![]() |
Een aangeleverde advertentie:
Quote:
|
LOL!! :applaus: Is die advertentie gebabelfished of zo? :p
|
Pratt & van de Molenaar
hahahahahahaha :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: Ik ga Dave van Xero toch ff contacteren daarover. |
Dit is wat Flavio Briatore gezegd zou hebben volgens TTX p.443:
Quote:
|
Bij Pitstop TV daalt ook het nieuws niveau... ;) :D
Sinds wanneer is dit nieuws: Quote:
|
Quote:
edit: Op dat forum kan ik niet inloggen. Dus dan maar hier. Sinds wanneer is ARCA een onderdeel van het Family France Nascar Imperium? Dit is net zoiets als "Snelle japie heeft zijn debuut gemaakt in Belcar-westrijd tijdens een manche van de BTCS" |
Quote:
forum feiten zijn altijd al nieuws geweest op pitstop.tv |
Quote:
|
Op zondag reed Alexandra toch maar alleen omdat Caro al naar Frankrijk was vertrokken.
Of heb ik het mis? Mvg... |
In het kader van bagger/onzin:
Quote:
Kan me toch echt herinneren dat Doornbos toppie was en het blaagje uit Laren een vervelende kwast was. In 2007 is CA wel actief in de F1 en Doornbos niet. Hoe heet dat ook alweer? Alles voor de kijkcijfers! Tja, dan de beheersing van de Nederlandse taal. Ikzelf ben niet perfect maar Ollie kan er wat van ;) op het paddock, In vergelijking met China is het er rustig als op de Ginkelse hei |
Op race-rally.be komt het niet zo nauwkeurig wat betreft verwondingen:
Quote:
Kom je terug na een weekendje Le Mans en wat lees je dan over deze crash in de Autosport? Niet alleen een gebroken arm maar ook een gebroken sleutelbeen en een stevige hersenschudding. Ziekenhuisopname is voorzien van minimaal 1 week. Al met al geen onschuldige verwonding, voor een gebroken arm hoef je niet 1 week in ziekenhuis te liggen ;) |
Wie is er nu DTM-kampioen? Volgens het Belang van Limburg een Canadees :)
Quote:
|
Quote:
edit: Op dat forum kan ik niet inloggen. Dus dan maar hier. Sinds wanneer is ARCA een onderdeel van het Family France Nascar Imperium? Dit is net zoiets als "Snelle japie heeft zijn debuut gemaakt in Belcar-westrijd tijdens een manche van de BTCS" Hebben we dan toch een leer-effect bereikt met deze thread? Quote:
|
Toch nog wat azijn gevonden ;) Waar? Uiteraard op racexpress.nl :)
Wonderwel zien we het allereerste bericht over de FFSA GT terug op deze site. Seizoen is bijna ten einde en opeens is men daar met hun all-round nieuwsvoorziening. Wat zien we? http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4995 Uiteraard een persbabbel, ditmaal afkomstig van SRT. Op zich niks mee maar maak er dan melding dat je een persbabbel klakkeloos online zet. Ben je nu als trouwe lezer van racexpress.nl volledig op de hoogte van deze race? Helaas niet. Welke feiten mist men als lezer van racexpress? Mwoah, Soheil Ayari die Frans kampioen is geworden, de nieuwe motor van Prodrive/Care Racing, oude kleppers die meerijden. Het is allemaal net niet. |
Iemand de Champcar race gezien in Surfer's Paradise? Dan hebben we uitsluitsel over dit:
Quote:
Quote:
|
Het is weer raak op de site der sites:
Quote:
|
Tijdens laatste BMW 130i event een mystery guest:
Quote:
Ryan Sharp heeft Richard Göransson afgelopen weekend opgevolgd als ETCC kampioen. Maar waarschijnlijk bedoelt men regerend WTCC kampioen. Ik gok trouwens op Duncan Huisman als mystery guest. |
Priaulx is inderdaad regerend WTCC-kampioen ;)
|
Quote:
Maar ja, dan kom je wel weer terecht op zoiets: Quote:
goed niveau Welk niveau? Neem aan dat men het heeft over de beheersing van de desbetreffende taal............en dan het niveau zelf? Wie bepaald dat? Een Turk die net een inburgeringscursus achter de rug heeft? |
Zelfs de kwalitatief betere sites gaan de mist in:
Quote:
Quote:
Quote:
|
uit een communiqué van Renger van der Zande die gisteren voor Prema testte...
Quote:
Het toeval wil dat ik de Japanse F3 toch een beetje volg... enneuh... Je kan erover discussiëren, maar er waren toch 3 rijders die het Sutil nog lastiger hebben gemaakt. En dan vooral Kazuya Oshima. Die liet al tijdens het eerste weekend in Fuji van zich spreken, met twee poles en een overwinning. En wat voor één. In de gietende regen. Er was nog iemand nipt beter dan Oshima: Roberto Streit, die dit weekend terug in de Euroseries reed. Hij behaalde weliswaar vier punten meer dan Oshima, maar omdat slechts de beste 14 resultaten meegerekend worden kwam hij plots drie punten te kort. Nummer vier in de stand was eeuwig F3-rijder Fabio Carbone (dit is al zijn 5de F3-seizoen) met 169 punten. Tsukakoshi dus vijfde met 153 punten. En Sutil? Hij was de enige die meer dan 200 punten scoorde... 212 in de eindstand, 219 om precies te zijn. |
Quote:
Quote:
- Hoe lag de baan erbij? Identieke omstandigheden? - Prema laat een heel seizoen zwakke prestaties zien, en nu opeens sneller met Euro F3-rookie dan het almachtige ASM? - Heeft Prema opeens dezelfde aero-features als ASM ter beschikking? - Welke (il?)legale banden gebruikte men? "sticky qualifiers"? - Welke benzine? - Wie was verantwoordelijk voor de tijdaarneming? Teams en/of coureurs nemen vaak een loopje met de waarheid tijdens de testen. Teams om coureurs te misleiden, om te laten zien dat ze wel een "snel team" zijn. Coureurs om sponsors/investeerders te misleiden en zo de benodigde fondsen aan te trekken. Mooiste voorbeeld hiervan? Jordan F1 eind 1995, begin 1996! Koning van het wintertestseizoen. Gevolg? Benson&Hedges werd over de streep getrokken om sponsor te worden van Jordan. Mooie persbabbel voor Renger, het mag allemaal in deze tijden. Echter, als in 2007 de prestaties van Renger middelmatig zijn Prema dan weet ik nog een leuke persbabbel op het net te vinden ;) |
Voila, dat stukje kritiek liet ik aan jou over Mark ;)
|
Geen fout, blunder of onzin...................maar wat moeten we met een dergelijk bericht over de afgelopen V de V race op Magny Cours? http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5159
U zegt: Wat? Ja, dat had ik toen ik het las. Kan de redactie verklaren waarom er een dergelijk bericht op de site staat? Als trouw lezer :) van die site heb ik het hele jaar nog niets gelezen over dat Franse kampioenschap. Sterker nog, dan moet zowat de snelste raceklasse ter wereld zijn!! En niemand van ons die dat dan weet? Gek he, zo'n bericht. Quote:
Volgen wij gekken nog Le Mans en de LMS, vergeet het maar............je moet bij de V de V wezen, dat gaat veel sneller. De rest van het artikel is ook zo prachtig. Voor de eerste keer dat ze iets publiceren over V de V maar weten we nu wat gelezen hebben? Vragen die niet beantwoord worden: -Welke bloedsnelle prototypes rijden hierin mee die de 24 uur van Le Mans met twee vingers in hun neus (of bride) winnen? -Wie is eigenlijk de winnaar van deze wedstrijd? -Waar komt deze klasse eigenlijk vandaan? -Ligier is weer terug? Zijn ze per direct stukken sneller dan destijds in de F1 Een artikel (of was het een aangeleverde persbabbel ;) ) dat meer vragen oproept dan dat er antwoorden te vinden zijn. Kortom, op deze manier is het regelrechte internet content vervuiling! Volstrekt waardeloze berichtgeving. |
Liever lui dan moe...
Quote:
Quote:
|
Gelukkig bestaat Autosport.com. Neem een woordenboek EN-NL bij de hand en je kan een mooi Nederlandstalig tekstje schrijven.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55566 en de vertaling ervan... http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=3021 |
Quote:
:confused: Code rood van vele ronden? Of je hebt een safetycar-situatie (gele vlag) of een code rood waarbij de wedstrijd word afgebroken.........en eventueel herstart zal worden over een bepaald aantal ronden. De duur van een code rood druk je uit in seconden, minuten en uren..........niet in rondjes. |
Aantal rondjes bier voor de journalisten? :D
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
Wederom een verschillende visie, ditmaal tussen de twee toppers pitstop en autosport.nl
Quote:
Quote:
|
Dikke poot is de juiste benaming Mark. Niet meer of niet minder.
|
Volgens VRT teletekst is Eric Bachalart actief in Champcar als.....coureur.
|
Quote:
J |
Zie ook pitstop
J |
Quote:
|
Quote:
Zullen we het erop houden dat beide sites hetzelfde bedoelen alleen met een andere omschrijving? ;) |
Quote:
sstt Andy, niet te luid :p |
Quote:
|
En dat is volgens jouw een blunder? Mensen mogen toch geinformeerd zijn over de raceklasses waar hij nog heeft gereden.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:19. |