![]() |
Quote:
Dat klopt maar Tom Coronel draait wel goede rondetijden 4:16.381 :D |
Da's waar.
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Echter raceboy wijst op het feit dat Creation met een DBA raced ipv een Zytek. Ickx niet echt happy zo te zien. |
Peter Baert heeft eventjes in het kort een verslag over de Euro race gegeven. Mooie reclame voor de Belcar :)
Ickx had problemen met de stuurbekrachtiging, als je daardoor geen snelle tijden kan neerzetten zou ik ook niet blij zijn. Je wil toch altijd tot je eigen limiet of de limiet van de wagen gaan, dat zat er nu dus niet in voor haar. |
Quote:
|
mooie pitstop bij corvette .. amai.. héhé da was wel sjiek met zo van die (wat ze in de f1 tear off's noemen dacht ik) maar dan op het hele vooruit en de lichten.. gaat in iedergeval sneller als met de spons :+
te hope nog een mooie strijd in deze en de andera klassen.. en niet teveel schade tijdens de nacht... |
euhm nog een vraag welke zijn sites waar er mooie foto's te vinden zijn van vandaag ?
|
|
Quote:
Hoe noemt eigenlijk de andere commentator die vroeger samen met Jeroen FIA GT uitzendingen deed? Die vond ik best wel goed. |
Quote:
|
Quote:
|
ik vind het commentaar goed hoor, jeroen praat lekker veel en geeft veel info (soms niet altijd even goed :) maar oke) en peter die geeft nuttige aanvullende info
|
Ik vind het commentaar ook best goed. Vd Ploeg maakt inderdaad fouten, maar stoort me in dit geval niet zoveel.
|
wie rijd er nu in de 58 aston martin?
|
Een tijdje terug reed Kox.
|
zometeen weer kijken op rtl 5 :)
|
De Spijker staat in brand!
|
Motor opgeblazen?
Jammer |
En weer een safetycar!
|
Quote:
dat is zeker jammer ze gingen net goed :frusty: |
zijn er foto's want rtl5 laat alleen de hele dag zien niet live beelden
|
Quote:
Sebiet eens gaan slapen (misschien eerst ff wat rondjes Le Mans op de Playstation) en dan morgen weer Eurosport :D (en achter de boeken :s). |
peter praat nauwelijks dus dan kan je ook niet veel fouten maken. vind het een goed duo
|
dat is RTL5 dit deden ze vorig jaar ook al echt jammer
|
Quote:
|
Quote:
|
net goed gelachen op france 2. Rij anders is achteruit de pitlane in :D
|
Quote:
|
Quote:
|
trouwens iemand al op loeb zen handschoenen gelet? ;)
|
Quote:
|
Quote:
Laatste 20 minuten op RTL 5 waren verse beelden. Commentator Allard Kallf was niet echt te spreken over de Oreca Audi. Eigenlijk heeft ie wel punt dat er toch een verschil is tussen het fabrieks Audi tijdperk en de privateers zoals Oreca. Exploderende rem, slechte verlichting.........dat zag je vroeger niet. |
Mja je hebt Deutsche grundlichkeit en met de Franse slag he ;)
|
RFH terug naar de vijfde plaats Car#17 in de pits met schade
|
audi heeft het toch geflikt hoor 3 autos in de top 3 tot nu toe
|
het zal wel stoer zijn als ze morgen nog in deze order rijden maar we hebben nog 15uur en 30 min te gaan zo wie weet
|
Wat is er aan de hand met de Dallara van Ickx? Nog steeds problemen met de stuurbekrachtiging?
|
lekker band rfh
|
All times are GMT +2. The time now is 21:21. |