![]() |
ik weet niet of het voor Belcar is, maar dit vond ik zojuist toevallig op www.moore-racing.com:
Quote:
|
Lijkt toch meer op een vaste deelnemer aan het Britcar-kampioenschap. Die hebben dit jaar wederom twee races in Belgë. Eentje op Spa tijdens de Euroraces..........jawel, een avondkoers van 4 uur! De andere tijdens de Zolder Super Prix.
|
Krijgen we dan toch een Ferrari 550 in de Belcar? Het ziet er zo naar uit.
Wieth Racing is opzoek naar piloten om de Euro GT EN de Belcar in 2006 te rijden. Dit heb ik ontdekt toen ik op de Belcar site ging kijken bij "te koop". Mvg... |
Quote:
|
eindelijk is een competitieve Ferrari in de Belcar...Daar hoop ik al jaren op...weg met die Amerikaanse spullen geef mij maar de Ferrari!
|
Quote:
|
Wieth competatief? :applaus:
|
Op www.superserieffsa.com kan je de resultaten van de Franse GT terugvinden.
Gezien hun resultaten, zouden ze het wel moeilijk krijgen in de Belcar tussen de Corvettes, Porsches en Vipers. Niettegenstaande zou het wel mooi zijn als die Ferrari in de Belcar enkele races kan rijden, want ik heb het altijd al een mooie wagen gevonden. :drewl: |
Quote:
|
Quote:
a wel ik zou het super vinden als hij komt... |
Quote:
Of twee belgen;) ;) |
Quote:
|
Toch nog een Marcos in de Belcar!
www.autosportcentrum.nl komt met een heel speciale Marcos Mantis GT EVO. Het gaat in de basis om de ex-Hadegro Mantis uit het Belcar, maar dan helemaal aangepast om dankzij gewichtsvoordeel en geen restrictoren goed mee te kunnen doen. De Mantis heeft onderandere nieuw aeropakket en suspension en een 5 liter KMS EVO motor. Ziet er zeer heftig uit kan ik je zeggen! In maart start uitgebreid testprogramma. Lijkt me goed voor seconden winst tov de oude tijden zeker als die snelle coureurs die nu gefluisterd worden ingevuld kunnen worden. En als je dan kijkt hoe de Marcos vorig jaar meekwam dan is het toch een serieuze aanwinst. Hoe meer merken hoe meer vreugde! |
Quote:
Bij GS Motorsport neemt de lijst van mogelijke kandidaten toe, het aantal beschikbare wagens voor de Belcar zakt van 5 naar 4 volgens de laatste newsletter: Coureurs die 100% zeker zijn: Arvid Steinberg (D) Mario Josten (D) Michel De Coster (B) Philippe Broodcooren (B) Georg Severich (D) Coureurs die in de "offerte-fase" zitten ;) Alex de Bock (B), John van Loo (B), Peter Heinrich (D), Michael Prym (D), Dietmar Schröder (D). Alexandra van de Velde (B), Philipp Cracco (B), Olivier Mytjens (B), Kenneth Heyer (D), Luc Pensis (B), Ricardo van der Ende (NL), Stef Vancampenhoudt (B), Kurt Dobitsch (D). Philippe Bonneel (B), Philippe Robben (B) Marc Neyens (B) Voor de Belcar zet men de V8 GTR, 1 * E46 WTCC Body en 2 * Porsche 996 GT3-Cup in. Althans, dat is de intentie ;) Plannen voor BTCS zijn niet gewijzigd. O ja, met die twee cupjes wil men ook naar de 24 uur van Spa en de Nürburgring. |
En Broodcoren "möchte" met de GS Porsche 996 de 24 uur in Francorchamps rijden :gas:
|
"G-Force Courage Pilot" klinkt dan ook beter dan "Werkloze Piloot" he ;)
|
Stealth B6 => Van Moerkerke/Hilleband
van Hillebrand zeker :p |
Quote:
|
Quote:
Volgens de uitslag van de Masters 2005 zou het dus gaan om een "Challenge", zal het aanpassen ;) |
Wat het Belcarstartveld 2006 betreft, heb ik het een heel lange tijd somber ingezien. Ik vreesde ervoor dat we een soort veredelde 'Porsche McGregor Cup' gingen krijgen. ;)
Maar met de deelnemers die er de laatste dagen zijn bijgekomen (Marcos, Stealth, Viper, Ferrari), ziet het er ineens weer heel wat mooier uit. :drewl: |
Quote:
|
Op de Belcar website staat te lezen dat JMT piloten met budget zoekt voor te starten in de Belcar original 2006 met de ex PSI Porsche GT2
|
<a target="_blank" href="http://www.daikin-racingteam.be/nederlands/main.htm">Daar</a> is dus nog niks bekend van Vanina Ickx ?!
|
Quote:
Daikin wil persé met een damesteam rijden, ik kan ze geen ongelijk geven ;) Wie hadden we graag naast Alexandra gezien? Christina Surer, Kati Droste, Catherina Felser, Sabrina Hungerbühler..........Paulientje Z. is helaas niet mogelijk, die is arbeids-ongeschikt gemaakt door Tom Coronel :D |
Duitsers en kleurenschema's, daar kunnen ze wel wat van ;) Ziet er weer strak uit!
http://217.160.162.185/00forum/1.jpg http://217.160.162.185/00forum/2.jpg Foto's: www.gs-motorsport.com En als ik het bericht op een Duits forum goed heb begrepen staan twee GS Motorsport wagens op de beurs in Luik bij de stand van Circuit Zolder. |
Geen Goossens op de SRT Vette dit jaar :(
Artikel staat te lezen op racingworld.be Een quote van het artikel : Quote:
Het volledige artikel : http://www.racingworld.be/nieuws/3110/ |
Quote:
|
Jammer voor Marc dat hij zijn titel niet kan verdedigen:(
De Belcar Original ziet er nu al een heel stuk minder aantrekkelijk uit! Hopelijk vindt hij nog een competitief zitje, maar waar? |
ik denk dat er genoeg competitieve teams Goossens zouden binnen willen halen. of het moet zijn dat zijn prijskaartje te hoog is
|
Quote:
|
Overgangsjaar 2006 ;) => 2*C5R =>Bleekemolen/Hart vs. Kumpen/Longin => :applaus:
België - Nederland :D Edit: we spelen uit dit jaar, altijd een nadeel ;) |
Quote:
|
Misschien wel een dream team.
Goossens - Paltala met een psi biturbo of een psi corvette. Daar zal wel wat volk naar komen kijken. |
Quote:
Als die zouden samen rijden dan is die titel al zo goed als binnen. Maar als we realistish mogen zijn wie gaat er voor de money zorgen ?? Twee prof rijders in een team ik zie dat nog niet gebeuren. Al hoop ik het wel als groot supporter van Marc. |
Quote:
|
Heel jammer voor Marc :( en voor de Belcar, hopelijk komt hij goed terecht voor dit seizoen !
Marc en Markus, tja, zeker niet verkeerd, maar financieel gezien zal dit zeker niet gaan lukken, of er moet (snel) een hele groooote sponsor aan komen rennen ;) |
zeer jammer voor goossens ook wel een beetje zielig.. in mijn ogen heeft srt vooral zijn succes van het afgelope jaar aan goossens te danken..
natuurlijk heb ik er wel nix op tegen dat Bleekemolen naar de belcar komt... een ex opel dtm rijder daar kan ik nogal moeilijk tegen zijn. :p ik hoop wel dat goossens nog een zitje vind waarmee hij nog kan winnen.. |
Heel spijtig dat de relatie tussen SRT en Marc Goossens op zo een manier moet eindigen. Ik kan beide partijen wel ergens begrijpen.
Deze zaak bewijst nog maar eens dat er in de autosport op topniveau geen plaats meer is voor sentiment. Geld, daar draait het allemaal om. :mad: |
Quote:
Maar dat duo zou pas vuurwerk geven! :crazy: |
Vind dit echt teleurstellend.
Hopelijk zien we Marc vlug terug op onze circuits. |
All times are GMT +2. The time now is 12:35. |