welke dag de BGTC launch zal plaatsvinden op Circuit Zolder (als er überhaupt eentje plaastvindt...)?

Quote:

SRO Belgium's Patricia Indekeu, promotor van het Belgian GT Championship, maakte gisteren bekend dat de BGTC-testdag zal doorgaan op 23 april te Circuit Zolder.
Bron: Racingworld.be

Belle 08-03-2009 21:53

Jammer, dat is net de week na het paasverlof. Maar ik vermoed dat er wel al auto's aanwezig zullen zijn een weekje voordien. Althans, dat hoop ik toch. :)

Neo-242 08-03-2009 21:55

Bedankt voor de datum, is wel een pak later dan vorige jaren, dat was altijd in maart.

ICEMAN 08-03-2009 21:59

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 244926)
Bedankt voor de datum, is wel een pak later dan vorige jaren, dat was altijd in maart.

Inderdaad, rare beslissing. Als er nu teams zyn die iets ernstig aan de hand kryge, die kunne hun 1ste wknd dan al vergeten.

Belle 08-03-2009 22:15

Inderdaad, was ook mijn gedachte. En als je voor dat weekend weinig tijd had om testwerk te leveren, dan resteert je toch maar weinig tijd om de wagen goed afgesteld te krijgen.

Mark 08-03-2009 22:19

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 244928)
wknd

Werkt de e niet op je toetsenbord?

ICEMAN 08-03-2009 22:22

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 244930)
Werkt de e niet op je toetsenbord?

n, blijft soms hang :D:p

Dries DS 12-03-2009 14:04

Nieuws van Audi Sport :

Ingolstadt/Neckarsulm – Mit der Auslieferung des ersten Audi R8 LMS an Audi Sport Italia hat das neue Kundensport-Programm der AUDI AG die nächste Phase erreicht. Sukzessive werden in den nächsten Wochen zwölf Exemplare des mehr als 500 PS starken GT3-Sportwagens an die insgesamt sechs Kundenteams übergeben. Die ersten Renneinsätze des R8 LMS stehen im April auf dem Programm....

FIA GT3-Europameisterschaft 2009 (Phoenix Racing, Team Rosberg)
ADAC GT Masters (Abt Sportsline, Argo Racing, Phoenix Racing, Team Rosberg)
Französische GT-Meisterschaft (ORECA)
Italienische GT-Meisterschaft (Audi Sport Italia)
Belgische GT-Meisterschaft (Phoenix Racing)
Langstreckenmeisterschaft Nürburgring (Phoenix Racing)

crosserke 12-03-2009 16:03

Quote:

Originally Posted by Dries DS (Post 245035)
Nieuws van Audi Sport :

Ingolstadt/Neckarsulm – Mit der Auslieferung des ersten Audi R8 LMS an Audi Sport Italia hat das neue Kundensport-Programm der AUDI AG die nächste Phase erreicht. Sukzessive werden in den nächsten Wochen zwölf Exemplare des mehr als 500 PS starken GT3-Sportwagens an die insgesamt sechs Kundenteams übergeben. Die ersten Renneinsätze des R8 LMS stehen im April auf dem Programm....

FIA GT3-Europameisterschaft 2009 (Phoenix Racing, Team Rosberg)
ADAC GT Masters (Abt Sportsline, Argo Racing, Phoenix Racing, Team Rosberg)
Französische GT-Meisterschaft (ORECA)
Italienische GT-Meisterschaft (Audi Sport Italia)
Belgische GT-Meisterschaft (Phoenix Racing)
Langstreckenmeisterschaft Nürburgring (Phoenix Racing)

Dat is goed nieuws!
En wie zijn de piloten,Hemroulle-Verbergt?

Belle 12-03-2009 18:17

Dat is wel een mooie aanwinst voor het BGT kampioenschap!

Belle 12-03-2009 18:50

Quote:

Originally Posted by crosserke (Post 245038)
Dat is goed nieuws!
En wie zijn de piloten,Hemroulle-Verbergt?

Jups, op autosport.be te lezen:

Quote:

De Audi R8 komt dus ook naar ons land en het is een uitgemaakte zaak dat Jeff Hemroulle en Tim Verbergt als rijders zullen fungeren.
http://www.autosport.be/news/2009/03...roulleVerbergt

klopklop1 12-03-2009 22:18

Ik hoop echt dat de 24u de enige race is die ze zullen laten liggen.

Thomaske 13-03-2009 10:42

Ik bekijk zonet op de DSMEC site de voorlopige deelnemerslijst en wat valt me op? Dat de Aston Martin DBRS-9 van Vosse-Renard is ingeschreven. We wisten allemaal wel dat de bolide te zien zou zijn tijdens de eerste manche te Spa. Maar als ik me niet vergis telt deze lijst voor heel het seizoen. Of ben ik mis...

Mvg

Thomaske 13-03-2009 10:44

Dubbel post. Sorry..

Mvg

Dries DS 13-03-2009 10:50

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 245065)
Ik bekijk zonet op de DSMEC site de voorlopige deelnemerslijst en wat valt me op? Dat de Aston Martin DBRS-9 van Vosse-Renard is ingeschreven. We wisten allemaal wel dat de bolide te zien zou zijn tijdens de eerste manche te Spa. Maar als ik me niet vergis telt deze lijst voor heel het seizoen. Of ben ik mis...

Mvg

Je bent dus mis...;)

"VOORLOPIGE DEELNEMERSLIJST (12/03/2009) DUNLOP FIRST RACE"

De kans dat we de troepen van Barwell Motorsport tijdens één van de andere DSMEC races mogen begroeten is evenwel niet onbestaande. :gas:

Thomaske 14-03-2009 21:34

Cor Euser aan de start van de etmaal race te Zolder.

Bron: racexpress.com

Mvg

Mark 15-03-2009 11:25

Overzicht Phoenix:

FIA GT3 Christopher Haase/Christopher Mies
FIA GT3 Jean-Denis Deletraz/Llyod da Marca

ADAC GT Masters Henri Moser/Michael Outzen
ADAC GT Masters ?/?

BGTC Jean Francois Hemroulle/Tim Verbergt

BFGoodrich Langstreckenmeisterschaft ?/?

Info via gt-eins.de

De vraag: Hoeveel Audi's heeft Phoenix ter beschikking voor dit indrukwekkende schema?

PorscheGT 15-03-2009 13:02

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 245117)
Overzicht Phoenix:

FIA GT3 Christopher Haase/Christopher Mies
FIA GT3 Jean-Denis Deletraz/Llyod da Marca

ADAC GT Masters Henri Moser/Michael Outzen
ADAC GT Masters ?/?

BGTC Jean Francois Hemroulle/Tim Verbergt

BFGoodrich Langstreckenmeisterschaft ?/?

Info via gt-eins.de

De vraag: Hoeveel Audi's heeft Phoenix ter beschikking voor dit indrukwekkende schema?

Beetje Off-topic, maar toch Interessant artikel over het R8-project .. http://www.speedweekmagazin.com/news...-Springer.html .. Daar zit geen kleine naam tussen .. Zou leuk zijn als ze ook aan de 24u van Zolder zouden denken :)


All times are GMT +2. The time now is 10:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.